En iyi strateji oyunu hangisi

Sponsorlu Bağlantılar

aliemci

Üye

Onunla başlayan strateji çılgınlığım Red Alert 2 ile tanışınca doruk noktaya ulaştı!
En sevdiğim strateji oyunudur:
Red Alert 2 :oke:

çok haklısın
red alert 2 muhteşemdir :d:

oyunu oynayınca bana:aha:böle oldu.
 


sublieutenant

sublieutenant

Üye
Zevkler ve Renkler Tartışılmaz , O yüzden çok saçma soru olmuş!!!
Cümlenin Başında ''Sizce '' olmalıydı....:lol

==================================================

Tribal Trouble ve Diablo II benim Favorilerim ....
Ceptede Towsmen ve Port Royale :spr
 

● aLuvi ●

Üye
Nayırrrr Dünyanın En iyi Strateji Oyunu Tabikide Age Of MYTOLOGY
 
ByPotter

ByPotter

Üye
kesınlıke The Battle For Middle Earth 1-2 herkesede onerırım...
 
rackyella

rackyella

Üye
age of mytology ve titan ayrıca cossaks back to war
 

taneerdem

Üye
bencedde ageof 3 veya mytolgy
 

gencfb94

Üye
age of empıres2 tabikide en güzeli ama red alert da güzel
 

123-abc

Üye
bence King Of The Rings The Battle Of Mıddle Eart (Yüzüklerin Efendisi)
 

fraasier

Üye
bnce en iisi Rise of nations

seriside güzel kendiside araştırın görürsünüz ...:oke:
 
futbol123

futbol123

Üye
age of empires bence
 

sadikkok03

Üye
call of duty 6
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
age of empires
 

fırlama5151

Üye
tskrler arkadaslar cok ısıme yaradı
 
scream_3

scream_3

Üye
age of empires tek geçerim
 
rapman

rapman

Üye
age of empires 2 : the age of kings :oke:
 

oofurkanoo

Üye
:naughty::megafon:
ben de age 3 derim çok güzel bi oyun ve age 2 çizgi film gibi ama idare eder
:yuru:aha::ehe
 

dj_mithat

Üye
red alert 3 arkadaşlar ben baska bir sey bilmem o kadar....
 

kamilicoz

Üye
bence zort oyunu süper herkese tavsiye ederim oyunun adı: ZORT
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Red alert
 


Üst Alt