Aksi
Üye
hayat ; daLqa maқara..
a$қ bΘş iş қanқa saLLa )
kendim iςin varım
" havaLanmayın " (;
0yNaMa oLum benLe..
séNin yaŞaDıqıN hayat kaDaR
yoL veRDikLeRim v.a.r akıLLı oL
baSit şeyLere değer vermişim ;
meSeLa Senin qibi ;]
LaFLaRım aĞıRdıR anLayana
Sevqim EbédidiR Layik oLana..!!
aşk rüzgar gibidir..estikçe büyür!..♥
*Sordun "aFFeder miSin beni" diye aFFederdim ama yapamadım bir kere öLür inSan kendime kıyamadım...
Ve şimdi .. Hér şey yoLuna tam qirmeye başlamışken ~~ Giden bir daha qéRi qéLmesin lütfen .
Gecenin Bir Vakti Öten Horozdan Bahar Gelmeden Çiçek Açan Ağaçtan Başkası İçin Seni Silen Arkadaştan Hayır Gelmez..!!!
Bir 'iLe' koy aramıza bizi birbirimize bağLasın .. ♥
Şimdi gitsem koymaz ki.. KaLsam ne yarar ki.. Sana aŞk yakışmamış. ben nasL yakıştırayım ki ?
Hiç kimse için ağLamayacaksın. H a k e t m i y o r l a r....
Hiç 1 Zaman adam gibiSi beni buLmadı.. bu yüzden geriye baktığımda özLediğim tek 1 adam biLe oLmadı
MutLu oLmamak iÇin Sebep Çok bu hayatta..Ama Ben MutLu oLmaya ÇaLışıyorum hayatın bana attığı her Tokatta :/
Aşkta mantık yoktur. Birini ne kadar çok severseniz her şeyin anlamı daha az olur.
Dost warmı hakiki herkeS diyor Kanki Çok lazım Sanki ;D
Ağaç ne kadar yüksek olursa olsun yaprakları yine de yere dökülür.
Kimse bana kendini kanıtlama çabasına girmesin herşey ortada yeni maskeler üretmenin lüzumu yok
Hadi yawгum qüĿe qüĿe kayqı saпa kaĿıг sayqı
da baпa beп söz yazaгım seп Ŀêgo
oyпa zeka yaşıп bu kusuгa bakmaa..
3 yanLış 1 doqru Götürür derLerr yaa !
Tek doGruyum aLayınız GeLse Götüremessiniiz .]
Üşümekteyim artık; ' Güneşimi kaybettim '
Yarınını yitirmiş bir günü yaşıyorum! Yarınım yok..
Bugünüm kayıp..
SimDi 0 kadar zor ki qeRi Dönmek.
.Seni unutup başkaSını Sevmek.
Ama birSeyi anĿadım
Cok zormuş seviĿmeden Sevmek...
Ben SenSiz qeçen qünLerime Yanarken
beLki Sen BensizLiğe SevineCeksin..
ama şunu Unutmaki bitanem ; birqün SenDe SevecekSin..!
AnLamLarını Yitirén SözLérimde buLdum Séni ..♥
Git Gez Gör *
İstediğine yapış ama şunu unutma
Döneceksin bana tıpış tıpış
umutsuzĿuk biRiiktiRdim
kúçúk kúçúk ` kumbàRamdã . . `♥´
Her bir dakika
Daha çok bağlanıyorum sana ♥
ck uzuldm say - aglıorum san
ama bn cktan unttm sniiii ! hdi gömdüm baayy
Bir AmbuLanSın Siren Sesi qibiydi qiDişin..
ЧoL Vermekten Başka Çarem kaLmamıştı
SaЯmıo aЯ†ık Чa$amak
O†uЯup azЯaiĿĿe ZaЯmı SaĿĿasak..
Hop O Yatak . Hop Bu Yatak TakılıosuuuN !
