En Son Ne Zaman ?? Oyunu

Sponsorlu Bağlantılar

omayra

Üye
Uzuuuuuunn zaman önce.. Hatırlamıyorum bile en son ne zamandı sahi?? :bilmm
Alttaki en son ne zaman şaşırdın?
 


jöly

Üye
dün akşam..arkadaşımla ilgili şaşırtıcı bir haber aldım da...:)

alttaki en son ne zaman eğlenmeye gittin?
:lol
 

thebora

Üye
geçen hafta sinemaya gittik arkadaşlarla
alttaki en son ne zaman balık yedin?
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
bayaaa oluyo hatırlamıyorum bile.... :) :)

alttaki; en son ne zaman birine kızdın ve kime kızdın ?????
 

omayra

Üye
dün eşime kızdım.

Alttaki en son ne zaman arkadaşlarınla gece dışarda gezdin, eğlendin?
 

thebora

Üye
en son geçenlerde beraber sinemaya gitmiştik
alttaki en son ne zaman kendine şöyle güzel bir kahvaltı hazırladın?
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
her sabah hazırlıyorum......:D :D :D

alttaki; en son ne zaman alışverişe çıktın.....:)
 

jöly

Üye
pazar günü..annemin doğumgünüydü O'na hediye almak için çıktım..:)

alttaki en son ne zaman sinirlendin?:(
 

omayra

Üye
Bugün otobüste.!

Alttaki en son ne zaman kavga ettin?
 

jöly

Üye
salı günü nicki lazım olmayan biriyle burda kavga ettim...:vur

alttaki en son ne zaman sevinçten ağladın?
:oley:agla
 
jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
sevinçten ağlamadım hiç

alttaki; en son ne zaman tatile çıktın nereye kiminle :)
 

thebora

Üye
geçen yaz gittim ya kanki:)Marmaris
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
soru nerde bora.....:D :D :D

alttaki; en son ne zaman şehir dışına çıktın ??????
 
ocktei_axu

ocktei_axu

Üye
2 ay önce izmire gittim

alttaki en son ne zaman bi arkadaşından kazık yedin:oku
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
hiç bi arkadaşımdan kazık yemedim.....

alttaki; en son ne zaman bisiklete bindin...?????
 

omayra

Üye
Yıllar önce.. Ama sürecek ortam olsa yine sürerim.. Ne güzeldir bisiklete binmek.. :)

Alttaki en son ne zaman hayır yaptın?
 
jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
dün kız kaçırılmasına yardım ettim :D

alttaki; en son ne zaman denize gittüdün?
 

omayra

Üye
dün kız kaçırılmasına yardım ettim :D

alttaki; en son ne zaman denize gittüdün?

Umarım kız 18'in üstünde ve rıza ile kaçırılmıştır. :)

geçen sene gittim..

Alttaki en son ne zaman havai fişek gösterisi izledin?
 

jöly

Üye
bu tarz şeylerin açık açık söylenmesine karşıyım..elim el verdiğince ihtiyacı olanlara yardımcı olurumm...:good:bu omayranın sorusuna cevabımdı..

jewelın sorusunun cevabı ise;eylül-ekim falandı...inşallah 1 ay sonra tekrar başlıyacağım...

en son ne zaman piyangodan para kazandın?:)
 
padme

padme

Üye
ben piyango bileti almam ki :(
alttaki,en son ne zaman bisiklete bindin?
 


Üst Alt