saol en azından işe yarıyor ama menü içersinde dolaşırken de tuşları kitliyor.bende bi program vardı keypadlocks60 diye o daha güzeldi.menü içersinde gezinirken tuşları kitlemiyor.sadece masaüstünde kitliyordu.o programı sildim herhalde bulamıyorum bulan varsa yardımcı olsun