Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
En Son Ne Zaman ?? Oyunu
Sponsorlu Bağlantılar
MagNum
Üye
Konu Sahibi
hayatımda hiç gitmedim bizim kızlar sürekli zorluyo dumanın konseri kurbanın var şunun var bunun var konser tarzım değil ama oyunlara müzikallere giderim
alttaki en son ne zaman operatörünü seçtin (reklamdan aklıma geldi)
perfectlover
Üye
Valla operatör seçmedim. Evet hat alırken operatör seçiminde bir karar vermek durumundaydım ama bunu kastetmiyorsun herhalde, zaten o da 7 sene önceydi.
Alttaki en son ne zaman yemek yaptın?
omayra
Üye
Eveli akşam (Dün akşam annemlerdeydik de ayıptır söylemesi süper yemekler yapmışlar)
Alttaki en son ne zaman sevdiğinle başbaşa romantik bir yemek yedin?
thebora
Üye
Hiçbir zaman olmadı
alttaki en son ne zaman yağmurda yürüyüşe çıktın?
omayra
Üye
Bilerek ve isteyerek yağmurda yürüyüşe çıkmadım, eskaza yağmurda kalmam sayılmaz değil mi
Alttaki en son ne zaman birinden özür diledin?
jöly
Üye
dün gece aşkımı kızdırdıktan sonra...
en son ne zaman birini kızdırdın bile bile?
padme
Üye
16 ocakda tatil donusunde.
en son ne zaman sevdiginin saclarini sevdin (oksadin)?
thebora
Üye
2 yıl oldu
alttaki en son ne zaman katıla katıla güldün?
jöly
Üye
bugün...
alttaki en son ne zaman kendin için bişi yaptın?
padme
Üye
cumartesi gunu.sinemaya gittim.
alttaki,en son ne zaman sevdiginle dans ettin?
Yasminozz
Üye
çoooooooooooooooooook uzun zaman önce.....
alttaki; en son ne zaman birine aşık oldun ?????
jöly
Üye
3,5 ay önce ve hala aşığım..
en son ne zaman spor yaptın?
omayra
Üye
Bugün.
Alttaki sen en son ne zaman ve hangi sporu yaptın ?
padme
Üye
slalom yaptim cuma gunu trafikte araba ile bir yere yetismem gerekiyordu.
alttaki,en son ne zaman cok heyecanlandin?
Yasminozz
Üye
2-3 gün önce uzun zamandır görmediğim özel birini görünce.....
alttaki; en son ne zaman ağladın....???????
omayra
Üye
Her an ağlayabilirim
Alttaki en son ne zaman kendini özgür hissettin?
padme
Üye
yilbasinda dunyanin obur ucundayken,malesef ancak o zaman biraz olsun ozgur ve sorumluluklardan uzaktim ve sadece ben,bendim.
alttaki, en son ne zaman tatil yaptin seni dinlendiren.
thebora
Üye
bugünhasta olduğum için işe gitmedim
alttaki en son ne zaman ıslak kek yedin (çok severim,canım çekti)
padme
Üye
bir iki ay oldu galiba :ıslık ama bir iki saat once antepfistikli cikolata yedim
alttaki, en son ne zaman sek sek oynadin?ahhh bu soru kizlara oldu galiba daha genel bir sey mektup yazdin e-mail degil tabii.ya unuttuk hepimiz degilmi boyle bir seyin oldugunu
thebora
Üye
Askerdeyken yazıyordum en son...
Alttaki,en son ne zaman Sinemaya gittin?