En iyi işletim sistemi ?

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce en iyi işletim sistemi hangisi ?

  • Android

    Kullanılan: 32 48.5%
  • iOs

    Kullanılan: 9 13.6%
  • Bada

    Kullanılan: 3 4.5%
  • MeeGo

    Kullanılan: 9 13.6%
  • Windows Phone/Mobile

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Symbian

    Kullanılan: 13 19.7%

  • Kullanılan toplam oy
    66
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
technoblue

technoblue

Üye
smartphone sahiplerine oyun ve uygulamalar konusunda symbian ve bada'dan daha fazla olanak sağladığı için kesinlikle android..
 


Uruloki

Uruloki

Üye
meegoda symbian işte nokıa adını değiştirmiş bizimkilede yeni işletim sistemi dio bir süre sonra görcez meego rezaleti diye forumlarda nokıa şimdi müşterilere sırıtıyo ama sonra görcez bak hepsini nasıl yolda bırakcak. Ayrıca n9 androıd uygulamalarını çalıştırcak diyenler nokıa windowsu seçti diye google ile nokıa arası açık ve androıd kodlarını vermicektir n9 da androıd hayali kuran arkadaşlar boşuna sevinmeyin


siz hala MeeGo yu nokia yaptı zannetmeye devam edin onu intel lg ve nokia gibi devler yaptı yani nokia desteğini çekse bile destel her türlü devam edicek ayrıca linux olduğu için symbianla uzaktan yakından alakası yok ve android uygulamalarında kodlara ihtiyaç yok alien dalvik ile apk uzantılı uygulamayı yüklüyorsun ve cihaz açıyor işte sizin hiçbir şey bilmediğiniz belli artık size anlatmaktan bıktım siz hala daha önce ki yorumlara bakmadan direk sallayarak mesaj atıyorsunuz
 
Ocean258

Ocean258

Üye
Tartışmasız Android..!!! :oke::oke:
 
nalcam22

nalcam22

Üye



siz hala MeeGo yu nokia yaptı zannetmeye devam edin onu intel lg ve nokia gibi devler yaptı yani nokia desteğini çekse bile destel her türlü devam edicek ayrıca linux olduğu için symbianla uzaktan yakından alakası yok ve android uygulamalarında kodlara ihtiyaç yok alien dalvik ile apk uzantılı uygulamayı yüklüyorsun ve cihaz açıyor işte sizin hiçbir şey bilmediğiniz belli artık size anlatmaktan bıktım siz hala daha önce ki yorumlara bakmadan direk sallayarak mesaj atıyorsunuz

Lg ve nokıa gibi devler he .ayrıcs arkadaş biz inteli s60v5 te gördük sözde s60v5 e flash ve grafik hızlandırıcı yapıcaktı ama sonradan vazgeçti .yani diyeceğim ben bu saatten sonra ne nokıaya güvenirim ne lg nede intele .
 

OğuzcanAbi

Üye



siz hala MeeGo yu nokia yaptı zannetmeye devam edin onu intel lg ve nokia gibi devler yaptı yani nokia desteğini çekse bile destel her türlü devam edicek ayrıca linux olduğu için symbianla uzaktan yakından alakası yok ve android uygulamalarında kodlara ihtiyaç yok alien dalvik ile apk uzantılı uygulamayı yüklüyorsun ve cihaz açıyor işte sizin hiçbir şey bilmediğiniz belli artık size anlatmaktan bıktım siz hala daha önce ki yorumlara bakmadan direk sallayarak mesaj atıyorsunuz
:evet: bende merak ediyorum bu meego yu :oke:
merakla bekliyorum çıkmasını
 
pRime.

pRime.

Üye
Lg ve nokıa gibi devler he .ayrıcs arkadaş biz inteli s60v5 te gördük sözde s60v5 e flash ve grafik hızlandırıcı yapıcaktı ama sonradan vazgeçti .yani diyeceğim ben bu saatten sonra ne nokıaya güvenirim ne lg nede intele .

Bırak hala yorum yapıyon ya, bilmeden konuşmayın Allah aşkına Linux diyoruz LINUX!
 
