En ucuz msn programı sizlerle

N73 Olmaadi Neden Acaba Arkaddaşlar...?
 
Eline sağlık saol baqalım d900i de olacakmı..
 

musa553

Üye
Arkadaşlar 64kb 1 Knt Olursa Nasil Oluyoya Konuşunca 1-2 Knt Gitmezki Daha Fazla Gider Konuşmadiğin Zaman Tabiki Az Gider Ama Ben Bi Deneyeyim.
 

mcorhan

Üye
saolasın eline sağlık kardeş....
 

ReD_RooM

Üye
teşekkürler kardeş inş calışır bende vodofone var ama
 

FEEL ME

Üye
teşekkurler kardeş msn programı içişn
 

overdozz

Üye
guzel paylasim tesekkurler
 

erdo1

Üye
slm herkese bugun katıldımaranıza
 
saol dostumm

--------------- Ekleme ---------------

ah am bunu 6300da kullanamıyorum sanırım öyle mi
 

overdozz

Üye
arkadaşım bu linkten yine agile messenger çıkıyo? nası bişi bu