Facebokk sorunu acil yardim lütfen

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ByYlmzZz

ByYlmzZz

Üye
aynen hocam vAllah'i sadece titreşim kullanıyorum zil sesini kapatıyorum en azından batarya sarfiyatı olmuyor :D dershanede bazen ders arası mesaj geliyo herkes bana bakıyo o derece sinir bir titreşimi var :D
aga bende okadar gitmiyo ya anca 1 gün
ama gün boyu mesajlasıyorum ondanmı acaba
bide şu mesaj geldiğindeki titreme yokmu uzun uzun sanki telefon çalıyomuş gibi :D
 


ceycey111

ceycey111

Üye
aynen hocam vAllah'i sadece titreşim kullanıyorum zil sesini kapatıyorum en azından batarya sarfiyatı olmuyor :D dershanede bazen ders arası mesaj geliyo herkes bana bakıyo o derece sinir bir titreşimi var :D

sırf oyuzden 1.2 ye dönebilirim yani :D
 
  • Beğen
Tepkiler: ByYlmzZz
ceycey111

ceycey111

Üye
yanliz bada 2 gelmeden yakmayalimda telefonlari :D
 
  • Beğen
Tepkiler: ByYlmzZz
TayLorSwift

TayLorSwift

Üye
Ya bende hergun hergun usb kablosunu sok çıkar
Yalama oldu telefon :D
Hani telefonun dili olsa ....
Neyse sakinim :D
 
  • Beğen
Tepkiler: ByYlmzZz
ceycey111

ceycey111

Üye
telefonun dili olsa susturamazdık :D
 
TayLorSwift

TayLorSwift

Üye
Küfür ederdi eminim :D
Hergün ne bu sok çıkar yeter karşimm gelmedi işte bada 2.0 yok size bada mada :D sdkflsdkf :D

Neyse imzam konuşsun ben sakinim :D
 
ByYlmzZz

ByYlmzZz

Üye
dili olsa da konuşcak hal bırakmadık ki cihazda nasıl dile gelicek zavallı :D
Küfür ederdi eminim :D
Hergün ne bu sok çıkar yeter karşimm gelmedi işte bada 2.0 yok size bada mada :D sdkflsdkf :D

Neyse imzam konuşsun ben sakinim :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt