Sağol ablacım teşekkür ederim.Yarın bu yaz okulu belasından kurtuluyorumsemih nasilsin karde$im![]()

Mehmet birine bakmış bende birine bakıp çıkacamnerdesiiinnnn
![]()

kim ki
--------------- Ekleme ---------------
Nasılsın bakayımokul bitmedi mi daha
![]()

yaz okulu beladır bütünleme iyidir.
Bizim paü dede yaz okulu var.kalmadım ben 1 ders kritikti toptan hic bir sonucuma bakmadım daha soranlar sonucumu inanmıyorlar bakmadığa daha![]()

levent nalanlari yakaldim buyur
mehmet kalan dilekler bunlar valla sec beyen gonulda$im![]()