Aşkı yoRqan aLtLarında aRıosuuun
Tenine dokunan ellerden bii
koLeksiyon yapmıssın aferiiiiiiiin !
beLki de biLmek istersinn .. artık
D E Ğ E R S İ Z S İ N )
Özentisi oldugun o mükemmel hayatı
yaşıyorum Sana da iyi seyirLer diliyorum
Durumum bekaaar
Gözleriim alayınaa bakaar ;D
KimSeye Dur Diyemem
Huyum BöyLe qiden icin ÜzüLmem..!
O BenSizLiqi SeciyorSa
Bende OnsuzLuktan Bisey Kaybetmem )
Günü BirLik Aşk'Lara
OrtaLık MaLı oLmuş SevdaLara
Bundan Sonra SeLamım Yok Yüreği oLmayanLara
KuLa қuLLuқ etme Sende қuLsun..
қuLa qerektiğinden fazLa önem verme Чoқsa UnutuLurSun
Sana qeRizeKaLı deRdim ama ! ''geRi''
oLan bi ''zeKan'' biLe Yok ! !
Ederîn ne kî. . gîderîn ne oLsun. * ;]
Bana PrenSsés DéMén Çok Hoşuma
Gidérdi Méğer Gözun KraLLktaymş! (;
Gülüyorum
komik olduğu için değil zavallı olduğun için
AkLın ömür boyu iziné çıkmış sénin
LafLarına bakan Adam Sanır Ama doqruya
Senin AdamLıqın da Anca Lafta Kalır.. (:
Artık Endişem Yok Birini Kaybetmek Gibi .
Yalnızım Yürüyorum Ve Mutluyum Deli Gibi
Hayatıma Yüklüyorum seNi
██%99♥Virüs Bulundu
a$қ bΘş iş қanқa saLLa )
kendim iςin varım
" havaLanmayın " (;
0yNaMa oLum benLe..
séNin yaŞaDıqıN hayat kaDaR
yoL veRDikLeRim v.a.r akıLLı oL
baSit şeyLere değer vermişim ;
meSeLa Senin qibi ;]
LaFLaRım aĞıRdıR anLayana
Sevqim EbédidiR Layik oLana..!!
aşk rüzgar gibidir..estikçe büyür!..♥
** ~ Sevgili bulmak önemli değil Önemli olan sevgiyi paylasmaktır ~ **
Olanlara İnanmak İstememiştim... Ben Seni Ömürlük ve Çokk Sevmiştim... Memnun Oldum ! Ben Yakından Hiç Ş*refsiz Görmemiştim
Olanlara İnanmak İstememiştim... Ben Seni Ömürlük ve Çokk Sevmiştim... Memnun Oldum ! Ben Yakından Hiç Ş*refsiz Görmemiştim
Aşka kapını açtıqın zaman acılar qiremez
diyemezsin .Aşk acılarıyla tutkularıyla qözyaşlarıyla rüzqarlarıyla
taze çiçek kokularıyla bir bütün olarak qirer içeri ...Aşkı
acılardan süzemezsin !İstesen de istemesen de aşka boyun eqersin .
diyemezsin .Aşk acılarıyla tutkularıyla qözyaşlarıyla rüzqarlarıyla
taze çiçek kokularıyla bir bütün olarak qirer içeri ...Aşkı
acılardan süzemezsin !İstesen de istemesen de aşka boyun eqersin .
*Sordun "aFFeder miSin beni" diye aFFederdim ama yapamadım bir kere öLür inSan kendime kıyamadım...
Ve şimdi .. Hér şey yoLuna tam qirmeye başlamışken ~~ Giden bir daha qéRi qéLmesin lütfen .
Gecenin Bir Vakti Öten Horozdan Bahar Gelmeden Çiçek Açan Ağaçtan Başkası İçin Seni Silen Arkadaştan Hayır Gelmez..!!!
Bir 'iLe' koy aramıza bizi birbirimize bağLasın .. ♥
Şimdi gitsem koymaz ki.. KaLsam ne yarar ki.. Sana aŞk yakışmamış. ben nasL yakıştırayım ki ?
Hiç kimse için ağLamayacaksın. H a k e t m i y o r l a r....
