Evols™ [26.06.2013]

Sponsorlu Bağlantılar



haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
boş geldi o pm
 
Pringles

Pringles

Üye
Abi mini not widgeti var mı ?

Ve şuanki cfw de e-posa mini widgetinde yazılar gözükmüyor :(
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Abi mini not widgeti var mı ?

Ve şuanki cfw de e-posa mini widgetinde yazılar gözükmüyor :(

mini not widgeti yok sonradan aklıma geldi ama çok geç artık. Eposta mini widgetini denemedim hiç ama kontrol edicem. Saol
 
tupyupp

tupyupp

Üye
Abi cumadan sonra yayınlamaya mi başlayacaksin ben mi yanlış anladım :-)
 
sLeepLe

sLeepLe

Üye


evet. Yarın cumadan sonra haberleşelim. Başlayalım artık..


- - - Eklendi - - -



orjinale her zaman dönersin.garantiye verirken cfw yüklü Ver bişe olmaz ama sen her ihtimale karşı ofw ye dönüpte ver.swypeyi hiç denemedim. Cfw yükleme detaylı anlatım ana başlıkta var bakıp yap takıldığın yerde yazarsın yardımcı oluruz.

yarın gündüz evde olmam akşam üzeri gelirim o zaman haberleşir başlarız artık..
 

J_c_k

Üye
Bilader cavap vermişsin saol. O mesaj programına benzer başka bir program varmı bu yazılımda? Ya da sen deneyebilir misin? Eğer elinde 2. nesil telefon varsa lütfen dener misin? Anlattığım sorunu göreceksin büyük bir ihtimalle. Çün bu program gerçekten işime yarıyor. Telefonu sadece hack'ledim ve bu programı kurdum. Çünkü mesaj yazmayı gerçekten kolay hale getiriyor.

İLgilendiğin için teşekküre ederim.
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Abi cumadan sonra yayınlamaya mi başlayacaksin ben mi yanlış anladım :-)

01.05.2013 de yayınlanacak.


- - - Eklendi - - -

Bilader cavap vermişsin saol. O mesaj programına benzer başka bir program varmı bu yazılımda? Ya da sen deneyebilir misin? Eğer elinde 2. nesil telefon varsa lütfen dener misin? Anlattığım sorunu göreceksin büyük bir ihtimalle. Çün bu program gerçekten işime yarıyor. Telefonu sadece hack'ledim ve bu programı kurdum. Çünkü mesaj yazmayı gerçekten kolay hale getiriyor.

İLgilendiğin için teşekküre ederim.

701 tlfnum varda yazılımları kapattım. Daha e6 tlfnunu yapıcam başa dönemem bir daha. Keşke daha önce söyleseydin istekleri alıp yapıyordum. Bir sonraki güncelleme çıkarmı çıkmazmı bilmiyorum ama çıkarsa o zaman bakarım.


- - - Eklendi - - -

yarın gündüz evde olmam akşam üzeri gelirim o zaman haberleşir başlarız artık..

tamam
 
tupyupp

tupyupp

Üye
Abi bu yazılımla Watsapp arka planda çalışmaya devam eder mi?
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Abi bu yazılımla Watsapp arka planda çalışmaya devam eder mi?

eder. O uygulama ile alakalıdır cfw ile deği. Arka planda çalışmasını istemiyorsan whats app modlu olanı kullan
 

MaxipmaN

Üye
change sound parametres var mı cfw dd dostum?
 
tupyupp

tupyupp

Üye
Abi bu cfw nin klavyesinde bir değişiklik var mı? Şöyle güzel bir klavye çıksa büyük büyük de rahatça yazabilsek :)
 
achambo

achambo

Üye
kardeş bence bunu demek için geç kaldın:)

- - - Eklendi - - -

bu evolsun temasındaki

aslında burdaki gibi olsa iyi olurdu
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Abi bu cfw nin klavyesinde bir değişiklik var mı? Şöyle güzel bir klavye çıksa büyük büyük de rahatça yazabilsek :)

klavyede herhangibir değişiklik yapmadım


- - - Eklendi - - -

kardeş bence bunu demek için geç kaldın:)

- - - Eklendi - - -

bu evolsun temasındaki

aslında burdaki gibi olsa iyi olurdu

bunu daha önceden gösterseydin güzel olurdu :)
 


Üst Alt