kardeş benim tlf num nokki 61202 yada 3 tane msn programı yükledim fakat bi türlü baglantı kuramıyorum bana yardım edrsen sevinirin mailini bek.. yarrrramaz@mynet.com
ister agile ister turbo messenger olsun fiyat kullandığın kb a kadar ücretlendirilir.değişen bir şey olmaz.o programların hepsini ben 1 yıldan fazladır kullanıyorum.Ama içlerinde tavsiye ettiğim verichat'tir.çünkü dosya transfer işlemi çok başarılı...
kardeşim emeğine sağlık ama bişey merak ediyorum.bu msn fiyatlarını şebekeler belirlemiyormu?
yani bildiğim kadarıyla msn programları değil şebekeler veri alışverişine göre yapıyor.yinede sağolasın