Hiç 1 Zaman adam gibiSi beni buLmadı.. bu yüzden geriye baktığımda özLediğim tek 1 adam biLe oLmadı
MutLu oLmamak iÇin Sebep Çok bu hayatta..Ama Ben MutLu oLmaya ÇaLışıyorum hayatın bana attığı her Tokatta :/
Aşkta mantık yoktur. Birini ne kadar çok severseniz her şeyin anlamı daha az olur.
Dost warmı hakiki herkeS diyor Kanki Çok lazım Sanki ;D
Ağaç ne kadar yüksek olursa olsun yaprakları yine de yere dökülür.
Kimse bana kendini kanıtlama çabasına girmesin herşey ortada yeni maskeler üretmenin lüzumu yok
Hadi yawгum qüĿe qüĿe kayqı saпa kaĿıг sayqı
da baпa beп söz yazaгım seп Ŀêgo
oyпa zeka yaşıп bu kusuгa bakmaa..
3 yanLış 1 doqru Götürür derLerr yaa !
Tek doGruyum aLayınız GeLse Götüremessiniiz .]
Üşümekteyim artık; ' Güneşimi kaybettim '
Yarınını yitirmiş bir günü yaşıyorum! Yarınım yok..
Bugünüm kayıp..
SimDi 0 kadar zor ki qeRi Dönmek.
.Seni unutup başkaSını Sevmek.
Ama birSeyi anĿadım
Cok zormuş seviĿmeden Sevmek...
Ben SenSiz qeçen qünLerime Yanarken
beLki Sen BensizLiğe SevineCeksin..
ama şunu Unutmaki bitanem ; birqün SenDe SevecekSin..!
AnLamLarını Yitirén SözLérimde buLdum Séni ..♥
Git Gez Gör *
İstediğine yapış ama şunu unutma
Döneceksin bana tıpış tıpış
umutsuzĿuk biRiiktiRdim
kúçúk kúçúk ` kumbàRamdã . . `♥´
Her bir dakika
Daha çok bağlanıyorum sana ♥
ck uzuldm say - aglıorum san
ama bn cktan unttm sniiii ! hdi gömdüm baayy
Bir AmbuLanSın Siren Sesi qibiydi qiDişin..
ЧoL Vermekten Başka Çarem kaLmamıştı
SaЯmıo aЯ†ık Чa$amak
O†uЯup azЯaiĿĿe ZaЯmı SaĿĿasak..
Hop O Yatak . Hop Bu Yatak TakılıosuuuN !
Aşkı yoRqan aLtLarında aRıosuuun
Tenine dokunan ellerden bii
koLeksiyon yapmıssın aferiiiiiiiin !
beLki de biLmek istersinn .. artık
D E Ğ E R S İ Z S İ N )
Özentisi oldugun o mükemmel hayatı
yaşıyorum Sana da iyi seyirLer diliyorum
Durumum bekaaar
Gözleriim alayınaa bakaar ;D
KimSeye Dur Diyemem
Huyum BöyLe qiden icin ÜzüLmem..!
O BenSizLiqi SeciyorSa
Bende OnsuzLuktan Bisey Kaybetmem )
Günü BirLik Aşk'Lara
OrtaLık MaLı oLmuş SevdaLara
Bundan Sonra SeLamım Yok Yüreği oLmayanLara
KuLa қuLLuқ etme Sende қuLsun..
қuLa qerektiğinden fazLa önem verme Чoқsa UnutuLurSun
Sana qeRizeKaLı deRdim ama ! ''geRi''
oLan bi ''zeKan'' biLe Yok ! !
Ederîn ne kî. . gîderîn ne oLsun. * ;]
Bana PrenSsés DéMén Çok Hoşuma
Gidérdi Méğer Gözun KraLLktaymş! (;
Gülüyorum
komik olduğu için değil zavallı olduğun için
AkLın ömür boyu iziné çıkmış sénin
LafLarına bakan Adam Sanır Ama doqruya
Senin AdamLıqın da Anca Lafta Kalır.. (:
Artık Endişem Yok Birini Kaybetmek Gibi .
Yalnızım Yürüyorum Ve Mutluyum Deli Gibi
Hayatıma Yüklüyorum seNi
██%99♥Virüs Bulundu




.
avatarları çok beğendim