Everestin Yeni Rezilliği

Sponsorlu Bağlantılar

bilisimler

bilisimler

Üye
:blink::blink: Everest kaliteli derlerdi
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61


Cadillac34

Üye
Madem ürünleri bozuk çıkıyor niye alıyorsun? Başka ürün mü yok ya? Al bir tane HP mouse, bak keyfine.
 
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
Pil ömrü mousedan mousea değişir mesela
Uzun süre netbookumda Microsoft mobile v1000 kablosuz mouseu kullandım içinden çıkan duracell pil 6 aydan fazla gidiyordu
Sırf o mouse için duracell alır oldum
5 yıl sonra mobile 3000 v2 yi aldım aynı mouseun aradan geçen sürede daha geliştirip iyileştirilmiş hali
3 ay anca gidiyordu 1 duracell

Şimdi laptop masaüstü fark etmez kablolu kullanıyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
    Konu Sahibi
Madem ürünleri bozuk çıkıyor niye alıyorsun? Başka ürün mü yok ya? Al bir tane HP mouse, bak keyfine.
Doğru Diyosun Hiç Aklıma Gelmedi Bu
Pil ömrü mousedan mousea değişir mesela
Uzun süre netbookumda Microsoft mobile v1000 kablosuz mouseu kullandım içinden çıkan duracell pil 6 aydan fazla gidiyordu
Sırf o mouse için duracell alır oldum
5 yıl sonra mobile 3000 v2 yi aldım aynı mouseun aradan geçen sürede daha geliştirip iyileştirilmiş hali
3 ay anca gidiyordu 1 duracell

Şimdi laptop masaüstü fark etmez kablolu kullanıyorum
Marka Cihazlar Dediğin Gibi Min 6 Ay Gidiyor.Logitech vs 50 60 TL Ama Hakkını Veriyor.Pile Vereceğin Parayı Fareye Veryosun :D Oyunlarda Hoşuma Gitmiyor Kablosuz.Klaveyede Anlaşılmıyorda
 
cihanata_1

cihanata_1

Üye
Marka Cihazlar Dediğin Gibi Min 6 Ay Gidiyor.Logitech vs 50 60 TL Ama Hakkını Veriyor.Pile Vereceğin Parayı Fareye Veryosun :D Oyunlarda Hoşuma Gitmiyor Kablosuz.Klaveyede Anlaşılmıyorda
Logitech M-185 30 tl civarında satılıyor,görebileceğiniz en kaliteli ve dayanaklı ürünlerden biridir,pili 1 yıl gidiyor:)
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61

MaxipmaN

Üye
:blink::blink: Everest kaliteli derlerdi
hep demişimdir usb vantilatörü hariç eve sokmam diye ki vantilatörü de zaten dandikleştirdiler. bunlar bir de güç kaynağı falan yapıyor birbirinden rezil iki adet elime geçti biri alev çıkartacak kadar ısınırdı öteki zaten bozuldu ama hala sövüyorum.
 
bilisimler

bilisimler

Üye
hep demişimdir usb vantilatörü hariç eve sokmam diye ki vantilatörü de zaten dandikleştirdiler. bunlar bir de güç kaynağı falan yapıyor birbirinden rezil iki adet elime geçti ama hala sövüyorum.
Şuan everset güç kaynağı kullanıyorum bu güne kadar tık demedi maşşallah ama gittikçe kalitesi düşüyo sanırım şaşkınım .....
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
    Konu Sahibi
Logitech M-185 30 tl civarında satılıyor,görebileceğiniz en kaliteli ve dayanaklı ürünlerden biridir,pili 1 yıl gidiyor:)
Yani L Si Bile Olsa Onun Hatri İçin 6 Ay Gider Pili.İşte Hep Tecrübe 45 TL Verdim Bu Klavye Setine Ama Reziilik
Şuan everset güç kaynağı kullanıyorum bu güne kadar tık demedi maşşallah ama gittikçe kalitesi düşüyo sanırım şaşkınım .....
Benim Kuzen Lafımı Dinlemedi Gitti Everest Kasa İle Güç Kaynaği Aldı Durduk Yere Makinenin Üst Tarafı Çatladı :D Nasıl Bir Plastikse
 
  • Beğen
Tepkiler: bilisimler
bilisimler

bilisimler

Üye
Yani L Si Bile Olsa Onun Hatri İçin 6 Ay Gider Pili.İşte Hep Tecrübe 45 TL Verdim Bu Klavye Setine Ama Reziilik

Benim Kuzen Lafımı Dinlemedi Gitti Everest Kasa İle Güç Kaynaği Aldı Durduk Yere Makinenin Üst Tarafı Çatladı :D Nasıl Bir Plastikse
:blink: Dandikmiş demekki :hmmm
 
cihanata_1

cihanata_1

Üye
Benim Kuzen Lafımı Dinlemedi Gitti Everest Kasa İle Güç Kaynaği Aldı Durduk Yere Makinenin Üst Tarafı Çatladı :D Nasıl Bir Plastikse
bizim bilgisayarın da güç kaynağıı bozulduğunda tanıdığımız bir bilgisayarcı malesef everest marka bir güç kaynağı takmıştı,halen bir sıkıntı çıkartmadı ama korkuyorum yakında çıkaracak diye:)
 
PALA.

PALA.

Üye
Logitech M-185 30 tl civarında satılıyor,görebileceğiniz en kaliteli ve dayanaklı ürünlerden biridir,pili 1 yıl gidiyor:)
Tek AA pil ile 1 yıl gitmesi gerçekten güzel. Laptop kullananlar için rahatlık oluyor
 
  • Beğen
Tepkiler: cihanata_1

MaxipmaN

Üye
Şuan everset güç kaynağı kullanıyorum bu güne kadar tık demedi maşşallah ama gittikçe kalitesi düşüyo sanırım şaşkınım .....
2007'de eve gelen güç kaynağı 2009'dan itibaren alev alev yanıyordu. hep dandikti yani.
tatile falan çıkarken güç kablosunu güç kaynağından çıkarın <:o)
güncel piyasanın en leş iki markası everest ve frishby'dır.
 
  • Beğen
Tepkiler: bilisimler
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
    Konu Sahibi
2007'de eve gelen güç kaynağı 2009'dan itibaren alev alev yanıyordu. hep dandikti yani.
tatile falan çıkarken güç kablosunu güç kaynağından çıkarın <:o)
güncel piyasanın en leş iki markası everest ve frishby'dır.
Zaten Bilgisayarı Kullanmıyorsanız Sık Bi Taen Anahtarlı Priz Alın Onunla KUllanın.Elektrikler Gider Gelir Bişey Olr Yakarsınız Cihazları
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN ve bilisimler

MaxipmaN

Üye
Zaten Bilgisayarı Kullanmıyorsanız Sık Bi Taen Anahtarlı Priz Alın Onunla KUllanın.Elektrikler Gider Gelir Bişey Olr Yakarsınız Cihazları
bizim hurda akşamları hep açık ama birazdan kapatıp spora gidicem :lamer:
 


Üst Alt