Kes sesini öfkemin son raddesi^ !
Kaybettim sandıkLarım
Meer KurtLdukLarımmı$.!
''Yaşam önce sınava sokar sonra dersini verir...''
nsanlar yarın için plan yaparken
tanrı yukardan gülümsermiş .. (:
hayat hep benim ^^
boş ortamlarınız boş konuşmalarınız
yine sizin oLsun
Yalnızlık bazen en guzel seydır... [.]nokta
Hadi Çekildik Aradan Kolay Gelsin
Eski Dost Düşmana Morâl Versin .
kovaLayan çokmus.
bizim s*gdri çekdklermz milletn ilgi alanı
kardesi kankası oLmus ne komik.
acı ama gerçek.
küçültmeyn kendnizi.
fırsat kollayan budalalar
SizLer aKıLLı adamSınız bu oyunLara düŞmeyiNiz..
HerKes iNsaNdır öNce..
SaçmaLamaya gereK yoK!
Denedı
Denedı
Hıc kımse
Inemedı
En Derıne ~
senn ollmayı hiç bişeyi istemediğim kadar çog istedim
(.bi adım ötem sensiz gösükmüo benim...
En BüyüK HayAlimmm...
senin gibi biri icin kendimi uzecegime
senin gibi 10 tane bulur seni üzerim
ş*resizliğine
çok ş*reFsiz göRdüm ama
hİçbiRİ senİn kdR
pRoFesyoneL değiLdi...
Padişah'ın şahı benim.
Sonumuz kuşkusuz cehennem;
Kırmızı kırmızı kırmızı.
Sevdiğim şarkı sözleri sözleri çalıyor eğer dinlersen..
Sana olan zaafım nefrete dönüşmüş
Tenler uyuşmuş ruh uykuda
Oyunlar dinmiş
Sözler söylenmiş.
Gitmem lazım zaten sigaram bitmiş.
Bén Yiné Kéndimi
Kéndimdé BuLuyorum
Hér KaLp AtışLarımda ...
- Sêñcê Sêñîñ ãdıñ Bîr Gozyã$îmã dêğêr mî ? |
Kalbimin Ötesine Gitme
Kaybolursun..
' MutLumusun eLLerde ~
SiL Hadi Makyajını..
miLLet Görsün boş Sıfatını ' ;D
ÖfkeyLe KaLkarsam
Zarar Vermeden Oturmam ~
Siz benim AttıkLarımı Alırsnz ben Sizin TaptıkLarınızı ;D
ben Seni Maziye Gömdüm..
Mazide Sana Gömsün ;D
Attığın KazıkLarı SakLıyorum..
SakLıyorumki Bana Döndüğünde Seni OturtucaK Yerim oLsun ;]
ben Huzur Aradım Sen Kusur ..
SendeKi Şeref Kaç Para Eder ?
bendeki Yürek Seni Ayakta S*ker ;D
ben Sizin G*tünüzden Koşucak Kadar ALçaLmadım..
Ama Sizin G*tünüz Beni ALçak Görücek Kadar KaLktı ;D
AsLında En İyisi
boşvermek Herşeyi ~
TozPembe HayaLLer Vardı..
Tozunu Çektim
Kafa Yaptı ~ ;D
MutLuLuğuma Tecavüz EtseLer ÇoğaLır mı =D
AyrıLık !
Seni Görmezden GeLirim (:
bozuk oLunca Maya Ne Ar Tanır Nede Haya ;D
ben SeninLe yoLa Çıktım
Sen yoLdan Çıktın Ne İş ?
Geçmişine Soksam GeLeceğin İnLer Mi Hayat ?? ;D
Seçtiğin Vazgeçtiğine Deysin !
Geçmişini SiLen GeLeceğini S*kLemezmiş ;D
biz hiç ''biz' oLamadık.
çok hırpaLandık !
asLında
bana yakışandı yaLnızLık
- oysa tek diLekti mutLuLuk -
Suskundu dilim açık yaralarım azmıştı
Kendimden başka herkese benziyordu
Ve kayıptım
~"Sensizlikse"Kaçınılmaz bir sondu.~
Gecenin karanlığı çöktü yine..
aklımda sen ve senli günler.
Saklı Kentim.! / Gizli bahçem.! / Sevdiğim.!
Kabulsüz bir dua vaktindeyim!
ben sizin istediginizi degil gönlümden geleni yapiyorum eger bu bir hatasa
hata yapmaya hazirim!
Zamanında bi kere ihanet eden yine ihanet eder; çünkü ihanet bi ruh hali değil karakterin dökülüş biçimidir
Herkezde bi hava bi hava Sanki bi aLana bi bedawa
Kaderse bu Lanet oLsun
Ben bunLarı haketmiyordum yokLuquna haps oLdum
Can terkeder bedeni ömür biter
Sen hatırLa eLLerin Gibi Her Nefes aLısında ...
minik hayallerim vaRdı..
uçar kaçar oldular..
düşüşüm duruşum oldu
kaldırmayın beni yerden...
kirletmeyin ellerimi
dokunmayn bana lütfen...
Sağım Süründürür
sOlum öldürür (
Zamanın içinde kendine
doğru açtığın yollar da biter...
tarafına;taraf/sızı/lığıma...
ah a$k a$ığım Sana.
Yukarı Tükürsem Aşk
Aşşağı Tükürsem Sen (:
İmKansızı İster MükemmeLi Yaşarım
Yaşarım başım Dik GönLüm YaraLı
KaLbim Sen Desede oLmam oraLı
~ ChatLaq-bebish ~
DeğersizLere Değer Vermekten Değerimizi Kaybettik.. !
