En ucuz msn programı sizlerle

safakk

Üye
n73 e uyar mı bu bi bilginiz var mı? birde ben n73 kullanıyorum cepte msn yüklü ama msn im açılmıyor ne yapmalıyım her türlü bağlantı ayarlarınıda yaptım ama olmadı hattım avea acaba ondan mı ??
 
arkadaşlar ben yeni üye oldum bi program indiremiyorum mesaj istiyo her defada bu site
 

paprika

Üye
6300 msn programı bulamıyroum
 

ttdevil

Üye
çok güzel olmuş program sağolun
 
süper ya ama bence gene en iiisi mig33 yinede sağol kardeş
 

zeki32

Üye
teşekkürler guzel paylasım...
 
Mrb Sizlere Bi Sorum Olacaktı Nıkıa6120 Msn Proğramı çalıştırıyormu Cevap Yazarsanız Iyi Olur Bekliyorum

--------------- Ekleme ---------------

Cevap Yazarsananız Iyi Olur Bekliyorum
 

efemurat

Üye
selam program çok iyi ama indirilmiyor yinede sağol
 
hAT ne kardeş senin (türkcell se işime çok yarar...)PAYLAŞIM İÇİN TŞKÜRLER
 

kerso

Üye
saol kardes tesekkurler
 
çok merak ediyorum indirip deneyeceğim çok teşekkür ederim şimdiden