Eski Konu.

experience kasıyo bende nedense.
 
rar siifresiinde hata olabilirmi acaba beyler??
 

uluca

Üye
Hele şükür alternatif yükleme adresleri geldi.cuma gününden beri fileserveden indiremedim.Bende kendimce bir düzenleme yapıp kullanıyordum.fakat senin ki biraz daha profesyonelce bir çalışma olmuş.bende hakkı ustaya bırakayım dedim ve indirince yükleyeceğim.Ellerine sağlık kardeşim.
 

alebel

Üye
kardeş eline ve klavyene sağlık çok hoş olmuş.bende orjinalden yanayım.mükemmel yapmışsın.
 
    Konu Sahibi

Bende pek usta sayılmam işte ama çok araştırdım çok çalıştım üzerinde 200 e yakın flash attım deneme yanılma yoluyla çoğu şeyi öğrendim bir sorun olduğunda bildiğim kadarı ile yardımcı olurum. Yorumun için teşekkür ederim. Sevindim güle güle kullanasın

kardeş eline ve klavyene sağlık çok hoş olmuş.bende orjinalden yanayım.mükemmel yapmışsın.

Teşekkür ederim güle güle kullanman dileğiyle. N8 iconlu versiyonunu yaptım kendim kullanıyorum şu anda sanki daha şık durdu n8 iconlarıyla talep olursa rofs2 yi upload ederim N8 iconlu olanını
 
sizin sunumunuzu telefonuma yükledim. bir sorum olacaktı. ana ekranda kişi ekleme yapıyorum. daha sonra eklediğim kişiyle telefon görüşmesi yapmak için arama butonuna basınca arama yapmıyor? bunu nasıl düzeltebilirim.
 
    Konu Sahibi
hocam ben şimdi denendim bende yok öyle bir sorun. Flash atarken bazı adımları atlamış olabilir misin?
 

Atacan-

Üye
Tebrikler Kolay gelsin..
 
Çok güzel olmuş eline sağlık. Fakat sadece ev ekranını C6 CFW gibi düzenlenebilir ekran yapılamazmıydı. diğer herşey aynı kalmak şartyla.
 

ayman

Üye
on numara olmuş.ellerine sağlık.helal olsun...
 
hocam ben şimdi denendim bende yok öyle bir sorun. Flash atarken bazı adımları atlamış olabilir misin?


yok yedek almıştım geri yükleme yaparken bazı eski uygulamalardan dolayı öyle yapmış. eski telefon ayarlarını ve uygulamaları yüklemedim sorunsuz bir şekilde çalışıyor şimdi. ellerine sağlık
 

engingnz

Üye
Phone rebooted but not in flash mode...
En Son Böyle Kaldı Yaklaşık 10 Dk Dır Ekran Beyaz Halde Beklemeliyimmi Yoksa Hatamı Var
 
    Konu Sahibi
Çok güzel olmuş eline sağlık. Fakat sadece ev ekranını C6 CFW gibi düzenlenebilir ekran yapılamazmıydı. diğer herşey aynı kalmak şartyla.

Hocam bunu yapabilmek imkansız neredeyse iki farklı yazılımı bölüp yeni bir yazılım yapmaktır o. C6 nın tek farkı zaten sadece ev ekranı. O yüzden yapılaması symbian geliştiricilerinin işi

on numara olmuş.ellerine sağlık.helal olsun...

Teşekkür ederim İyi kullanmalar. Yeni çalışmalarım yolda


Sorununun hallolduğuna sevindim Güle güle kullan.

Phone rebooted but not in flash mode...
En Son Böyle Kaldı Yaklaşık 10 Dk Dır Ekran Beyaz Halde Beklemeliyimmi Yoksa Hatamı Var

Telefonunda Nokia Suite yüklü ise bu hatayı verir. Telefon Local Modda kaldı diyorlar ya işte bu. Korkmana gerek yok bir sıkıntısı yok bende de oldu o. Eski sürüm Ovi suite olunca bu hatayı vermiyordu. Bataryayı çıkarıp telefonu normal bir şekilde açabilirsin sıkıntısı olmaz
 

bluemai

Üye
bu çok övülen yazılımı x6 ya nasıl çevirebiliriz acaba ? ya da mümkün mü böyle birşey?
 
    Konu Sahibi
bu çok övülen yazılımı x6 ya nasıl çevirebiliriz acaba ? ya da mümkün mü böyle birşey?

onun için port etmeyi bilen birisi gerekiyor x6 telefonum da olsaydı öğrenirdim ama malesef bilmiyorum ben nasıl çevrilebilir.
 

esqalsiz

Üye
birader gerçekten hoş olmuş hangi program ile yaptın hangi dosyalar üzerinde oyndın rof2 mi?