Erkeklerin Mekanı :D

Sponsorlu Bağlantılar

RedColt

RedColt

Üye
Ooooo bu mekanı yeni keşfettim:D büyük ayıp
 


Anıl Umut

Emekli Yönetici
Mekan ,sessiz, sakin:hmmm
Yoksa bizimkiler operasyonda mı?(mehmet abi,enes,hasan...:ehe )
 
zibidi39

zibidi39

Üye
olum suraya ıkı karı fotosu koyunlan koca gun bayanlarınkınde takılıom :D sonra dıonus neden sessız mekan sessız olur tabı :D
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Operasyon sonuçlandı püskürtüldük:d: tekrar deneyez anlaşıldı tamam:D
 
zibidi39

zibidi39

Üye
nasıl moderatorsun lan sen karı kız fotusu ıstıom ıstegımı yerıme getırmek zorundasın:D haydı gorewe:D
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Maxi Şehitler ölmez yeni üyelik alırlar:d:
Maxicep Sağolsun:turkiye:
 
.eRCaN.

.eRCaN.

Üye
Selamun Aleykum Ağalar :)
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Aleyküm Selam Hoşgeldiniz:)
 
.eRCaN.

.eRCaN.

Üye
Hoşbulduk Mehmet abi bana böyle sizli bizli konuşma.aynı mekanda kumar oynadık geçen gün :ehe (efsane_ercan ben) yeni nick'im bu :)
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Tamam Ercan tanıyamamıştım:D
Huriş sağolasın çok ikrama geçti:D
 
arslansem

arslansem

Üye
Bitek Huriş ablaya yassah değil :pro:
O da bize bakıyor diye,anne yani icabında :ehe
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Sağol abla :D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Çayın yanında yemek için bişeyler almaya gitmiştim. Ben yokken bitirmişler :d:
 
.eRCaN.

.eRCaN.

Üye
Eline Sağlık Huri$ abla

Çayından bi bardak içerim :)
 
SAINT1

SAINT1

Üye
Huriş yine feth ettin gönülleri
 


Üst Alt