Öneri Facebook Betamı yoksa normal Facebook mu ?

Sponsorlu Bağlantılar

jdmsaint

jdmsaint

Üye
    Konu Sahibi
Facebook Betamı yoksa normal Facebook mu ?
Arkadaşlar arasında pek bi fark göremedim. Sizce hangisini kullanmalıyım ?
 


respection123

Üye
Facebook beta, normal Facebook uygulaması ile aynı . Aralarındaki fark Facebook beta uygulaması Diğer Facebook uygulamasını geliştirmek amaçlı olduğundan daima Facebook beta güncelleme alıyor ve kısa bir sure sonra normal Facebook uygulaması güncelleniyor. Herhangi birini kullanabilirsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: jdmsaint
jdmsaint

jdmsaint

Üye
    Konu Sahibi
Bilgilendirme için teşekkürler. Konu kapanabilir.
 
jdmsaint

jdmsaint

Üye
    Konu Sahibi
Pardon Bahadır bey :) bu arada nick nasıl değiştin ?
 
TurboCall

TurboCall

Üye
Pardon Bahadır bey :) bu arada nick nasıl değiştin ?


forumun yeni yazılımında bu ozellik tekrar etkinleştirildi ayarlar users den değiştirebilirsin eskiden @Nextman #papakudioflu adminler bakıyordu şimdi artık ayarlardan ama yine onlar kontrol ettikten sonra gerçekleşiyor

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
jdmsaint

jdmsaint

Üye
    Konu Sahibi
Bende değişeyim o zaman :)
 
ON9

ON9

Üye
Arkadaşlar arasında pek bi fark göremedim. Sizce hangisini kullanmalıyım ?
Sözüm meclisten dışarı ama ikisi de aynı b.k. Adam gibi bir uygulama yapamadı koskoca Microsoft. En iyi Facebook bence Explorer
 
jdmsaint

jdmsaint

Üye
    Konu Sahibi
Explorer da acaip :) mecbur resmi uygulama beklicez
 


Üst Alt