en stabil tema hangisidir ?

    Konu Sahibi
en stabil tema hangisidir ?
açıkcası 2.3 ün görünümünden sıkıldım stabil az şarj yiyen bi tema öneriniz var mı uzun süre kullanılır dediğiniz ?
 

Samet.25

ben go yu kullaniyorum ram fazla yiyo ama gorunumune deger adw stabil holoda oyle
 

Samet.25

ben ace kullaniyom s2 edit romla beraber cok fazla kullanmiyo
 
    Konu Sahibi
next launcher yükledm çok güzel görünüyor
 

Samet.25

guzelde bi okadarda ram yiyo .d
 

restmod

Üye
Smart launcher guzel hic yormuyor telefonu
 
nemus launcher en stabili diyebilirim google playde ararsan bulursun
 

sergei95

Üye
Tsf shell kullanıyorum bana göre çok stabil en ufak kasma olmuyor
 
Nemus launcher hem go launcher temalarını açıyor hende çok stabil çalışıyor
 
holo launcher bin basar her temaya cok stabil
 
Holo guzelde menudeki uygulamalar ayarlanamadigi icin kullanmiyom yokmudur onun bi cozumu

holo launcher plus yukluceksın bıde tum ozellıkler gelıor holo launcher sadece ucretsız surumudur plus olan ucretlıdır ve her ıstedıgını yapabılırsın
 

killer53

Üye
kisinin kullandigi telefonu ogrenip onerirseniz daha aciklayici olabilir arkadaslar cunku armv6 bazi tellerde ram sıkntsı oldugunu biliyorsunuz suan her telefonda en stabil holo launcher olarak gorunuyor. eger biraz kurcalarsaniz hersey mumkun olur adw launcher da stabildir onda da bircok ayar mevcut go launcher cok kapsamli bir uygulama oldugu icin hizli calismasi icin ram i cok kullanmasi normaldir o yuzden dusuk ramlerde kullanilmasi pek uygun degil
 
killer53, hocam özel mesaj atamıyorum mesaj kutun dolu diyor, rica etsem kontrol edermisin.
 
    Konu Sahibi
motorola atrix kulllanuyorum daha yeni aldım ram 1 gb
 

killer53

Üye
kamil_3545 iyi hayirli olsun telefon modelini soyle ona gore soyleyeyim