En iyi işletim sistemi ?

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce en iyi işletim sistemi hangisi ?

  • Android

    Kullanılan: 32 48.5%
  • iOs

    Kullanılan: 9 13.6%
  • Bada

    Kullanılan: 3 4.5%
  • MeeGo

    Kullanılan: 9 13.6%
  • Windows Phone/Mobile

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Symbian

    Kullanılan: 13 19.7%

  • Kullanılan toplam oy
    66
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Uruloki

Uruloki

Üye
Bırak dediğim gibi cevap vermeye daha gerek yok
 
nexpow

nexpow

Üye
şuan en iyisi Android.. fakat MeeGo da güzel olur diyorum çünkü linux eger önem verirseler süper olur symbianda boş arkadaşlar niye anlamıyonuzki eskidi artık nokia MeeGo ile eski durumuna dönebilir belki
 
KaTLeDeN67

KaTLeDeN67

Üye
android tabiki
 
'Patron

'Patron

Üye
Birçok kişi android diyor çünki android 500tlye sahip olunabılcek bir telefonda var birçoğu ios kullanmadı. İos kullanan daha yuksek ve az kesım olduğu için android daha iyi sanıyorlar.Bence eniyisi açıkarafarkla İOSdur.
 
Ancalagon

Ancalagon

Üye
MeeGo
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Birçok kişi android diyor çünki android 500tlye sahip olunabılcek bir telefonda var birçoğu ios kullanmadı. İos kullanan daha yuksek ve az kesım olduğu için android daha iyi sanıyorlar.Bence eniyisi açıkarafarkla İOSdur.

bence de iOS. ama o kadar fark tok bence.:oke:
 
harun22

harun22

Üye
Symbianla Meego başabaş gidiyo çok güldüm :D. Arkadaşlar Meego inşallah Bada gibi sönük kalmaz. Bana öyle geliyor biraz.
 
onurgunay35

onurgunay35

Üye
Android :oke:
 
nalcam22

nalcam22

Üye
androıd yada ıos bu sahatten sonra nokıaya güvenmeyin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt