Direk finali yükleyebilirsin sorun olmaz.Abi msn adresini ekledim. Kabul edersen sevinirim..
Ve Abi çıkacak olan Evols finali yüklemek için eski Evols yüklü olması gerekiyor mu yoksa direkt belle Reflesh den Evols finale geçebilir miyiz?
ben 1 gün öncesi çektim e7 ve e6 nın ofw sini ertesi gün kapandı![]()

Ben şuanda indirebiliyorum![]()
Abi msn adresini ekledim. Kabul edersen sevinirim..
Ve Abi çıkacak olan Evols finali yüklemek için eski Evols yüklü olması gerekiyor mu yoksa direkt belle Reflesh den Evols finale geçebilir miyiz?
Hakan abi > nokia
- - - Eklendi - - -
bu arada abi fontzoomer a bakıyım demiştin bir gelişme var mı yoksa güncellemeden sonra mı bakacaksın
- - - Eklendi - - -
bu arada abi fontzoomer a bakıyım demiştin bir gelişme var mı yoksa güncellemeden sonra mı bakacaksın
hehe. Baktım fontları düzenleyip gömebilirim ama uğraşmadım
ön bellek kalmış ondandır. Ben sildim ondan sebep indirmiyor
- - - Eklendi - - -
tamam girince kabul ederim
- - - Eklendi - - -
hehe. Baktım fontları düzenleyip gömebilirim ama uğraşmadım
abi düzenlesen 5 sayfa desteklese ve whatsappta sorun çıkarmasa süper olur
daha bitmeyen yazılımlar var. en keyifli iş sizde valla beklemek![]()

valla ona şuan bişe diyemem. Belki yapmam. Şu güncellemeler çıksın kafam rahatlıycak valla
çıkar da kurtul bu hafta
5 gun sonra rahatliycak![]()

çıkar da kurtul bu hafta
![]()
5 gun sonra rahatliycak![]()
30 nisan akşama gelir linkler genelde öyle oluyodu![]()
hehe sadece ben rahatlasam bekleyenlerde rahatlıycak.. evet 30 nisan 00.00 da linkler eklenir 
hehe sadece ben rahatlasam bekleyenlerde rahatlıycak.. evet 30 nisan 00.00 da linkler eklenir
![]()

Sorunsuz olsun 1 2 gün geç gelsede olur benim için30 nisan akşama gelir linkler genelde öyle oluyodu![]()
zaten hızına falan soylenecek söz yok çok iyisorunsuz olsun da abi![]()
Sorunsuz olsun 1 2 gün geç gelsede olur benim içinzaten hızına falan soylenecek söz yok çok iyi

sorunsuz olsun diye gömmediğim widgetler bile var![]()

808 sahibiyim. Bu yazılımı yüklersem orjinal yazılıma dönmek istediğimde bir problem yaşar mıyım? Bu yazılım yüklü haldeyken telefonu garantiye yollasam bir problem çıkar mı? 808 için en güncel versiyon ilk sayfadaki link midir? Birde son olarak skywe (sanırım buydu adı) programı bu yazılımda mevcut mu? Mevcutsa mesaj yazarken yazdığım alan arkada kalıyordu, yani baloncuğa tıklayıp özel olarak cvap ver butonuna basıp mesaj yazmam gerekiyordu, bu haldeyken bile mesaj uzun olursa eğer yine klavyenin arkasında kalıyor yazılar görünmüyordu. (Yaşayanlar bilir) Bu problem giderilebilir mi?
Son olarak bilgisayar bilgim üst düzeydir fakat akıllı telefonu daha yeni aldım. Açıkçası pek iyi bilmem telefon terimlerini ve programlarını ama bu yazılımı yüklemeyi istiyorum özellikle gereksiz programlardan kurtulmak ve pil ömrünü uzatmak için. Umarım yapabilirim.
Yazılımları bitirdin mi kardeşim
808 sahibiyim. Bu yazılımı yüklersem orjinal yazılıma dönmek istediğimde bir problem yaşar mıyım? Bu yazılım yüklü haldeyken telefonu garantiye yollasam bir problem çıkar mı? 808 için en güncel versiyon ilk sayfadaki link midir? Birde son olarak skywe (sanırım buydu adı) programı bu yazılımda mevcut mu? Mevcutsa mesaj yazarken yazdığım alan arkada kalıyordu, yani baloncuğa tıklayıp özel olarak cvap ver butonuna basıp mesaj yazmam gerekiyordu, bu haldeyken bile mesaj uzun olursa eğer yine klavyenin arkasında kalıyor yazılar görünmüyordu. (Yaşayanlar bilir) Bu problem giderilebilir mi?
Son olarak bilgisayar bilgim üst düzeydir fakat akıllı telefonu daha yeni aldım. Açıkçası pek iyi bilmem telefon terimlerini ve programlarını ama bu yazılımı yüklemeyi istiyorum özellikle gereksiz programlardan kurtulmak ve pil ömrünü uzatmak için. Umarım yapabilirim.
