En Son Ne Zaman ?? Oyunu

Sponsorlu Bağlantılar

MagNum

MagNum

Üye
    Konu Sahibi
hayatımda hiç gitmedim bizim kızlar sürekli zorluyo dumanın konseri kurbanın var şunun var bunun var konser tarzım değil ama oyunlara müzikallere giderim

alttaki en son ne zaman operatörünü seçtin (reklamdan aklıma geldi) :)
 


perfectlover

Üye
Valla operatör seçmedim. Evet hat alırken operatör seçiminde bir karar vermek durumundaydım ama bunu kastetmiyorsun herhalde, zaten o da 7 sene önceydi.

Alttaki en son ne zaman yemek yaptın?
 

omayra

Üye
Eveli akşam (Dün akşam annemlerdeydik de ayıptır söylemesi süper yemekler yapmışlar)

Alttaki en son ne zaman sevdiğinle başbaşa romantik bir yemek yedin?
 

thebora

Üye
Hiçbir zaman olmadı
alttaki en son ne zaman yağmurda yürüyüşe çıktın?
 

omayra

Üye
Bilerek ve isteyerek yağmurda yürüyüşe çıkmadım, eskaza yağmurda kalmam sayılmaz değil mi :)

Alttaki en son ne zaman birinden özür diledin?
 

jöly

Üye
dün gece aşkımı kızdırdıktan sonra...:ehe:ehe

en son ne zaman birini kızdırdın bile bile?
:ehe:ehe
 
padme

padme

Üye
16 ocakda tatil donusunde.

en son ne zaman sevdiginin saclarini sevdin (oksadin)?
 

thebora

Üye
2 yıl oldu
alttaki en son ne zaman katıla katıla güldün?
 

jöly

Üye
bugün...:ehe:ehe

alttaki en son ne zaman kendin için bişi yaptın?:)
 
padme

padme

Üye
cumartesi gunu.sinemaya gittim.
alttaki,en son ne zaman sevdiginle dans ettin?
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
çoooooooooooooooooook uzun zaman önce.....

alttaki; en son ne zaman birine aşık oldun ?????
 

jöly

Üye
3,5 ay önce ve hala aşığım..:)

en son ne zaman spor yaptın?
:)
 

omayra

Üye
Bugün. :)

Alttaki sen en son ne zaman ve hangi sporu yaptın ?
 
padme

padme

Üye
slalom yaptim cuma gunu trafikte araba ile :ehe bir yere yetismem gerekiyordu.
alttaki,en son ne zaman cok heyecanlandin?
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
2-3 gün önce uzun zamandır görmediğim özel birini görünce.....

alttaki; en son ne zaman ağladın....???????
 

omayra

Üye
Her an ağlayabilirim :(

Alttaki en son ne zaman kendini özgür hissettin?
 
padme

padme

Üye
yilbasinda dunyanin obur ucundayken,malesef ancak o zaman biraz olsun ozgur ve sorumluluklardan uzaktim ve sadece ben,bendim.
alttaki, en son ne zaman tatil yaptin seni dinlendiren.
 

thebora

Üye
bugün:)hasta olduğum için işe gitmedim:)
alttaki en son ne zaman ıslak kek yedin (çok severim,canım çekti)
 
padme

padme

Üye
bir iki ay oldu galiba :ıslık ama bir iki saat once antepfistikli cikolata yedim:bleh:
alttaki, en son ne zaman sek sek oynadin?ahhh bu soru kizlara oldu galiba :)daha genel bir sey :lol mektup yazdin:ehe e-mail degil tabii.ya unuttuk hepimiz degilmi boyle bir seyin oldugunu
 

thebora

Üye
Askerdeyken yazıyordum en son...
Alttaki,en son ne zaman Sinemaya gittin?
 


Üst Alt