Felipe Melo İçin...

Sponsorlu Bağlantılar

Silinen Üye 2392690

Silinen Üye 2392690

Kapalı Hesap
Futbol da artık oyuncu eleştirmek,konuşmak yersiz.Futbolun hala ak kaşığını aramak bir yana Futbolun geldiği son noktaya bakalım.Futbol ne için var.Ben taraftarlardan daima bu sorunun yanıtını merak ettim.Elhamdülillah Beşiktaş'lıyım,Galatasaray'lıyım,Fenerbahçe'liyim diyen ahmaklara şahit oldum.Yani ben takımım için ölürüm,savaşsa seve seve bunun mücadelesini veririm.Türkiye'de bu mantıkla gelişen Futbol yerin dibine batsın.Tek derdimiz ne Emre nede Melo şayet bu anlayış çürükdür.Futbol amaç,araç,siyaset,savaş,isyan, olmuş derdini kim düşünür.Söver,ırkçı tutum sergiler,vurur indirir hiç farketmez.Mesele Galatasaray'ın,Fenerbahçe'nin,Beşiktaş'ın futbolcusu taraftarsan sahip çıkacaksın.Güdülen yolda doğru,yanlış yok.Benim istediğim gibi olayı bu şekilde yansıtıyor,futbolcu dediğin taraftara kulak verir.Bizim küçükken mahalle de kolasına,baklavasına yaptığımız günler.Dostluğun,arkadaşlığın ve eğlencenin doyumsuz olduğu bir futbol vardı.Birşey yapamıyor olduğumuzda topa kızardık,kendimizde suç arardık ama kalp kırmazdık.Şimdi Türkiye'yi yakıyorlar,dükkanları indiriyorlar,otobüsler taşlanıyor,bir takımın taraftarı diye linç ediliyor buyrun cenazeye.Galatasaray'lıyım demeye korkuyorsam Futbol artık ring kavramına dönmüştür.Futbol geleceğim değil ki sahipliğini yapmam, eğlenemiyorsam gökden para yağmıyor paramı feda etmem,Türkiye'nin kültürü,özü,geçmişi,bize bıraktıkları ki futbol tarihim değil mücadele etmem, tüm mesele bundan ibaret.Kolkola olduğumuz,bir olduğumuz,insan olduğumuz doğrudur.Ama adamlıksa mesele taraftarlıkda bu azınlıktır.Haysiyetsiz adamların arasında arka planda kalırlar.Bu durumu özetleyen bir habere de şahit oldum.1-2 gün önce beyaz bir kangoo yada doblo olabilir.Arabasında Galatasaray'ın atkısı var diye taraftarların arasında sıkıştı ve sonunda eşiyle birlikte saldıraya mağruz kaldı.Ama adamlar vardı orada.Hanımı var,Futbol bu yaptığınız doğru değil,Abi sür arabayı da git diyen adamlar.Şayet azınlıktılar baş edemediler camı indiren,arabayı tekmeleyen ve o bayana ecel terleri döktüren gözü dönmüş vahşilere Türkiye'de kimse göğüs geremez.Zihniyet bir noktada hemfikir olmuş.
 
  • Beğen
Tepkiler: -India-, TheLastWarrior ve DiaBLoS


bLnmz

bLnmz

Üye
Melo'da Emre'de böyle bir derbide sahaya alınmamalıydı. Futbolun zevkini yaşayamadık. Maçın geniş özetini bir kez daha izle istersen hocam. Melo'nun yaptığı hareketler insanlık dışı desem yeridir. Şimarık çocuklar gibiydi.
 
TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
Futbol da artık oyuncu eleştirmek,konuşmak yersiz.Futbolun hala ak kaşığını aramak bir yana Futbolun geldiği son noktaya bakalım.Futbol ne için var.Ben taraftarlardan daima bu sorunun yanıtını merak ettim.Elhamdülillah Beşiktaş'lıyım,Galatasaray'lıyım,Fenerbahçe'liyim diyen ahmaklara şahit oldum.Yani ben takımım için ölürüm,savaşsa seve seve bunun mücadelesini veririm.Türkiye'de bu mantıkla gelişen Futbol yerin dibine batsın.Tek derdimiz ne Emre nede Melo şayet bu anlayış çürükdür.Futbol amaç,araç,siyaset,savaş,isyan, olmuş derdini kim düşünür.Söver,ırkçı tutum sergiler,vurur indirir hiç farketmez.Mesele Galatasaray'ın,Fenerbahçe'nin,Beşiktaş'ın futbolcusu taraftarsan sahip çıkacaksın.Güdülen yolda doğru,yanlış yok.Benim istediğim gibi olayı bu şekilde yansıtıyor,futbolcu dediğin taraftara kulak verir.Bizim küçükken mahalle de kolasına,baklavasına yaptığımız günler.Dostluğun,arkadaşlığın ve eğlencenin doyumsuz olduğu bir futbol vardı.Birşey yapamıyor olduğumuzda topa kızardık,kendimizde suç arardık ama kalp kırmazdık.Şimdi Türkiye'yi yakıyorlar,dükkanları indiriyorlar,otobüsler taşlanıyor,bir takımın taraftarı diye linç ediliyor buyrun cenazeye.Galatasaray'lıyım demeye korkuyorsam Futbol artık ring kavramına dönmüştür.Futbol geleceğim değil ki sahipliğini yapmam, eğlenemiyorsam gökden para yağmıyor paramı feda etmem,Türkiye'nin kültürü,özü,geçmişi,bize bıraktıkları ki futbol tarihim değil mücadele etmem, tüm mesele bundan ibaret.Kolkola olduğumuz,bir olduğumuz,insan olduğumuz doğrudur.Ama adamlıksa mesele taraftarlıkda bu azınlıktır.Haysiyetsiz adamların arasında arka planda kalırlar.Bu durumu özetleyen bir habere de şahit oldum.1-2 gün önce beyaz bir kangoo yada doblo olabilir.Arabasında Galatasaray'ın atkısı var diye taraftarların arasında sıkıştı ve sonunda eşiyle birlikte saldıraya mağruz kaldı.Ama adamlar vardı orada.Hanımı var,Futbol bu yaptığınız doğru değil,Abi sür arabayı da git diyen adamlar.Şayet azınlıktılar baş edemediler camı indiren,arabayı tekmeleyen ve o bayana ecel terleri döktüren gözü dönmüş vahşilere Türkiye'de kimse göğüs geremez.Zihniyet bir noktada hemfikir olmuş.
katılıyorum bu zihniyetleri yenmemiz lazım
 
lolaman

lolaman

Üye
Kardeş sen Emre'ye laf ediyorsun ama Melo'ya laf kondurmuyorsun.Bir de bize diyorsun "sizin takımda diye laf etmiyorsunuz."
 
-India-

-India-

Üye
    Konu Sahibi
Kardeş sen Emre'ye laf ediyorsun ama Melo'ya laf kondurmuyorsun.Bir de bize diyorsun "sizin takımda diye laf etmiyorsunuz."

senin yazdığının cevabı aşağıda. meloya neden laf kondurmayayım. tek bildiğim iyi performans gösterdiği için üzerine böyle haberler yapılıyor ama bunlar meloyu etkilemez.

"Futbolcumuzun maç içinde, etik dışı hiçbir anlam taşımayan, Türkiye ve dünya futbolunda sayısız örnekleri bulunan birkaç saniyelik tepkisini, geçmişte genel ahlaka aykırı eylemi nedeniyle ağır cezalara çarptırılmış bir futbolcuyla kıyaslamasını ise kamuoyunun takdirine bırakıyoruz."
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Allah size akıl fikir versin. Burada elin adamı savunanlar.... Bu adamlar sizi yolda görse ne selam verir nede sümüğünü atar. Yazık ya bu boş işlerin bu boş insanların peşinden koşuyorsunuz...
 

Benzer Konular



Üst Alt