FİFA - PES 09 için yorumlarınız . . .

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
HEPSİ1

HEPSİ1

Üye
    Konu Sahibi
FİFA - PES 09 için yorumlarınız . . .
ARKADAŞLAR FİFA 09 MU SİZCE DAHA GERÇEKÇİ YOKSA PES 09 MU VEYA PES 09 DA NEDEN PİREMİER LİG YOK YARDIM VE YORUMLARINIZI BEKLİORUM . . . :bigstar:
 


Calaissien

Üye
PES daha gerçekçi tabiki PES'te Premier League yok çünkü Fifa,EA Games ile rekabet içinde olan KONAMI'ye dünyanın en iyi ligi olan Premier League'in lisansını vermiyor.Bunun nedeni ise Fifa'nın EA Games ile olan 10 yılı aşkın beraberliği.Ama tabiiki takımların birebir isimleri yer almasada İngiliz takımları var PES'te mesela Chelsea - London FC olarak yer alıyor ama internette bunun yamaları var tabi London FC'yi Chelsea'ye dönüştürebilmek ve daha birçok takımı dönüştürebilmek için
 
Ozan

Ozan

Admin
Her ikisini de oynadım, Fifa yı 98 yılından bu yana oynuyorum ancak PES 2009 bence Fifa 2009 u epeyce bir geçmiş, PES daha iyi diyebilirim her anlamda .
 
dj_razy

dj_razy

Üye
bence fifanın oyunları pc de daha ii ama ps da pes daha iyi...
 
dogandoganay

dogandoganay

Üye
TABİKİDE PES DAHA İYİ AMA PESin en büük eksisi premier ligin olmaması onuda yukarda belirtmiş arkadas zaten ama yinede pes daha gerçekci ve güzel özellile ayakkabılar ve toplar konusunda çok gerçekci
 

KORayKUSUZ

Üye
ps1 den belli pes oynuyorum.pes de bi uzun paslarda sorun yaşıyodum artık pes 2009 da aşmışlar fıfada uzun pas daha kolay ama oyunun gerçek fubolla alakası yok paslar havadan kaleler küçük pes 2009 şuana kadar çıkan en iyi futbol oyunu diyebilirim
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
Bunun karşılaştırılması bile yapılamaz. Elbetteki PES...
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Her zaman fifa...

Pes'in japoncasıyla uğraşacak kadar profesyonel değilim. (2009 oynamadım onun haricindekiler için konuşuyorum)
 

mahironur

Üye
pes
 
_-_-_-ahmet-_-_

_-_-_-ahmet-_-_

Üye
kardeş oynamak olarak fifa 09 güzel ama gerçekçilik olarak pes 09
 

sinyor-1

Üye
Ben şöle söleyim bence pes09 pcde daha gerçekçi .ama playstationda o kadar deil..Ben fifa hastasıyım aradaki farkı soracak olursan eğer bence ikiside süper ama.tabikide pes 09 daha gerçekçi..ben fifa 09 la pes 09u hem playstationda hemde pcde oynuyorum ikiside ideal süperama pes daha gerçekçi..ve speaker olarak türk olması daha ii olur. bizim için daha eğlenceli hale gelir..mesela ilker yasin gibi :) çok fena ..yanındada rıdvan dilmen neden olmasın :D

--------------- Ekleme ---------------

Ben şöle söleyim bence pes09 pcde daha gerçekçi .ama playstationda o kadar deil..Ben fifa hastasıyım aradaki farkı soracak olursan eğer bence ikiside süper ama.tabikide pes 09 daha gerçekçi..ben fifa 09 la pes 09u hem playstationda hemde pcde oynuyorum ikiside ideal süperama pes daha gerçekçi..ve speaker olarak türk olması daha ii olur. bizim için daha eğlenceli hale gelir..mesela ilker yasin gibi :) çok fena ..yanındada rıdvan dilmen neden olmasın :D
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Şu pes09'u merak ettim finallerden sonra bir denemek lazım. :oke:
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
Pc de pes zevkli olmuyor ama fifa cok keyifli oluyor ps de tabikide pes ....
 

hımolaya

Üye
bence herzaman her yerde pes
 
xxxmertxxx

xxxmertxxx

Üye
fifa 09 da iyi oynanıyo ama görüntü olarak pes 09 diyorum
 
Atakan

Atakan

Üye
beklediğim gibi sayılır:)
 
roLf'Us

roLf'Us

Üye
FiFa Daha İyi Daha KaLiTeLi;)
 

atici35

Üye
Bence fifa artık PES dimeli.

