haqanguven
Üye
nedense hakan abi konuya mesaj atınca konuyu okuyan sayısı 1-2 den 9-10 a fırlıyo![]()
haha yayınladım desem ana başlık çökceknedense hakan abi konuya mesaj atınca konuyu okuyan sayısı 1-2 den 9-10 a fırlıyo![]()
haha yayınladım desem ana başlık çökcekAynen ya,bende senin her mesajına bakıyorum,acaba mı diye
haha yayınladım desem ana başlık çökcek

haha yayınladım desem ana başlık çökcek
hakan bu arada pm atmistim dun bi bakabilirmisinboş geldi o pm
Abi mini not widgeti var mı ?
Ve şuanki cfw de e-posa mini widgetinde yazılar gözükmüyor![]()
evet. Yarın cumadan sonra haberleşelim. Başlayalım artık..
- - - Eklendi - - -
orjinale her zaman dönersin.garantiye verirken cfw yüklü Ver bişe olmaz ama sen her ihtimale karşı ofw ye dönüpte ver.swypeyi hiç denemedim. Cfw yükleme detaylı anlatım ana başlıkta var bakıp yap takıldığın yerde yazarsın yardımcı oluruz.
Abi cumadan sonra yayınlamaya mi başlayacaksin ben mi yanlış anladım :-)
Bilader cavap vermişsin saol. O mesaj programına benzer başka bir program varmı bu yazılımda? Ya da sen deneyebilir misin? Eğer elinde 2. nesil telefon varsa lütfen dener misin? Anlattığım sorunu göreceksin büyük bir ihtimalle. Çün bu program gerçekten işime yarıyor. Telefonu sadece hack'ledim ve bu programı kurdum. Çünkü mesaj yazmayı gerçekten kolay hale getiriyor.
İLgilendiğin için teşekküre ederim.
yarın gündüz evde olmam akşam üzeri gelirim o zaman haberleşir başlarız artık..
Abi bu yazılımla Watsapp arka planda çalışmaya devam eder mi?
yokchange sound parametres var mı cfw dd dostum?
Abi bu cfw nin klavyesinde bir değişiklik var mı? Şöyle güzel bir klavye çıksa büyük büyük de rahatça yazabilsek![]()
kardeş bence bunu demek için geç kaldın
- - - Eklendi - - -
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızbu evolsun temasındaki
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızaslında burdaki gibi olsa iyi olurdu

klavyede herhangibir değişiklik yapmadım
- - - Eklendi - - -
bunu daha önceden gösterseydin güzel olurdu![]()
2.Nesillerde lumia klavye varmi hakan suankinde var cunku ?
