uygulama gömmüyorum. iconlarını gömüyorumHakan sadece tavsiye anket olarak açsan hangi uygulamaların olacağını seçsek çok olanları gömsen
uygulama gömmüyorum. iconlarını gömüyorum
kusura bakma kolay gelsin 
Konunun geri kalanını okuyunca anladımkusura bakma kolay gelsin
![]()

Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızbende sırıtmıyor
- - - Eklendi - - -
abı ben beyazı kullanmak istiyorum jonlosla olan yokmu yada izin verirsen ben onu duzenleyeyim
yani suanki yeni avkonu duzenleyebılirmiyim tesekurler?
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızbende sırıtmıyor
- - - Eklendi - - -
abı ben beyazı kullanmak istiyorum jonlosla olan yokmu yada izin verirsen ben onu duzenleyeyim
tamam kardeşimbenim forumla isim olmaz abi yapınca burda paylasıcam onu jonlosla calısır hale getircem
Çok güzel duruyorlarda whatsappa yeşil alışınca mor farklı geldi
tamam kardeşim
- - - Eklendi - - -
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızeklenen uygulama iconlarının görünümleri

evet onu ben öyle ayarladım galeri sadece görüntüleri görürHakan bu çekilen fotograf ve videolar eskiden dcim klosörüne gidiyordu şimdi baska bir klosöre gidiyor ve telefonu kapatip acinca galeride gözükmüyor.
Çok güzel duruyorlarda whatsappa yeşil alışınca mor farklı geldi![]()
evet güzel duruyor iconlarevet cok guzel
tweetian tam istediğim gibi değil ama neyse
- - - Eklendi - - -
diğerleri çok güzel
ama bu seferde çektigim görüntüleri göstermiyor dosya yöneticiden girmek durumunda kalıyorum bu sefer de nasıl düzeltebilirim onu
aynılar ki
