mcfly_65
Üye
En orjinali bu 6630 music pack 2
Arkadaşlar çok sevdiğim ve temiz baktığım telefonumu satıyorum.ama diğer 6630'lardan farkı music pack2 olması ve ekranı.arkadaşlar nokia, 6630'u ufak tefek değişiklikler yaparak bikaç farklı sürüm olarak çıkardı.(küçük bi araştırma ile bunu öğrenebilirsiniz) bendekinin farkı ekranının.piksel olarak ve görüntü olarak çok net,ses çıkışının diğerlerinden çok kaliteli olması ve musick pack 2 donanımına sahip olması.herhangi bir 6630u yan yana koyunca bu farkı görebilirsiniz..
Nedir music pack2?: Resimdede görüldüğü üzere nokianın 6630'a özel ürettiği stero çevirici,kulaklık,1gb hafıza kartı ve ses sistemine bağlamak için kablo paketidir.
Bir konuda çok iddalıyım,benim telefonumda dinlediğim müzik sesi kalitesini ve zevkini ben en pahallı mp3 playerlarda görmedim!! 1gb kapasite bana gayet yeterli geliyor tabi tercih meselesi.
Telefonu zaten herkes bilir.mesaj konusunda performans konusunda gayet iyi.kullandığım mail,fotoğraf,messenger ve harita gibi telefonu kasmayan ve gayet kullanışlı programlarla benim için 500-600 tl'lik cihazlardan farkı yok.tabi 2006dan beri telefon bende olduğu için batarya performansındaki azalmadan dolayı forum istanbul nokia store'dan 30tl'ye orjinal bl5c batarya aldım.hergün müzik dinleyip mesajlaşmama rağmen 3 günün üzerinde şarjı gidiyo.yeni orjinal bataryasıyla ve donanımıyla ilk gelen alır..bugün bi telefoncuya girip en kötü durumdaki 6630'u almaya kalksanız 80-100 arası fiyat derler.telefon kozmetik olarakda çok temizdir, titiz biriyimdir. Farkı görün arkadaşlar temiz iş yapın.alana hayırlı olsun...
fiyat: 80 tl
istanbuldayım, 0543 417 41 97 türkcell
Arkadaşlar fiyatı indirdim 80 tl oldu.bu aksesuarları ve bu temizlikte biraz zor bulunur.son 5 gün. temiz cihaz arayan ihtiyacı olan birine gitsin diye fiyat indi.!bu fırsatı kaçırmayın derim.alan pişman olmayacak.
Nedir music pack2?: Resimdede görüldüğü üzere nokianın 6630'a özel ürettiği stero çevirici,kulaklık,1gb hafıza kartı ve ses sistemine bağlamak için kablo paketidir.
Bir konuda çok iddalıyım,benim telefonumda dinlediğim müzik sesi kalitesini ve zevkini ben en pahallı mp3 playerlarda görmedim!! 1gb kapasite bana gayet yeterli geliyor tabi tercih meselesi.
Telefonu zaten herkes bilir.mesaj konusunda performans konusunda gayet iyi.kullandığım mail,fotoğraf,messenger ve harita gibi telefonu kasmayan ve gayet kullanışlı programlarla benim için 500-600 tl'lik cihazlardan farkı yok.tabi 2006dan beri telefon bende olduğu için batarya performansındaki azalmadan dolayı forum istanbul nokia store'dan 30tl'ye orjinal bl5c batarya aldım.hergün müzik dinleyip mesajlaşmama rağmen 3 günün üzerinde şarjı gidiyo.yeni orjinal bataryasıyla ve donanımıyla ilk gelen alır..bugün bi telefoncuya girip en kötü durumdaki 6630'u almaya kalksanız 80-100 arası fiyat derler.telefon kozmetik olarakda çok temizdir, titiz biriyimdir. Farkı görün arkadaşlar temiz iş yapın.alana hayırlı olsun...
fiyat: 80 tl
istanbuldayım, 0543 417 41 97 türkcell
Arkadaşlar fiyatı indirdim 80 tl oldu.bu aksesuarları ve bu temizlikte biraz zor bulunur.son 5 gün. temiz cihaz arayan ihtiyacı olan birine gitsin diye fiyat indi.!bu fırsatı kaçırmayın derim.alan pişman olmayacak.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
telefon ilk 2005 yılı sonu 2006 başlarında çıktı karıştırdın heralde 