ByYlmzZz
Üye
aynen hocam vAllah'i sadece titreşim kullanıyorum zil sesini kapatıyorum en azından batarya sarfiyatı olmuyor
dershanede bazen ders arası mesaj geliyo herkes bana bakıyo o derece sinir bir titreşimi var
dershanede bazen ders arası mesaj geliyo herkes bana bakıyo o derece sinir bir titreşimi var
aga bende okadar gitmiyo ya anca 1 gün
ama gün boyu mesajlasıyorum ondanmı acaba
bide şu mesaj geldiğindeki titreme yokmu uzun uzun sanki telefon çalıyomuş gibi![]()
