En Son Ne Zaman ?? Oyunu

Sponsorlu Bağlantılar

perfectlover

Üye
Dün. Gerçi İstanbul'da birilerine öfkelenmemek mümkün değil.
Alttaki en son ne zaman gazetede bulmaca çözdün?
 


jöly

Üye
hergün çözerim..gerçi bu ara wordabula ya sardım hep onu oynuyorum..

alttaki en son ne zaman acıktın?:ehe
 

omayra

Üye
Sürekli açım ki beenn.. :)

Alttaki en son ne zaman korktun?
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
bugün.....babam yemek yerken boğazına kaçtı yediği boğuluyo sandım çok korktum neyse ucuz atlattı......

alttaki; en son ne zaman birine kalbin kırıldı ???
 

jöly

Üye
geçen gün ablama..:(

en son ne zaman canın tatlı çekti?:)
 

perfectlover

Üye
Dün gece. Alttaki en son ne zaman giysi almak amacıyla alışverişe gittin?
 

jöly

Üye
salı günü..gerçi bugün de çıktım..:)

alttaki en son ne zaman dolabında hiç giymediğin bir giysi buldun?
 
Exalans

Exalans

Üye
giysi değil ama 1 hafta önce hiç giymediğim ayakkabılarımı buldum ve kendi kendi ben aslında bunları iade etöiştim dedim :)
neyse alttaki en son nezaman okulu astın
 
akrepkore

akrepkore

Üye
okulu üniversitede oldugum için kafama göre gidiyorum.ders varken ders se girmek yada sıkılınca dersten cıkıyorum.

alttaki en son nezaman araba sürdün(ehliyetin varsa tabi)eger yoksa nezaman bindin?
 

omayra

Üye
99 yılında ehliyet aldığımda sürmüştüm, o zamandan beri direksiyona elim değmedi :)

Alttaki, en son ne zaman annenin öğüdü üzerine "tamam anneeee" diyip de o öğüdü dinlemedin?
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
her zaman oluyo o....... :ehe

en son ne zaman birine hediye aldın ve çok özel değilse ne aldın ???
 

jöly

Üye
pazar günü Tofyme aldım...
en son ne zaman herhangi birinden güzel bir haber aldın?
 
akrepkore

akrepkore

Üye
bugun aldım sevdigimbi bayan arkadasımdan
en son ne zaman sinemaya gittin ve film ne idi??
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
hatırlamıyorum vallaa galiba testere 3 e gittim en son..... :D :D :D

en son ne zaman şöyleee güzelce bi eğlendin....
 

jöly

Üye
10 şubat Tofymin doğumgününde...

alttaki en son ne zaman sabahladın?
 

karides

Üye
Bugünü saymazsak dün.
Ben hep sabahlarım ki

Alttaki en son ne zaman kural dışına çıkıp heyecanlandın (okulu kırmak veya kırmızı ışıkta geçip acaba polis görmüş müdür diye merak etmek mesela) ve yaptığın şey neydi acaba?
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
ben kural dışı hareket yapmam hıhhh bi kaç haftadır gitmem gereken bi kursa gitmiyorum o sayılır mı....... :ehe :ehe :ehe

alttaki; en son ne zaman birine iltifat ettin ?????
 

thebora

Üye
az önce msn de arkadaşa galip takımın oyuncusu dedim:)
allttaki,en son ne zaman birinden fırça yedin
 
jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
3 saat önce falan maçta :)

alttaki; naber? :)
 
Exalans

Exalans

Üye
iilik nezaman naber falanmıydı :)
alttaki en son nezaman para bozdurdun
 


Üst Alt