ömer talat katı
Moderator
Hadi buyrun sofraya sağlığımıza afiyetimize...oo hocam helal be. Yine donatmıssın sofrayı![]()
:
:
![]()
![]()
![]()
Hadi buyrun sofraya sağlığımıza afiyetimize...oo hocam helal be. Yine donatmıssın sofrayı![]()
:
:
![]()
![]()
![]()
nam nam nam nam ben butarafta yerimHadi buyrun sofraya sağlığımıza afiyetimize...

bilmem benim yasim profilimde var.Selim mi büyük ömer mi![]()
Selimin de varmış 2 yaş büyükmüşbilmem benim yasim profilimde var.
Bakmıştım ama görmemiştim.Selimin de varmış 2 yaş büyükmüş
Küçük mü yoksa

Ömere abi dediğine göre 14den küçük galiba
Mesaj birleştirildi:
![]()

aslında yaşını bilmiyordum ama kabalık olmasın diye herkeze ağabi derimÖmere abi dediğine göre 14den küçük galiba![]()
ve hipotezln bir bakıma :PYok artık ciddi misinaslında yaşını bilmiyordum ama kabalık olmasın diye herkeze ağabi derimve hipotezln bir bakıma :P
Mesaj birleştirildi:
Amca senin yaşın belli zaten çok genc007'sin
Mesaj birleştirildi:
7 yaşındayım

nasıl yani (kodadı=ohannes)Yok artık ciddi misin![]()


Şaşırdım valla eğer trolllemiyosannasıl yani (kodadı=ohannes)
Mesaj birleştirildi:
Haaa evet tab2 7 yaşındayım![]()

o zaman 2x-1 yaşında olduğumada şaşıracaksınŞaşırdım valla eğer trolllemiyosan![]()

Tabi birden büyürsen şaşırırımo zaman 2x-1 yaşında olduğumada şaşıracaksın![]()

şaka yaptım la şaka 9 yaşındayımmm(?)Tabi birden büyürsen şaşırırım![]()
Bak şimdi inandımşaka yaptım la şaka 9 yaşındayımmm(?)

o zaman 17 yaşında olduğumada inanırsınBak şimdi inandım![]()

Yok kuru 9a sabitledimo zaman 17 yaşında olduğumada inanırsın![]()

