Enteresan Resimler

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Enteresan Resimler








Buda soygun yaparken silahını veren adam



Hayat Ne?





Yorumlarınızı bekliyorum

Saygılar!!
 

jöly

Üye
en sondaki şiir çok güzel ve bir de soyguncuya çok güldüm

teşekkürler
 
ısır bakalım black_rose çok güzel espriler teşekkür ederim
 

G_Unit

Üye
<div class='quotetop'>(jöly &#064; May 20 2006, 03&#58;58 PM) [post=338752]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
en sondaki şiir çok güzel ve bir de soyguncuya çok güldüm

teşekkürler
[/b][/quote]


bende bide kartvizitin hakkını wermek lazım
 

FrontmaN

Üye
Eline sağlık güzel olmuş. Şiir güzeldi.
 
hıyarları olmadan koparan hıyardır

ellerine sağlık
 

FerreT

Üye


Bunu hiç görmemiştim
 
2 Senelik Konuyu Tekrar Hortlatmayı Başardığınız Için Tebrik Ediyorum Arkadaşlar Sizi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...