Evols™ [26.06.2013]

Sponsorlu Bağlantılar

Pringles

Pringles

Üye
Abi toplu olarak 1000 tane falan megoo iconu köklesen olmaz mı ?
 


haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
salkin

salkin

Üye
görüntüleride görmüyor işte
 
Pringles

Pringles

Üye
haqanguven' Alıntı:
gerek yok ya çok kullanılanlar olsun yeter... hem kabuk temayı şişirmemek gerek. hızada önem veriyorum

Abi bence şişirmelisin :) Bazı uygulamaların simgeleri çıkmıyor çok sinir bozucu oluyor :(
 
salkin

salkin

Üye
yaptımö hepsini ama olmadı işte olmuyorsa neyse artık bir daha ki güncellemeyi cıkarttıgında düzelir
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Abi bence şişirmelisin :) Bazı uygulamaların simgeleri çıkmıyor çok sinir bozucu oluyor :(
o uygulamaların mif dosyalarını düzenleyin daha iyi olur. hem kolaydır düzenleme...


- - - Eklendi - - -

yaptımö hepsini ama olmadı işte olmuyorsa neyse artık bir daha ki güncellemeyi cıkarttıgında düzelir
öyle bir hata yokki düzelteyim... ben çekiyorum gösteriyor
 

rebel_hacker

Üye
abi ben yükledim eline sağlık ama bişey kafama takıldı telefona reset attıktan sonra "şu usb sök tak olayı" 2 kez gitti geldi telefon daha sonra waiting usb dedi 1 saat bekledi. bende sinirlendim tamamen çıkarttım tel su an sağlam :D ama ben kilit kodunu bulamıyorum acaba standart mı yoksa daha önce ben unutmustum o mu gecerli halen ?
 
achambo

achambo

Üye
abi ben yükledim eline sağlık ama bişey kafama takıldı telefona reset attıktan sonra "şu usb sök tak olayı" 2 kez gitti geldi telefon daha sonra waiting usb dedi 1 saat bekledi. bende sinirlendim tamamen çıkarttım tel su an sağlam :D ama ben kilit kodunu bulamıyorum acaba standart mı yoksa daha önce ben unutmustum o mu gecerli halen ?

%90 da hata mı verdi bende öyle oldu
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
abi ben yükledim eline sağlık ama bişey kafama takıldı telefona reset attıktan sonra "şu usb sök tak olayı" 2 kez gitti geldi telefon daha sonra waiting usb dedi 1 saat bekledi. bende sinirlendim tamamen çıkarttım tel su an sağlam :D ama ben kilit kodunu bulamıyorum acaba standart mı yoksa daha önce ben unutmustum o mu gecerli halen ?
yazılım sıfırla ile yani sw reset ile atarsan güvenlik koduda sıfırlanır ve 12345 olur.
 
Anil-D

Anil-D

Üye
benim eskide 90 da hata vermisti yenisi icin nasıl yapıcaz
 

rebel_hacker

Üye
bende ki türkçe olmuyor sw reset için hangisini seçmem gerekir ?
 
Anil-D

Anil-D

Üye
ne yapmak gerek

- - - Eklendi - - -

birde şu altaki ısık yanmıyor hic yanması icin bana dosyasını atarmısın
 
Anil-D

Anil-D

Üye
sarj ısıgı
 

rebel_hacker

Üye
yaptım fakat yine değişen bir şey olmadı ?
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye


yanlışını gömmüşüm. düzelttim


- - - Eklendi - - -



gerek yok ya çok kullanılanlar olsun yeter... hem kabuk temayı şişirmemek gerek. hızada önem veriyorum
Hakan whastappın bu yeşil icon daha iyi bence moru kullanma
 
Anil-D

Anil-D

Üye
c6 01 abi cwwye gecmeden yanıyordu
 


Üst Alt