safakk Üye n73 e uyar mı bu bi bilginiz var mı? birde ben n73 kullanıyorum cepte msn yüklü ama msn im açılmıyor ne yapmalıyım her türlü bağlantı ayarlarınıda yaptım ama olmadı hattım avea acaba ondan mı ??
n73 e uyar mı bu bi bilginiz var mı? birde ben n73 kullanıyorum cepte msn yüklü ama msn im açılmıyor ne yapmalıyım her türlü bağlantı ayarlarınıda yaptım ama olmadı hattım avea acaba ondan mı ??
poyraz-crazy Üye arkadaşlar ben yeni üye oldum bi program indiremiyorum mesaj istiyo her defada bu site
SeDo_1 Üye tremiso' Alıntı: n70 e kurdum açıyo ama listemdeki kişiler görünmüyo problem ne olabilir acaba daha önce turbo msn kullanıyodum.. Genişletmek için tıkla ... güzellllllllllll
tremiso' Alıntı: n70 e kurdum açıyo ama listemdeki kişiler görünmüyo problem ne olabilir acaba daha önce turbo msn kullanıyodum.. Genişletmek için tıkla ... güzellllllllllll
gizem_gizem Üye Mrb Sizlere Bi Sorum Olacaktı Nıkıa6120 Msn Proğramı çalıştırıyormu Cevap Yazarsanız Iyi Olur Bekliyorum --------------- Ekleme --------------- Cevap Yazarsananız Iyi Olur Bekliyorum
Mrb Sizlere Bi Sorum Olacaktı Nıkıa6120 Msn Proğramı çalıştırıyormu Cevap Yazarsanız Iyi Olur Bekliyorum --------------- Ekleme --------------- Cevap Yazarsananız Iyi Olur Bekliyorum