Selam dostum. 6120c kullanıyorum fakat beceremedim. tamam kurulumu yaptım pc suite programı ile fakat diğer dosyalar işte sorun orda. Dosya yöneticisinde göremiyorum o klasörlerin içeriğini. Xplore kullanıyorum ordan denedim yine yapamadım

. Oyun mükemmel biliyorum ama beceremedim. Biraz daha açıklama yaparmısın. Teşekkürler
--------------- Ekleme ---------------
Evet onları az önce nasıl atacağımı buldum ben hep pc suite kullanarak yapmaya çalıştım oysa hafıza kartını çıkartıp yapacaksın yani pc ye bağlayacaksın hafıza kartını

) oyunun simgesi şimdi geldi fakat açamadım telefonumu kapatıp açıyorum bakalım ne olacak
--------------- Ekleme ---------------

Bu yine olmadı dosyalarıda kopyaladım gereken yerlere oysa ya inanın gece bunu düşündüm nasıl yaparım diye yaptımda ama nerde hatalıyım bilemiyorum. private denen klasör gizli hatta onu da buldum açtım içine eksikleri yapıştırdım ama olmadı

Dostum varmı eklemek istediğin bişiler birde ben bunu kaldırmak istedğim zaman bu sonradan ekledğim dosyalar kalıcak mı??