klavyede herhangibir değişiklik yapmadım
- - - Eklendi - - -
bunu daha önceden gösterseydin güzel olurdu![]()


Başka güncelleme yapacakmıkiklavye ve dediğim sound parametres için geç kaldık sanırım diğer güncellemede beklemediyim![]()

Başka güncelleme yapacakmıki![]()

tek tek tüm cfwlerin rofs2 artır modları yap ve göm kapat udayı tekrar yap başa dönemem. B u final gibi nokia güncelleme getirsin yeni güncellemede gelir![]()

nasıl yapılacağını söyle yeterkiklavye işinin bi yolu var mı kendimizin yapabileceği? Gerçekten çok küçük yahu harfler![]()

seneye kaldı desenize seneye uyduruk bi güncelleme verir nokia![]()

ben yaparımnasıl yapılacağını söyle yeterki
- - - Eklendi - - -
abi zaten uda boş
seneye kaldı desenize seneye uyduruk bi güncelleme verir nokia![]()
111.040.1512 sürümü çıkar nokia noooooooooolllllluuuuurrr yoksa hakan abiden güncelleme gelmicek![]()
heheklavye işinin bi yolu var mı kendimizin yapabileceği? Gerçekten çok küçük yahu harfler![]()
hakan abi değişmeyi anlatırsa yaparız
- - - Eklendi - - -
sadece sürüm ismi değişse yeter![]()
http://www.maxicep.com/symbian-3-temalar/carla-v2-by-blade-update-3-nokia-belle-784169.html
o görünümdür. O temayı kullan aynısı olur. Temayı bilen biri paylaşsın kullanın...

navifrm kapandı. Yeni güncellemeler geldi onları bir yazılım altında toplayacaktır onun için ne zaman güncelleme gelir bilmiyorum ama geleceği belli..


yani senden de güncelleme gelicekhttp://www.maxicep.com/symbian-3-temalar/carla-v2-by-blade-update-3-nokia-belle-784169.html
önceki sayfada verdim linki yine veriyim abi senin tema ayrı ama
- - - Eklendi - - -
yani senden de güncelleme gelicek
Hakan evdeyim ulaşalım birbirimizede başlıyalım çalışmaya
nokia güncelleme yayınlarsa tabikide gelecek... Ama yayınlamaz ise uzun bir ara bende yayınlamam...
- - - Eklendi - - -
bu gün çok yoğundum yarın başlayalım kardeşim
Abi nokia belle Reflesh den sonra yazılım mi yapacak bi kaynak falan var mı?
Tamam kardeşim skypeten mesaj yolladım
kaynak yok. Tahmin.
- - - Eklendi - - -
tamam zaten ordan konuşuruz yarın
SELAM ben bu sw yüklemek istiyorum ancak daha önce hiç denemedim, bilmiyorum. yardımcı olabilirmisiniz, herşeyi indirdim ancak hiç tecrübem yok![]()
