alfamanager
Üye
Faturayı Aşmayan Ekstra Tarife sorunu
Ben genç avantajdan Faturayı Aşmayan Ekstra Tarifeye geçtim ordanda duble internet kampanyasını yapmak istedim ama 7000 e attığım mesaj
Degerli musterimiz, hatali bir mesaj gonderdiniz.7000'i ucretsiz arayarak bircok isleminizi yapabilir veya
Bu hatayı verdi ve beni 40 liralık tarifeye mahkum etti ama ben 35tl lik tarifeyi istiyorum Lütfen yardım edin
Degerli musterimiz, hatali bir mesaj gonderdiniz.7000'i ucretsiz arayarak bircok isleminizi yapabilir veya
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
'yi ziyaret edebilirsiniz.Bu hatayı verdi ve beni 40 liralık tarifeye mahkum etti ama ben 35tl lik tarifeyi istiyorum Lütfen yardım edin