--------------- Ekleme ---------------

Bence fifa artık PES dimeli.
Neden mi karşılastırma yapalım isterseniz.
1-menü:menülerde fifanın süper bi üstünlügü var öyleki pesde maus bile kullanamıyoruz atari oynar gibi aşagı yukarı sag sol yaparak ilerliyoruz.sonderece sade olmayan karasık yazılar ps kollarında olan r1 e2 gibi klavyede olmayan gereksiz yazılar.
2-detaylar:detaylarda yine fifa diyorum çünki zaten oyuna girdiginizde ayarlamak isticeginiz ve sizin aklınıza gelmeyen birçok seyi ayarlayabiliyorsunuz ama oyuncu yapma da pes fark atar.
3-gerçekcilik:tabiki pes daha gerçekci oynayın görün.
4-yenilik:yeniklerde her nekadar pes şampiyonlar ligi lisansını alsada hersene aynı tip forma seçme yöntemi takım dilişi vs.fifada hersene oyun ilerlemesede yeni temalarla karsımıza çıkıyolar.
5-stadlar:stadlarda pes daha iyi ama sanki ruh yok gibi fifada seyirciler pes den daha iyi yada öle görünüyo
6-sesler:seslerde pesin geride oldugunu söylemem lazım seyirciler tezahürat degil gürültü çıkartıyolar.
7-oynanabilirlik:gelelim maçın içine pes burda işte fifayı pes ettiriyo birçok animasyon hakeme itiraz kendini yere atma tepkiler kolay gol gol olmaması kaleciler çok iyi kurtarıslar yapıyo pesde ise sanki bi tarafta transformers la robocoplar maç yapıyo gibi yani robotların futbolu fifada ruhtan eser yok maçta peste ise kendini maça kaptırıp kaçırdıgım golde ellerimi başıma koyuyorum ve bu nasıl kaçar gibi fifada tüh kaçtı olsun oyun işte diyorum oynanabilirlik pesde oldugu için önemli olanda futbolda oynanabilrlik ve gerçekçilik zaten oyunu niye oynarız eglenip kendimizi oyundakilerin yerine koyarız ben bunu fifada degil pes de yapıyorum.%51 pes

--------------- Ekleme ---------------

Bence fifa artık PES dimeli.

--------------- Ekleme ---------------


Neden mi karşılastırma yapalım isterseniz.
1-menü:menülerde fifanın süper bi üstünlügü var öyleki pesde maus bile kullanamıyoruz atari oynar gibi aşagı yukarı sag sol yaparak ilerliyoruz.sonderece sade olmayan karasık yazılar ps kollarında olan r1 e2 gibi klavyede olmayan gereksiz yazılar.
2-detaylar:detaylarda yine fifa diyorum çünki zaten oyuna girdiginizde ayarlamak isticeginiz ve sizin aklınıza gelmeyen birçok seyi ayarlayabiliyorsunuz ama oyuncu yapma da pes fark atar.
3-gerçekcilik:tabiki pes daha gerçekci oynayın görün.
4-yenilik:yeniklerde her nekadar pes şampiyonlar ligi lisansını alsada hersene aynı tip forma seçme yöntemi takım dilişi vs.fifada hersene oyun ilerlemesede yeni temalarla karsımıza çıkıyolar.
5-stadlar:stadlarda pes daha iyi ama sanki ruh yok gibi fifada seyirciler pes den daha iyi yada öle görünüyo
6-sesler:seslerde pesin geride oldugunu söylemem lazım seyirciler tezahürat degil gürültü çıkartıyolar.
7-oynanabilirlik:gelelim maçın içine pes burda işte fifayı pes ettiriyo birçok animasyon hakeme itiraz kendini yere atma tepkiler kolay gol gol olmaması kaleciler çok iyi kurtarıslar yapıyo pesde ise sanki bi tarafta transformers la robocoplar maç yapıyo gibi yani robotların futbolu fifada ruhtan eser yok maçta peste ise kendini maça kaptırıp kaçırdıgım golde ellerimi başıma koyuyorum ve bu nasıl kaçar gibi fifada tüh kaçtı olsun oyun işte diyorum oynanabilirlik pesde oldugu için önemli olanda futbolda oynanabilrlik ve gerçekçilik zaten oyunu niye oynarız eglenip kendimizi oyundakilerin yerine koyarız ben bunu fifada degil pes de yapıyorum.%51 pes
Neden mi karşılastırma yapalım isterseniz.
1-menü:menülerde fifanın süper bi üstünlügü var öyleki pesde maus bile kullanamıyoruz atari oynar gibi aşagı yukarı sag sol yaparak ilerliyoruz.sonderece sade olmayan karasık yazılar ps kollarında olan r1 e2 gibi klavyede olmayan gereksiz yazılar.
2-detaylar:detaylarda yine fifa diyorum çünki zaten oyuna girdiginizde ayarlamak isticeginiz ve sizin aklınıza gelmeyen birçok seyi ayarlayabiliyorsunuz ama oyuncu yapma da pes fark atar.
3-gerçekcilik:tabiki pes daha gerçekci oynayın görün.
4-yenilik:yeniklerde her nekadar pes şampiyonlar ligi lisansını alsada hersene aynı tip forma seçme yöntemi takım dilişi vs.fifada hersene oyun ilerlemesede yeni temalarla karsımıza çıkıyolar.
5-stadlar:stadlarda pes daha iyi ama sanki ruh yok gibi fifada seyirciler pes den daha iyi yada öle görünüyo
6-sesler:seslerde pesin geride oldugunu söylemem lazım seyirciler tezahürat degil gürültü çıkartıyolar.
7-oynanabilirlik:gelelim maçın içine pes burda işte fifayı pes ettiriyo birçok animasyon hakeme itiraz kendini yere atma tepkiler kolay gol gol olmaması kaleciler çok iyi kurtarıslar yapıyo pesde ise sanki bi tarafta transformers la robocoplar maç yapıyo gibi yani robotların futbolu fifada ruhtan eser yok maçta peste ise kendini maça kaptırıp kaçırdıgım golde ellerimi başıma koyuyorum ve bu nasıl kaçar gibi fifada tüh kaçtı olsun oyun işte diyorum oynanabilirlik pesde oldugu için önemli olanda futbolda oynanabilrlik ve gerçekçilik zaten oyunu niye oynarız eglenip kendimizi oyundakilerin yerine koyarız ben bunu fifada degil pes de yapıyorum.%51 pes
 

dmak

Üye
fifa daha iyi olum :nono:siz ne diyosunuz:yuru
 
7/B şampiyon

7/B şampiyon

Üye
:ehepes2009 daha iyi mütiş
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt