Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
şuan en iyisi Android.. fakat MeeGo da güzel olur diyorum çünkü linux eger önem verirseler süper olur symbianda boş arkadaşlar niye anlamıyonuzki eskidi artık nokia MeeGo ile eski durumuna dönebilir belki
KaTLeDeN67
Üye
android tabiki
'Patron
Üye
Birçok kişi android diyor çünki android 500tlye sahip olunabılcek bir telefonda var birçoğu ios kullanmadı. İos kullanan daha yuksek ve az kesım olduğu için android daha iyi sanıyorlar.Bence eniyisi açıkarafarkla İOSdur.
Birçok kişi android diyor çünki android 500tlye sahip olunabılcek bir telefonda var birçoğu ios kullanmadı. İos kullanan daha yuksek ve az kesım olduğu için android daha iyi sanıyorlar.Bence eniyisi açıkarafarkla İOSdur.