ardentanarchy
Üye
Aimp2 dururken diğer programları kullanmak biraz eziyet geliyor bana.
İlk winamp ile başladım bilgisayarda müzik dinlemeye. Arşivi geliştirdikçe farklı formatlarda müzikler indirmeye başladım. Farklı format indirdikçe farklı formatların codeclerine ihtiyacım oldu. Sıkıntı yani. Sonra media player kullanmaya başladım. Kitaplık muhabbeti çok hoşuma gitti ama codec muhabbetinde yine takılı kaldım.
Sonra Aimp2 ile tanıştım Total Commander Ultime Prime sayesinde.
Abi kitaplığı bin basar Media Player'a. Bir tane codec indirmedim. Kendisinde zaten 43 tane codec var. Tag editörünü gördüm zaten ben direk uçtum. Etrafımdaki insanlara göre Aimp2'yu en detaylı kullanan kişi olduğum için, arşivi en güzel kişi oldum.
Haa birde ses dengelemesi var. Ses desibeline göre sesi otomatik kısıyor ve açıyor. Böylece aman çok ses çıkacak mı veya ya sesi duyulmayacak mı şarkının gibi bir sorun yok. Kendisi otomatik azaltıp çıkartıyor şarkı içinde. Efektler çok güzel ve genel olarak eklentilerin hepsi ile uyumlu
İlk winamp ile başladım bilgisayarda müzik dinlemeye. Arşivi geliştirdikçe farklı formatlarda müzikler indirmeye başladım. Farklı format indirdikçe farklı formatların codeclerine ihtiyacım oldu. Sıkıntı yani. Sonra media player kullanmaya başladım. Kitaplık muhabbeti çok hoşuma gitti ama codec muhabbetinde yine takılı kaldım.
Sonra Aimp2 ile tanıştım Total Commander Ultime Prime sayesinde.
Abi kitaplığı bin basar Media Player'a. Bir tane codec indirmedim. Kendisinde zaten 43 tane codec var. Tag editörünü gördüm zaten ben direk uçtum. Etrafımdaki insanlara göre Aimp2'yu en detaylı kullanan kişi olduğum için, arşivi en güzel kişi oldum.
Haa birde ses dengelemesi var. Ses desibeline göre sesi otomatik kısıyor ve açıyor. Böylece aman çok ses çıkacak mı veya ya sesi duyulmayacak mı şarkının gibi bir sorun yok. Kendisi otomatik azaltıp çıkartıyor şarkı içinde. Efektler çok güzel ve genel olarak eklentilerin hepsi ile uyumlu

