0sıfırcı
Üye
En son iZLediğim yarışma programı
Anneler ve kızları
Yada
Kızlar ve anneleri miydi neydi
İlk 3.sınıfa kadar hep kızlarla oynarmışım
Örtmenin var mı bunda bi ... Demiş aileme
Oysa benim taaa o zamanlarda bile pisi....ik sorunlarım varmış
Erkeklerin mekanında ne biçim şiyler yazıyom ben ya bütün sırlarımı paylaşıyorum. Ama nonoş değilim
Harbi Erkeğim
noktayı koydum
Virgül değil
Devam edemezsiniz
Etseniz de bişi olmaz
Nokta yı goydum.
Anneler ve kızları
Yada
Kızlar ve anneleri miydi neydi

İlk 3.sınıfa kadar hep kızlarla oynarmışım
Örtmenin var mı bunda bi ... Demiş aileme
Oysa benim taaa o zamanlarda bile pisi....ik sorunlarım varmış
Erkeklerin mekanında ne biçim şiyler yazıyom ben ya bütün sırlarımı paylaşıyorum. Ama nonoş değilim
Harbi Erkeğim
noktayı koydum
Virgül değil
Devam edemezsiniz
Etseniz de bişi olmaz
Nokta yı goydum.
