Bence fifa artık PES dimeli.
--------------- Ekleme ---------------
Bence fifa artık PES dimeli.
Neden mi karşılastırma yapalım isterseniz.
1-menü:menülerde fifanın süper bi üstünlügü var öyleki pesde maus bile kullanamıyoruz atari oynar gibi aşagı yukarı sag sol yaparak ilerliyoruz.sonderece sade olmayan karasık yazılar ps kollarında olan r1 e2 gibi klavyede olmayan gereksiz yazılar.
2-detaylar:detaylarda yine fifa diyorum çünki zaten oyuna girdiginizde ayarlamak isticeginiz ve sizin aklınıza gelmeyen birçok seyi ayarlayabiliyorsunuz ama oyuncu yapma da pes fark atar.
3-gerçekcilik:tabiki pes daha gerçekci oynayın görün.
4-yenilik:yeniklerde her nekadar pes şampiyonlar ligi lisansını alsada hersene aynı tip forma seçme yöntemi takım dilişi vs.fifada hersene oyun ilerlemesede yeni temalarla karsımıza çıkıyolar.
5-stadlar

tadlarda pes daha iyi ama sanki ruh yok gibi fifada seyirciler pes den daha iyi yada öle görünüyo
6-sesler

eslerde pesin geride oldugunu söylemem lazım seyirciler tezahürat degil gürültü çıkartıyolar.
7-oynanabilirlik:gelelim maçın içine pes burda işte fifayı pes ettiriyo birçok animasyon hakeme itiraz kendini yere atma tepkiler kolay gol gol olmaması kaleciler çok iyi kurtarıslar yapıyo pesde ise sanki bi tarafta transformers la robocoplar maç yapıyo gibi yani robotların futbolu fifada ruhtan eser yok maçta peste ise kendini maça kaptırıp kaçırdıgım golde ellerimi başıma koyuyorum ve bu nasıl kaçar gibi fifada tüh kaçtı olsun oyun işte diyorum oynanabilirlik pesde oldugu için önemli olanda futbolda oynanabilrlik ve gerçekçilik zaten oyunu niye oynarız eglenip kendimizi oyundakilerin yerine koyarız ben bunu fifada degil pes de yapıyorum.%51 pes
--------------- Ekleme ---------------
Bence fifa artık PES dimeli.
--------------- Ekleme ---------------
Neden mi karşılastırma yapalım isterseniz.
1-menü:menülerde fifanın süper bi üstünlügü var öyleki pesde maus bile kullanamıyoruz atari oynar gibi aşagı yukarı sag sol yaparak ilerliyoruz.sonderece sade olmayan karasık yazılar ps kollarında olan r1 e2 gibi klavyede olmayan gereksiz yazılar.
2-detaylar:detaylarda yine fifa diyorum çünki zaten oyuna girdiginizde ayarlamak isticeginiz ve sizin aklınıza gelmeyen birçok seyi ayarlayabiliyorsunuz ama oyuncu yapma da pes fark atar.
3-gerçekcilik:tabiki pes daha gerçekci oynayın görün.
4-yenilik:yeniklerde her nekadar pes şampiyonlar ligi lisansını alsada hersene aynı tip forma seçme yöntemi takım dilişi vs.fifada hersene oyun ilerlemesede yeni temalarla karsımıza çıkıyolar.
5-stadlar

tadlarda pes daha iyi ama sanki ruh yok gibi fifada seyirciler pes den daha iyi yada öle görünüyo
6-sesler

eslerde pesin geride oldugunu söylemem lazım seyirciler tezahürat degil gürültü çıkartıyolar.
7-oynanabilirlik:gelelim maçın içine pes burda işte fifayı pes ettiriyo birçok animasyon hakeme itiraz kendini yere atma tepkiler kolay gol gol olmaması kaleciler çok iyi kurtarıslar yapıyo pesde ise sanki bi tarafta transformers la robocoplar maç yapıyo gibi yani robotların futbolu fifada ruhtan eser yok maçta peste ise kendini maça kaptırıp kaçırdıgım golde ellerimi başıma koyuyorum ve bu nasıl kaçar gibi fifada tüh kaçtı olsun oyun işte diyorum oynanabilirlik pesde oldugu için önemli olanda futbolda oynanabilrlik ve gerçekçilik zaten oyunu niye oynarız eglenip kendimizi oyundakilerin yerine koyarız ben bunu fifada degil pes de yapıyorum.%51 pes
Neden mi karşılastırma yapalım isterseniz.
1-menü:menülerde fifanın süper bi üstünlügü var öyleki pesde maus bile kullanamıyoruz atari oynar gibi aşagı yukarı sag sol yaparak ilerliyoruz.sonderece sade olmayan karasık yazılar ps kollarında olan r1 e2 gibi klavyede olmayan gereksiz yazılar.
2-detaylar:detaylarda yine fifa diyorum çünki zaten oyuna girdiginizde ayarlamak isticeginiz ve sizin aklınıza gelmeyen birçok seyi ayarlayabiliyorsunuz ama oyuncu yapma da pes fark atar.
3-gerçekcilik:tabiki pes daha gerçekci oynayın görün.
4-yenilik:yeniklerde her nekadar pes şampiyonlar ligi lisansını alsada hersene aynı tip forma seçme yöntemi takım dilişi vs.fifada hersene oyun ilerlemesede yeni temalarla karsımıza çıkıyolar.
5-stadlar

tadlarda pes daha iyi ama sanki ruh yok gibi fifada seyirciler pes den daha iyi yada öle görünüyo
6-sesler

eslerde pesin geride oldugunu söylemem lazım seyirciler tezahürat degil gürültü çıkartıyolar.
7-oynanabilirlik:gelelim maçın içine pes burda işte fifayı pes ettiriyo birçok animasyon hakeme itiraz kendini yere atma tepkiler kolay gol gol olmaması kaleciler çok iyi kurtarıslar yapıyo pesde ise sanki bi tarafta transformers la robocoplar maç yapıyo gibi yani robotların futbolu fifada ruhtan eser yok maçta peste ise kendini maça kaptırıp kaçırdıgım golde ellerimi başıma koyuyorum ve bu nasıl kaçar gibi fifada tüh kaçtı olsun oyun işte diyorum oynanabilirlik pesde oldugu için önemli olanda futbolda oynanabilrlik ve gerçekçilik zaten oyunu niye oynarız eglenip kendimizi oyundakilerin yerine koyarız ben bunu fifada degil pes de yapıyorum.%51 pes