fifa 2007 3D os9.2 [N95 8GB - 6120c]

Sponsorlu Bağlantılar

Arazlam

Arazlam

Üye
teşekkürler
 


JoS

JoS

Üye
5700 olmadi açmiyor... dediklerini yaptim olmuyor...
 

nuisance

Üye
n95 8gb çalıştıramadm demoyu sildim oyuna girmiyor
 

asll

Üye
    Konu Sahibi
kardeş oyunu yükle sonra içinde ayrı verdiğim klasördeki dosyalarla hafıza kartındakileri karşılaştır olmayan dosyaları hafıza kartına kopyala yapıştır yap oyunuda hafıza kartına yükle bu arada
 

gkntsn

Üye
k790i de çalışır mı bu oyun???
 

efegei

Üye
Benim nokia 5700 var .yükledim açmak için tıklıyorum ikona ama hiç bişey olmuo.ne yapmam lazım?
 
9600xt

9600xt

Üye
kardeş 6120c için oyunu hafıza kartına yükledim dediğin gibi. hafıza kartındakilerle senin fifa klasöründekileri karşılaştıracağım ama hafıza kartının içinde dosya kopyalanamıyor diyor bazılarını kopyalıyor ama bazıları olmuyor. yardım edebilirmisin:megafon:
 

ferhat26

Üye
arkadaşlar ben aranıza yenı giriyorum bende 6120c var ama almaz olaydım programların hiç birini açmıyor.nerden bulucam lütfen yardımcı olursanız sevinirim.
tema buldum birçok var ama program yok mesela klasörlere şifre koyabilme .....teşkkrler
 
irfankck

irfankck

Üye
Emegine Saglık Dostum
 

efegei

Üye
Arkadaşalr bu oyunda 4 ve 6 pas.7 ve 9 şut dimi.Peki neden pas ve şut için 2 farklı tuş var?' farklı tuş olmasının amacı ne?' tuşta farklı yeremi vuruyor?Ne farkı var mesela 7 ve 9 tuşunun?
 

volkan_67

Üye
Selam dostum. 6120c kullanıyorum fakat beceremedim. tamam kurulumu yaptım pc suite programı ile fakat diğer dosyalar işte sorun orda. Dosya yöneticisinde göremiyorum o klasörlerin içeriğini. Xplore kullanıyorum ordan denedim yine yapamadım :(. Oyun mükemmel biliyorum ama beceremedim. Biraz daha açıklama yaparmısın. Teşekkürler

--------------- Ekleme ---------------

Evet onları az önce nasıl atacağımı buldum ben hep pc suite kullanarak yapmaya çalıştım oysa hafıza kartını çıkartıp yapacaksın yani pc ye bağlayacaksın hafıza kartını :)) oyunun simgesi şimdi geldi fakat açamadım telefonumu kapatıp açıyorum bakalım ne olacak

--------------- Ekleme ---------------

:( Bu yine olmadı dosyalarıda kopyaladım gereken yerlere oysa ya inanın gece bunu düşündüm nasıl yaparım diye yaptımda ama nerde hatalıyım bilemiyorum. private denen klasör gizli hatta onu da buldum açtım içine eksikleri yapıştırdım ama olmadı :( Dostum varmı eklemek istediğin bişiler birde ben bunu kaldırmak istedğim zaman bu sonradan ekledğim dosyalar kalıcak mı??
 

asll

Üye
    Konu Sahibi
sonradan eklediğin dosyalar kalkar bende 6120c kullanıyorum ve yaptım hatta ilk yapan benim ondan koydum buraya şimdi oyun sil telefonu aç kapat sonra tekrar yükle sonra hafıza kartını pc ye bağla araçlar klasör seçenekleri görünüm gizli dosya ve klasörleri gösteri tıkla sonra uygula de hafıza kartını aç verdiğim ek dosyalardan eksik olanların hepsini at 1 ini bile atmazsan oyun çalışmaz haberin olsun umarım yaparsın

--------------- Ekleme ---------------

kardeş 6120c için oyunu hafıza kartına yükledim dediğin gibi. hafıza kartındakilerle senin fifa klasöründekileri karşılaştıracağım ama hafıza kartının içinde dosya kopyalanamıyor diyor bazılarını kopyalıyor ama bazıları olmuyor. yardım edebilirmisin:megafon:
kardeş bu senin hafıza kartından yada pc den kaynaklanıyor klasörlerde bi sorun yok
 
eyypshmc

eyypshmc

Üye
yau 6120 için pro yok diye yakınıyordum..9.2 yi görünce anladım ki n95 gibi yüksek telefon kullanıyorum...şimdi daha fazla sevmeye başladım bu cihazı:D:D:D
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
saol emeğine sağlık kardes
 

paulie

Üye
N95 8Gb ta FIFA07 demosu nasıl kaldırılır?
 
BABA KARTAL

BABA KARTAL

Üye
teşekkürler kardeş ellerine sağlık :oke:
 

zycnkl

Üye
thank you
 

pasa_38

Üye
teşekürler
 
eyypshmc

eyypshmc

Üye
benimde 6120 var.pek oyun ve pro bulamıyordum...başka modellerin prolarını deniyordum...bu gün 6120c için yazıldığını görünce sevindim...teşekkürler
 


Üst Alt