teşekkürler.brkcn701' Alıntı:Hakan geliriyi açmak istersen basıtıgımda 5sn kadar gecikiyor neden böyle 5sn menüde duruyor ondan sonra galeriyi açıyo
Önceki evolsta yapmıyordu ama ?O sorun değil![]()
Sadece Galeri yeni resim var mı diye açılırken kısa bir tarama yapıyor.
yani açılırken biraz beklemesi normal
hemmennnn indiriyorum 603 için eline sağlık kardeşim![]()

İndirdim kurdum ve kullanıyorum hakan yazılım çok güzel emeğine sağlık tema efekti güzel durmuş iconlar falan baya etkileyici çok teşekkürler..
- - - Eklendi - - -
Bu arada duvarkağıtlarını güncelleyecekmisin 1. sayfadan güncelleyecem demiştin orayıda ?
- - - Eklendi - - -
Güncellemişsin bile çok hızlısın yateşekkürler.
- - - Eklendi - - -
Hakan geliriyi açmak istersen basıtıgımda 5sn kadar gecikiyor neden böyle 5sn menüde duruyor ondan sonra galeriyi açıyo
hehe herşey eksiksizdir ne dediysem yaptım... O bekleme bendede var resimlerin çn izlemesini yapıyor normal o kardeşimO sorun değil![]()
Sadece Galeri yeni resim var mı diye açılırken kısa bir tarama yapıyor.
yani açılırken biraz beklemesi normal
güncelleme çıkmış![]()
abi süpersin
- - - Eklendi - - -
herkesin beklediği saatten erken geldi güncelleme herhalde konuda az kişi var![]()
işlerime dua edin yoksa 00.00 da gelcekti... Ayrıca sen kur bilgilendir beni hata vardı o cfwAbi şimdi yükledim. İlk izlenimlerim süper. Eline sağlık diyorum çok güzel olmuş. Telefon hafızasında 310 mb yer var bu doğru mu? maksimum 250 değil miydi?
teşekkürler
- - - Eklendi - - -
hehe herşey eksiksizdir ne dediysem yaptım... O bekleme bendede var resimlerin çn izlemesini yapıyor normal o kardeşim
- - - Eklendi - - -
doğrudur kardeşim
- - - Eklendi - - -
işlerime dua edin yoksa 00.00 da gelcekti... Ayrıca sen kur bilgilendir beni hata vardı o cfw
- - - Eklendi - - -
tlfnun ne mobildeyim görmüyorum ne kullandığını. Ayrıca yüklediysen ne gördüysen odur. Güle güle kullan kardeşim

hakan abi emeklerine saygım bende kurdum 700üme yeni evolsu az önce bendede galeri geç açılıyor bu sorun efekten kaynaklanıyor abi efekti değiştirdim saniyesinde giriyorama senin emeğin sadece bilgi vermek amaçlı abicim saygılar
Hakan abinin işleri vardır orjinal rofs 2-private-10202be9 klasöründen 20021192.txt bu dosyayı çek evolsta aynı klasöre at flaşla
- - - Eklendi - - -
Bilmiyorum onu fully zoom kullanıyorum ben efekt olarak![]()
diğerleri çok hareketli 
abi telefonun sarjı az biraz dolsun flash atıcam
- - - Eklendi - - -
abi duamız senle
- - - Eklendi - - -
maxicep e ne oldu sayfalar dolmuyo int. kesilmiş gibi
o zaman tema efektini değiştirinhakan abi emeklerine saygım bende kurdum 700üme yeni evolsu az önce bendede galeri geç açılıyor bu sorun efekten kaynaklanıyor abi efekti değiştirdim saniyesinde giriyorama senin emeğin sadece bilgi vermek amaçlı abicim saygılar
ana sayfada anlattım e hafızasına almayı. yada Nokia cooker ile coreyi açıp yenisini atınAbi şimdi şöyle birşey var aşağı dopru inerken mesela parmağımla kaydırdım ya durmuyor. sürekli inmeye devam ediyor. bunu düzeltemez miyiz?Bu arada telefonum n8 abi. 310 mb yazıyor şaşırdım
kinetik kaydırma modu var 20021192 bu dosyayı orijinal rofs2 den çekip aynı yere atarsan orjinale dönmüş olursun ve devamlı kaymaz 
bu seferlik böyle oldu bir daha olmaz kardeşimlınkler gelmis abi yazılım sıfırlaylamı başlatım
evet yazılım sıfırla ile atacaksınHakan abinin işleri vardır orjinal rofs 2-private-10202be9 klasöründen 20021192.txt bu dosyayı çek evolsta aynı klasöre at flaşla
- - - Eklendi - - -
Bilmiyorum onu fully zoom kullanıyorum ben efekt olarak![]()

benim onceki yarım kaldıydı sorun olmaz degilmi
tamam yapabi sıfırla yapıp baslıyorum oyan
şuan atamam modlar bölümünde olması gerek ordan al yada başka birinden iste kardeşimc6 01 99 mb nekadar az ben el sıkısmayı kapamak istiyorum onu bana atarmısın
