lolaman
Üye
Ya ne uğraşıcam sübliminal mesaj vermiş onu yapan adam giderim seyircilere doğru kayarım dizlerimin üstüne süper olur.Aklıma bişey daha geldi mesela deplasmanda maç yapıyosun korner kullanmaya gittin adamlar kafana su şişesi atıyo süper olurdu ya
bazen yapıyorlar öyle şeyler. Ben onu yapmayı başaramadım ama. Onun için uğraşmak gerekiyor

bazen yapıyorlar öyle şeyler. Ben onu yapmayı başaramadım ama. Onun için uğraşmak gerekiyor

yaklasik 2-3 sn fark koyar butun sahayi kosmak
tamam kotuydu 