Uruloki

Uruloki

Üye
yok hayır yine cevap vermicem ama lg ve nokia gibi devlerle dalga geçiyor biri dünya birincisi diğeri üçüncü birşey demeye gerek yok
 
mustafa603

mustafa603

Üye
Tartışmasız Android. Bi kere ismi çekici. ANDROİD :ehe
 
nalcam22

nalcam22

Üye
yok hayır yine cevap vermicem ama lg ve nokia gibi devlerle dalga geçiyor biri dünya birincisi diğeri üçüncü birşey demeye gerek yok

Nokıanın neresi dünya birincisi lgnin neresi dünya içincüsü çok şey bildiğin kesin . 10 sene önceki anketlerle gelme buraya biz 2011de yaşıyoruz . İpone samsun se varken kıçıkırık lg kimse 3. Seçmez nokıayıda okadar mağduru varken 1.seçmez
 
Uruloki

Uruloki

Üye
dostum anketlere bakmana gerek yok zaten şuanda hem cep telefonu piyasasında hemde akıllı telefon piyasasında nokia birinci satış birincisi anladın mı anket sonucu değil ayrıca sadece türkiyeye bakmıyacaksın nokia mağduru diye hala hindistan çin ve rusya gibi teknoloji manyaklarının dolu olduğu ülkedelerde symbian satılıyor alanda aşırı fazla android veya ios alan geri satıyor sonra telefon pazarında ise lg üçüncü ve yine birşey bilmediğin ortada en azından maxi nin portalı takip et orda satış rakamları vardı nokia geçen seneyi toplam 107milyon satışla ile kapatırken samsung 70milyondu ilk çeyreğe baktığımızda ise yine nokia hala birinci devam ediyor sana daha cevap vermeyede gerek yok hiçbir şey araştırmadan geliyorsunuz
 
Round-Saturn

Round-Saturn

Üye
android şu anlık en iyisi :evet:
 
rapman

rapman

Üye
Nokıanın neresi dünya birincisi lgnin neresi dünya içincüsü çok şey bildiğin kesin . 10 sene önceki anketlerle gelme buraya biz 2011de yaşıyoruz . İpone samsun se varken kıçıkırık lg kimse 3. Seçmez nokıayıda okadar mağduru varken 1.seçmez

iPhone'u marka zanneden insan. Bir an önce sus bence :evet:
 
Uruloki

Uruloki

Üye
evet o da doğru iphone u marka sanıyor
 
.BlueTR

.BlueTR

Üye
Android 4ever
 
  • Beğen
Tepkiler: Necmati

nonamex

Üye
    Konu Sahibi
Nokia çok satıyor, çünkü insanlar hala eski iyi telefonların etkisiyle araştırmadan Nokia yaptıysa iyi yapmıştır modunda. Ama insanların yavaş yavaş gözü açılıyor..
 
Masha

Masha

Üye
Android i tek geçerim
 
Ocean258

Ocean258

Üye
Nokia çok satıyor, çünkü insanlar hala eski iyi telefonların etkisiyle araştırmadan Nokia yaptıysa iyi yapmıştır modunda. Ama insanların yavaş yavaş gözü açılıyor..

:oke::oke: aynen oyle :)) symbianla devam ettıklerı sürece dahada kotuye gıdecekler..
 
nalcam22

nalcam22

Üye
evet o da doğru iphone u marka sanıyor

İponun marka olmadığını bizde bilioz şimdi ben burda apple desem sizin gibi yarım akıllılar anlamıcak .

----------Eklendi @ 14:00:30 ---------- Yazıldı @ 13:51:00 ----------

dostum anketlere bakmana gerek yok zaten şuanda hem cep telefonu piyasasında hemde akıllı telefon piyasasında nokia birinci satış birincisi anladın mı anket sonucu değil ayrıca sadece türkiyeye bakmıyacaksın nokia mağduru diye hala hindistan çin ve rusya gibi teknoloji manyaklarının dolu olduğu ülkedelerde symbian satılıyor alanda aşırı fazla android veya ios alan geri satıyor sonra telefon pazarında ise lg üçüncü ve yine birşey bilmediğin ortada en azından maxi nin portalı takip et orda satış rakamları vardı nokia geçen seneyi toplam 107milyon satışla ile kapatırken samsung 70milyondu ilk çeyreğe baktığımızda ise yine nokia hala birinci devam ediyor sana daha cevap vermeyede gerek yok hiçbir şey araştırmadan geliyorsunuz

Şuan nokıa birinci diyosun ölemi oku bakem şunları
Bu sene satılan telefonların
%22symbian
%47 androd
%11 windows mobile
%20 java ve diğer işletim sistemi.
Nokıa%17

Sen hayla nokıa en çok satan diyoson sana kolay gelsin
Ve ayrıca symbian %23 nokıa nası %17 die sorarsan se ve samsungda symbian üretmiştir .
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt