Fİfa 07 böyle bişi olurmu yaa!!

Sponsorlu Bağlantılar

kokass

Üye
çook geçmiş bu konunun üstünden ama bende bişiy diyeyeyim fifa 07'de maçta adamımdan biri kırmızı kart yedi daha doğrusu biri değil 3 ü :D bende restart match yaptım oyuncular gözükmüyor ama top sürüyor gol sevinci yapıyor :D :d::d::d:
 


hakankapyapar

Üye
pes tede futbolcunun ayagı kırılıyordu
 

teoman1903

Üye
Bende Kornerden gol atmaya Calısırken Topa Shift e basarak falso verdim aynısı bendede Oldu:evet:
 
'Maxi Genç

'Maxi Genç

Üye
konaminin yaptığı oyun müthiş olmasına rağmen ondada oluyor böyle şeyler : )
 

Benzer Konular



Üst Alt