Herzaman SeninLeyim Dediğin Gün biLe Yanımda Yoktun.. ~
br Kız bi Erkekten GüzeL bir GeLecek İster
bir Erkekde bir Kızdan GüzeL bir Geçmiş İster
Size Zor oLan bana KoLay Size Koyanda İşte bu oLay
bir Varmış Bir Yokmuş Diye bahsettikLeri Sen oLmaLısın .. '
Herşeyin üstesinden birlikte geliriz demiştim
Gülümse demiştim !
Uzatmıştım elimi
Tutmadın...*
Adındaki harf kadar alfabem...
Ekmeğime hoşçakal sürdünya sen ben şimdi "aşk" karınla sana ne şiirler yazarım...
'Çift cinsiyetliydim seni severken ben.. Seni başkasına bırakmayacak kadar ADAM ;başkasında olduğunu bile bile bekleyecek kadar KADIN...'
Yazılmayacak artık sana dair hiç bir cümle hiç bir kelime. Kim bilir kaçıncı kişileri inandırıyorsun "Gitmeyeceğine"...
Bu Sefer Kepenkleri İndirdim Dükkanı Kapattım..Tilki Dönse de Kürkçü Yok Artık Tilkilerle Uğraşmayacağım..!! Yeni İşim Bijuteri; '' Mavi Boncuk'' Dağıtacağım..!
Ne ikna edici bir intihar biçimidir; Şimdi seninle göz göze gelmek..
Hatırlıyormusun bana armağan ettiğin ilk şarkı sözleriyı 'Ölünce sevemezsem seni!'
Ulan hayattayken bile sevemedin ki ! ...
Önemli olan aynı şeyleri sevmek değil aynı şeylerden nefret edebilmek " demiş biri ne de güzel demiş
Lütfenbenden kimseye bahsetme..nasıl sevdiğimi hayal ederler senikıskanırım...
Koyduysa gerçekten mutluluğum
Tamam o zaman ben mutluyuuuum (:
Nasıl inanabilirim ki sana?
Ama ben inanmak istiyorum işte.
Kanmak istiyorum belki de bile bile...
Onca yaşanandan sonra
Sana o kadar bağlanmak istiyorum ki.~
sonsuza dek ilk günkü gibi kalacak hatıran bilirim
varlığını düşlemek bile bana huzur verir...
seni özlemeyi seviyorum düşünmeyi seviyorum
imkansız geleceğimizle ilgili hayal kurmayı seviyorum.
ama en çok geceleri başımı yastığa koyduğumda
seninle ilgili gördüğüm rüyaları seviyorum.
Öğrendim içinde 'sen' geçen her anımın zaman kaybı olduğunu.
Bilmelisin ki 'Sen'sizlik de buna dahil...
Sen değilsin her gece başını koyup yastığa
Kendini yargılayan zoraki uykusuna dalana kadar.
Ben suçladım kendimi yeterince
En azından sen üstüme gelme.
Belkide tek suçlu benimdir...
Bu kadar namuslu sevmeseydim
Bu kadar zarar görmezdim
Haklısın...~
Bana Özgürlüğümü hatırlatacak herşeyi severim
Esareti anımsatacak herşeyi ise silerim..!
Elbet bitermiş herşey...
Tüm aşklarin tüm acıların
Tüm ihanetlerin bir sonu varmış
Ve bitti..!
Son geldi
BaşkaLarı İçin GünLüksün Benim İçin ÖmürLüksün..
Sen Bunu AnLamadın Çünkü Bir Öküzsün
Ya OLmasın AyrıLık Denen Bu İllett
yada Adam GiBi Sevmeyi Ögrensin bu Millet.
Yalanlar bitmez dudaklar susmayinca
sevgi olmaz gözler isil isil bakmayinca...
KimbiLr kaç gecenin sabahı dogdu SENLE
ALıştırdın saçLarıma doLanmış eLLerine..
NeLer yaşadık neLer payLaştık bu şehirde
MUTLUYUM iLk defa huzurLuyum senLe ..
Artık bağLamıo qözLerinin Fiyakası *.Sana hâLa sLm vriosam
*vcdanımım sdakası )) laF oLsun toRba doLsun buDa sana kaPak oLsun ;
Giden gider hic umrumda degil. Benim farkim bu önümde egil
Usul usul parmak ucunda cik. Usül böyle git bak kapi acik. ~
Adın kalbimde saklı. ~
Yalandan ibaret bir hiçmişsin
Sen gibi sözlerinde
´ sahteymiş `
» ράrάĐisέ άnqέL «
Sözleriniz gibi ' kişiliğinizde ' y a l a n m ı ş. ~
Kalmadı sana dair hiçbir cümle
Hiçbir kelime. ~
» ράrάĐisέ άnqέL «
Yine çekildim köşeme
Bir kere daha haykırdım seni sessizce
Kim se duymasın istedim seni
K i m s e ~
Düşmanınızın neden korktuğunu anlamak için
sizi ne ile korkuttuğuna bakın...!
-
Demek terkettin beni. Aferin Al sana bir madalya.
Bir savaş diye başladığın bu aşktan
-
''Yanlış adrese gönderilmiş bir mektup gibi
ne olur iade et kendime beni.''
-
Sen bir defa olsun "seni seviyorum" yalanını at;
melekler günahını bana yazsın olur mu ?
-
Dünyanın hiç bir güzelligini degil Yanımdaki özelligini ÖzleDim ...
-
Dostunun GözbebekLeri buLutLandığında
yakLaşan fırtınayı sezebiLmeLisin..
Ve sen ağLadığında onun gözLerinden de geLmeLi yaş ´