En ucuz msn programı sizlerle

gademdax

Üye
kardes eline seaglık super
 

Deepidea

Üye
Güzelmiş saol

--------------- Ekleme ---------------

İyide 6300 da çalışmıyo bu
 
6600 msn programları bir süre sonra açılmıyo sorun nedir acaba
 

surgun84

Üye
eyvallah inş memnun klaırım
 
program çok güzel. tam aradığım şeydi.
 

erdalx5

Üye
emeğine sağlık kardeş
 

elmyra

Üye
6600 msn programları bir süre sonra açılmıyo sorun nedir acaba


program üreticileri tarafından versiyon tazelenmiştir ve sizn versiyonunuz eski olduğu için açılmayabilir özellikle ceptemsnde oluyor

yada crackli bir program kulllanıyorsanız bir süre sonra onu tespit edip kapatıyorlar agile messengerde olduğu gibii

yani telefonunlaa değil kulllandığınız program yada versiyonla alakalı olabiliyorrr
 

cbufatih

Üye
eyvallah kardes sagolasın
 

DoGuS_45

Üye
turkcelll nekadar yazıyo

--------------- Ekleme ---------------

turkcell nekadar yazıyo
 
kardeş benim tlf num nokki 61202 yada 3 tane msn programı yükledim fakat bi türlü baglantı kuramıyorum bana yardım edrsen sevinirin mailini bek.. yarrrramaz@mynet.com
 

dj_kral

Üye
programı denemedim ama eminim ucuz ve kullanışlı olduğuna yalnız birde bunu türkçe ye çevirirseniz sevinirim
 

toprak58

Üye
tesekurler kades eline saglik
 

danger03

Üye
emeğine sağlık teşekkürler
 
kardeşim emeğine sağlık ama bişey merak ediyorum.bu msn fiyatlarını şebekeler belirlemiyormu?
yani bildiğim kadarıyla msn programları değil şebekeler veri alışverişine göre yapıyor.yinede sağolasın