senin attığın rom patcher calışmıyor birde ekran koruyucular yok N8

cfw'yi kullananlar kamera'dan çıkışta ana menüye dönmeden önce siyah ekranda 4-5 saniye bekletiyor mu? bende böyle bir problem var daevols yüklemedim ancak uda'yı tamamen sildim.bu mu acaba sorun yaptı
yani yaptıgın modların tamamı c6 01 de var oylemi

o bende de varudadan kaynaklı değil

işte ben hiçbir kamera modu yüklemedim.neden nasıl oldu anlamadım.deneyip bulacağız artık.
cfw'yi kullananlar kamera'dan çıkışta ana menüye dönmeden önce siyah ekranda 4-5 saniye bekletiyor mu? bende böyle bir problem var daevols yüklemedim ancak uda'yı tamamen sildim.bu mu acaba sorun yaptı
guncellemede 8 sayfa mesaj simgesinide eklermisin
bu sorun ekran koruyucun açıksa ve özelliklede saat metin ekran koruyucu varsa ondan olabilir ekran koruyucuyu kapat öyle dene,eğer sonuç alamazsan cameratorch uygulamasını yükle.
Şuan Evols ile cihazı flashladım. Bir kaç yükleme ve aktarım yaptım. Haritaları bu kadar hızlı yükleyen bir S^3 görmemiştim daha önce! C hafızada bu kadar çok boşluk daha fazla şaşırtıcı tabi! Sistem gayet hızlı ve stabil. Şuan için düşüncelerim bu şekilde. Emek harcayan kişilere teşekkür etmeyi bir borç bilirim.
yorumun için teşekkürler. Emeğime değdiğini görmek güzel... Güle güle kullan.sosyal sorunu bence tarayıcı önbelleğinden çünkü salkinin önceki kullandığı cfw de tarayıcı önbelleğine ellenmemişti
önbelleği c ye alıp denesek sosyal çalışır bence
kişiye özel mesaj sesi koyma gibi bir şey olabilir mi? bblerdeki gibi
