RahmetlilerEverest kaliteli derlerdi
Doğru Diyosun Hiç Aklıma Gelmedi BuMadem ürünleri bozuk çıkıyor niye alıyorsun? Başka ürün mü yok ya? Al bir tane HP mouse, bak keyfine.
Marka Cihazlar Dediğin Gibi Min 6 Ay Gidiyor.Logitech vs 50 60 TL Ama Hakkını Veriyor.Pile Vereceğin Parayı Fareye VeryosunPil ömrü mousedan mousea değişir mesela
Uzun süre netbookumda Microsoft mobile v1000 kablosuz mouseu kullandım içinden çıkan duracell pil 6 aydan fazla gidiyordu
Sırf o mouse için duracell alır oldum
5 yıl sonra mobile 3000 v2 yi aldım aynı mouseun aradan geçen sürede daha geliştirip iyileştirilmiş hali
3 ay anca gidiyordu 1 duracell
Şimdi laptop masaüstü fark etmez kablolu kullanıyorum
Oyunlarda Hoşuma Gitmiyor Kablosuz.Klaveyede AnlaşılmıyordaLogitech M-185 30 tl civarında satılıyor,görebileceğiniz en kaliteli ve dayanaklı ürünlerden biridir,pili 1 yıl gidiyorMarka Cihazlar Dediğin Gibi Min 6 Ay Gidiyor.Logitech vs 50 60 TL Ama Hakkını Veriyor.Pile Vereceğin Parayı Fareye VeryosunOyunlarda Hoşuma Gitmiyor Kablosuz.Klaveyede Anlaşılmıyorda

hep demişimdir usb vantilatörü hariç eve sokmam diye ki vantilatörü de zaten dandikleştirdiler. bunlar bir de güç kaynağı falan yapıyor birbirinden rezil iki adet elime geçti biri alev çıkartacak kadar ısınırdı öteki zaten bozuldu ama hala sövüyorum.Everest kaliteli derlerdi
Şuan everset güç kaynağı kullanıyorum bu güne kadar tık demedi maşşallah ama gittikçe kalitesi düşüyo sanırım şaşkınım .....hep demişimdir usb vantilatörü hariç eve sokmam diye ki vantilatörü de zaten dandikleştirdiler. bunlar bir de güç kaynağı falan yapıyor birbirinden rezil iki adet elime geçti ama hala sövüyorum.
Yani L Si Bile Olsa Onun Hatri İçin 6 Ay Gider Pili.İşte Hep Tecrübe 45 TL Verdim Bu Klavye Setine Ama ReziilikLogitech M-185 30 tl civarında satılıyor,görebileceğiniz en kaliteli ve dayanaklı ürünlerden biridir,pili 1 yıl gidiyor![]()
Benim Kuzen Lafımı Dinlemedi Gitti Everest Kasa İle Güç Kaynaği Aldı Durduk Yere Makinenin Üst Tarafı ÇatladıŞuan everset güç kaynağı kullanıyorum bu güne kadar tık demedi maşşallah ama gittikçe kalitesi düşüyo sanırım şaşkınım .....
Nasıl Bir PlastikseYani L Si Bile Olsa Onun Hatri İçin 6 Ay Gider Pili.İşte Hep Tecrübe 45 TL Verdim Bu Klavye Setine Ama Reziilik
Benim Kuzen Lafımı Dinlemedi Gitti Everest Kasa İle Güç Kaynaği Aldı Durduk Yere Makinenin Üst Tarafı ÇatladıNasıl Bir Plastikse
Dandikmiş demekki 
bizim bilgisayarın da güç kaynağıı bozulduğunda tanıdığımız bir bilgisayarcı malesef everest marka bir güç kaynağı takmıştı,halen bir sıkıntı çıkartmadı ama korkuyorum yakında çıkaracak diyeBenim Kuzen Lafımı Dinlemedi Gitti Everest Kasa İle Güç Kaynaği Aldı Durduk Yere Makinenin Üst Tarafı ÇatladıNasıl Bir Plastikse

Tek AA pil ile 1 yıl gitmesi gerçekten güzel. Laptop kullananlar için rahatlık oluyorLogitech M-185 30 tl civarında satılıyor,görebileceğiniz en kaliteli ve dayanaklı ürünlerden biridir,pili 1 yıl gidiyor![]()
2007'de eve gelen güç kaynağı 2009'dan itibaren alev alev yanıyordu. hep dandikti yani.Şuan everset güç kaynağı kullanıyorum bu güne kadar tık demedi maşşallah ama gittikçe kalitesi düşüyo sanırım şaşkınım .....

Zaten Bilgisayarı Kullanmıyorsanız Sık Bi Taen Anahtarlı Priz Alın Onunla KUllanın.Elektrikler Gider Gelir Bişey Olr Yakarsınız Cihazları2007'de eve gelen güç kaynağı 2009'dan itibaren alev alev yanıyordu. hep dandikti yani.
tatile falan çıkarken güç kablosunu güç kaynağından çıkarın
güncel piyasanın en leş iki markası everest ve frishby'dır.
bizim hurda akşamları hep açık ama birazdan kapatıp spora gidicemZaten Bilgisayarı Kullanmıyorsanız Sık Bi Taen Anahtarlı Priz Alın Onunla KUllanın.Elektrikler Gider Gelir Bişey Olr Yakarsınız Cihazları

