Evols™ [26.06.2013]

Sponsorlu Bağlantılar

tupyupp

tupyupp

Üye
Abi msn adresini ekledim. Kabul edersen sevinirim..
Ve Abi çıkacak olan Evols finali yüklemek için eski Evols yüklü olması gerekiyor mu yoksa direkt belle Reflesh den Evols finale geçebilir miyiz?
 


Scuderia.

Scuderia.

Üye
Abi msn adresini ekledim. Kabul edersen sevinirim..
Ve Abi çıkacak olan Evols finali yüklemek için eski Evols yüklü olması gerekiyor mu yoksa direkt belle Reflesh den Evols finale geçebilir miyiz?
Direk finali yükleyebilirsin sorun olmaz.
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Ben şuanda indirebiliyorum :)

ön bellek kalmış ondandır. Ben sildim ondan sebep indirmiyor


- - - Eklendi - - -

Abi msn adresini ekledim. Kabul edersen sevinirim..
Ve Abi çıkacak olan Evols finali yüklemek için eski Evols yüklü olması gerekiyor mu yoksa direkt belle Reflesh den Evols finale geçebilir miyiz?

tamam girince kabul ederim


- - - Eklendi - - -

Hakan abi > nokia:ehe

- - - Eklendi - - -

bu arada abi fontzoomer a bakıyım demiştin bir gelişme var mı yoksa güncellemeden sonra mı bakacaksın

- - - Eklendi - - -

bu arada abi fontzoomer a bakıyım demiştin bir gelişme var mı yoksa güncellemeden sonra mı bakacaksın

:) hehe. Baktım fontları düzenleyip gömebilirim ama uğraşmadım
 
achambo

achambo

Üye


ön bellek kalmış ondandır. Ben sildim ondan sebep indirmiyor


- - - Eklendi - - -



tamam girince kabul ederim


- - - Eklendi - - -



:) hehe. Baktım fontları düzenleyip gömebilirim ama uğraşmadım

abi düzenlesen 5 sayfa desteklese ve whatsappta sorun çıkarmasa süper olur
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
sLeepLe

sLeepLe

Üye
Yazılımları bitirdin mi kardeşim :)
 

J_c_k

Üye
808 sahibiyim. Bu yazılımı yüklersem orjinal yazılıma dönmek istediğimde bir problem yaşar mıyım? Bu yazılım yüklü haldeyken telefonu garantiye yollasam bir problem çıkar mı? 808 için en güncel versiyon ilk sayfadaki link midir? Birde son olarak skywe (sanırım buydu adı) programı bu yazılımda mevcut mu? Mevcutsa mesaj yazarken yazdığım alan arkada kalıyordu, yani baloncuğa tıklayıp özel olarak cvap ver butonuna basıp mesaj yazmam gerekiyordu, bu haldeyken bile mesaj uzun olursa eğer yine klavyenin arkasında kalıyor yazılar görünmüyordu. (Yaşayanlar bilir) Bu problem giderilebilir mi?

Son olarak bilgisayar bilgim üst düzeydir fakat akıllı telefonu daha yeni aldım. Açıkçası pek iyi bilmem telefon terimlerini ve programlarını ama bu yazılımı yüklemeyi istiyorum özellikle gereksiz programlardan kurtulmak ve pil ömrünü uzatmak için. Umarım yapabilirim.
 
achambo

achambo

Üye
808 sahibiyim. Bu yazılımı yüklersem orjinal yazılıma dönmek istediğimde bir problem yaşar mıyım? Bu yazılım yüklü haldeyken telefonu garantiye yollasam bir problem çıkar mı? 808 için en güncel versiyon ilk sayfadaki link midir? Birde son olarak skywe (sanırım buydu adı) programı bu yazılımda mevcut mu? Mevcutsa mesaj yazarken yazdığım alan arkada kalıyordu, yani baloncuğa tıklayıp özel olarak cvap ver butonuna basıp mesaj yazmam gerekiyordu, bu haldeyken bile mesaj uzun olursa eğer yine klavyenin arkasında kalıyor yazılar görünmüyordu. (Yaşayanlar bilir) Bu problem giderilebilir mi?

Son olarak bilgisayar bilgim üst düzeydir fakat akıllı telefonu daha yeni aldım. Açıkçası pek iyi bilmem telefon terimlerini ve programlarını ama bu yazılımı yüklemeyi istiyorum özellikle gereksiz programlardan kurtulmak ve pil ömrünü uzatmak için. Umarım yapabilirim.

1 mayısta yeni sürüm çıkıcak bence onu bekle

garantiye yollarken orjinale dönüp yollarsın, orjinale dönülüyo

swype diyosun herhalde fp2 de çalışımıyo diye biliyorum
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Yazılımları bitirdin mi kardeşim :)

evet. Yarın cumadan sonra haberleşelim. Başlayalım artık..


- - - Eklendi - - -

808 sahibiyim. Bu yazılımı yüklersem orjinal yazılıma dönmek istediğimde bir problem yaşar mıyım? Bu yazılım yüklü haldeyken telefonu garantiye yollasam bir problem çıkar mı? 808 için en güncel versiyon ilk sayfadaki link midir? Birde son olarak skywe (sanırım buydu adı) programı bu yazılımda mevcut mu? Mevcutsa mesaj yazarken yazdığım alan arkada kalıyordu, yani baloncuğa tıklayıp özel olarak cvap ver butonuna basıp mesaj yazmam gerekiyordu, bu haldeyken bile mesaj uzun olursa eğer yine klavyenin arkasında kalıyor yazılar görünmüyordu. (Yaşayanlar bilir) Bu problem giderilebilir mi?

Son olarak bilgisayar bilgim üst düzeydir fakat akıllı telefonu daha yeni aldım. Açıkçası pek iyi bilmem telefon terimlerini ve programlarını ama bu yazılımı yüklemeyi istiyorum özellikle gereksiz programlardan kurtulmak ve pil ömrünü uzatmak için. Umarım yapabilirim.

orjinale her zaman dönersin.garantiye verirken cfw yüklü Ver bişe olmaz ama sen her ihtimale karşı ofw ye dönüpte ver.swypeyi hiç denemedim. Cfw yükleme detaylı anlatım ana başlıkta var bakıp yap takıldığın yerde yazarsın yardımcı oluruz.
 
achambo

achambo

Üye
nedense hakan abi konuya mesaj atınca konuyu okuyan sayısı 1-2 den 9-10 a fırlıyo:ehe
 


Üst Alt