FIFA 13'te Türkiye Ligi Yok!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
lolaman

lolaman

Üye


:ah bazen yapıyorlar öyle şeyler. Ben onu yapmayı başaramadım ama. Onun için uğraşmak gerekiyor
Ya ne uğraşıcam sübliminal mesaj vermiş onu yapan adam giderim seyircilere doğru kayarım dizlerimin üstüne süper olur.Aklıma bişey daha geldi mesela deplasmanda maç yapıyosun korner kullanmaya gittin adamlar kafana su şişesi atıyo süper olurdu ya :D
 


Türe

Türe

Üye
Ya ne tartismaymis ya alin fifaniz sizin olsun yere goge sigdiramiyorsunu, bir oyun deger mi yahu ! :ah Daha yorum yapmam , zevkin on planda oldugu bir konu.
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Ya ne uğraşıcam sübliminal mesaj vermiş onu yapan adam giderim seyircilere doğru kayarım dizlerimin üstüne süper olur.Aklıma bişey daha geldi mesela deplasmanda maç yapıyosun korner kullanmaya gittin adamlar kafana su şişesi atıyo süper olurdu ya :D

:sahan2:


- - - Eklendi - - -

Ya ne tartismaymis ya alin fifaniz sizin olsun yere goge sigdiramiyorsunu, bir oyun deger mi yahu ! :ah Daha yorum yapmam , ze kin on planda oldugu bir konu.

ona zaten lafım yok. Ama kötüye iyi denilmesin lütfen. Ben böyle seviyorum diyebilir ama bu daha iyi diyemez.
 
  • Beğen
Tepkiler: erko merko
Türe

Türe

Üye
Bana gore bu daha iyi. Derim kendi zevkim dogrultusunda iyi neyse en iyi o dur.
 
lolaman

lolaman

Üye
Bana gore bu daha iyi. Derim kendi zevkim dogrultusunda iyi neyse en iyi o dur.
Aslında bana göre hepsi aynı ama pes te lig yoktu ondan pek yakın olmadım ama 2sinide oynarım sorun yok pese lig gelirse pes oynarım fifaya gelirse fifa oynarım budur yani.
 
Türe

Türe

Üye
Aslında bana göre hepsi aynı ama pes te lig yoktu ondan pek yakın olmadım ama 2sinide oynarım sorun yok pese lig gelirse pes oynarım fifaya gelirse fifa oynarım budur yani.

Benim aradigim sey hizli ve aktif oyun. Tekrar diyorum oynanis acisindan fifa mukemmel. Hele ki ara paslari havadan olanlari cok guzel. Ama hizi benim istedigim duzeyde degil. Bu yuzden yavas kalinca deli oluyorum. Bir de pesteki gibi ani donusler yapmak pek mumkun degil. Alismisim pes e. Her yonuyle.


- - - Eklendi - - -


İster sev ister sevme fifanin oynanis kalitesi daha iyi diye ya da biseyleri ustun diye onu secmek zorunda degilim.
 
lolaman

lolaman

Üye


Benim aradigim sey hizli ve aktif oyun. Tekrar diyorum oynanis acisindan fifa mukemmel. Hele ki ara paslari havadan olanlari cok guzel. Ama hizi benim istedigim duzeyde degil. Bu yuzden yavas kalinca deli oluyorum. Bir de pesteki gibi ani donusler yapmak pek mumkun degil. Alismisim pes e. Her yonuyle.


- - - Eklendi - - -



İster sev ister sevme fifanin oynanis kalitesi daha iyi diye ya da biseyleri ustun diye onu secmek zorunda degilim.
Yani sen sahayı daha hızlı koşsun diyosun gerçi fifa evet yavaş mesela ben fifada sahayı boydan boya geçene kadar sen peste 2 kere veya abartmayalım 1,5 kere geçersin.
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Yani sen sahayı daha hızlı koşsun diyosun gerçi fifa evet yavaş mesela ben fifada sahayı boydan boya geçene kadar sen peste 2 kere veya abartmayalım 1,5 kere geçersin.

PES'de saha büyük oyuncular da büyük. Bu yüzden hızlı görünüyorlar. Çok büyük hız farkı yok
 
Türe

Türe

Üye
Yani sen sahayı daha hızlı koşsun diyosun gerçi fifa evet yavaş mesela ben fifada sahayı boydan boya geçene kadar sen peste 2 kere veya abartmayalım 1,5 kere geçersin.
Hah aynen iste :good:


- - - Eklendi - - -

Fifa da saha buyuk oyuncular kucuk :ehe yaklasik 2-3 sn fark koyar butun sahayi kosmak
 
erko merko

erko merko

Üye
Pes 12 1milyon Fifa 12 ise 15milyon sattı bsc'de haberi var, daha uzatmaya gerek varmı ? :pro:
 
Türe

Türe

Üye
Para veren kim pes e torrent ne gune duruyor :ehe
 
erko merko

erko merko

Üye
Para veren kim pes e torrent ne gune duruyor :ehe

Pes'e para verenin aklına şaşarım zaten :ehe Fifa 11 ve 12'yi orjinal aldım 13'ü de alacağım fifa'nın online sistemi çok iyi, pc'nin başından kalkmak istemiyor insan.
 
lolaman

lolaman

Üye
fifa 12 yi bana ödünç versene :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt