Silinen Üye 2392690
Kapalı Hesap
Futbol da artık oyuncu eleştirmek,konuşmak yersiz.Futbolun hala ak kaşığını aramak bir yana Futbolun geldiği son noktaya bakalım.Futbol ne için var.Ben taraftarlardan daima bu sorunun yanıtını merak ettim.Elhamdülillah Beşiktaş'lıyım,Galatasaray'lıyım,Fenerbahçe'liyim diyen ahmaklara şahit oldum.Yani ben takımım için ölürüm,savaşsa seve seve bunun mücadelesini veririm.Türkiye'de bu mantıkla gelişen Futbol yerin dibine batsın.Tek derdimiz ne Emre nede Melo şayet bu anlayış çürükdür.Futbol amaç,araç,siyaset,savaş,isyan, olmuş derdini kim düşünür.Söver,ırkçı tutum sergiler,vurur indirir hiç farketmez.Mesele Galatasaray'ın,Fenerbahçe'nin,Beşiktaş'ın futbolcusu taraftarsan sahip çıkacaksın.Güdülen yolda doğru,yanlış yok.Benim istediğim gibi olayı bu şekilde yansıtıyor,futbolcu dediğin taraftara kulak verir.Bizim küçükken mahalle de kolasına,baklavasına yaptığımız günler.Dostluğun,arkadaşlığın ve eğlencenin doyumsuz olduğu bir futbol vardı.Birşey yapamıyor olduğumuzda topa kızardık,kendimizde suç arardık ama kalp kırmazdık.Şimdi Türkiye'yi yakıyorlar,dükkanları indiriyorlar,otobüsler taşlanıyor,bir takımın taraftarı diye linç ediliyor buyrun cenazeye.Galatasaray'lıyım demeye korkuyorsam Futbol artık ring kavramına dönmüştür.Futbol geleceğim değil ki sahipliğini yapmam, eğlenemiyorsam gökden para yağmıyor paramı feda etmem,Türkiye'nin kültürü,özü,geçmişi,bize bıraktıkları ki futbol tarihim değil mücadele etmem, tüm mesele bundan ibaret.Kolkola olduğumuz,bir olduğumuz,insan olduğumuz doğrudur.Ama adamlıksa mesele taraftarlıkda bu azınlıktır.Haysiyetsiz adamların arasında arka planda kalırlar.Bu durumu özetleyen bir habere de şahit oldum.1-2 gün önce beyaz bir kangoo yada doblo olabilir.Arabasında Galatasaray'ın atkısı var diye taraftarların arasında sıkıştı ve sonunda eşiyle birlikte saldıraya mağruz kaldı.Ama adamlar vardı orada.Hanımı var,Futbol bu yaptığınız doğru değil,Abi sür arabayı da git diyen adamlar.Şayet azınlıktılar baş edemediler camı indiren,arabayı tekmeleyen ve o bayana ecel terleri döktüren gözü dönmüş vahşilere Türkiye'de kimse göğüs geremez.Zihniyet bir noktada hemfikir olmuş.
