meegoda symbian işte nokıa adını değiştirmiş bizimkilede yeni işletim sistemi dio bir süre sonra görcez meego rezaleti diye forumlarda nokıa şimdi müşterilere sırıtıyo ama sonra görcez bak hepsini nasıl yolda bırakcak. Ayrıca n9 androıd uygulamalarını çalıştırcak diyenler nokıa windowsu seçti diye google ile nokıa arası açık ve androıd kodlarını vermicektir n9 da androıd hayali kuran arkadaşlar boşuna sevinmeyin
siz hala MeeGo yu nokia yaptı zannetmeye devam edin onu intel lg ve nokia gibi devler yaptı yani nokia desteğini çekse bile destel her türlü devam edicek ayrıca linux olduğu için symbianla uzaktan yakından alakası yok ve android uygulamalarında kodlara ihtiyaç yok alien dalvik ile apk uzantılı uygulamayı yüklüyorsun ve cihaz açıyor işte sizin hiçbir şey bilmediğiniz belli artık size anlatmaktan bıktım siz hala daha önce ki yorumlara bakmadan direk sallayarak mesaj atıyorsunuz
siz hala MeeGo yu nokia yaptı zannetmeye devam edin onu intel lg ve nokia gibi devler yaptı yani nokia desteğini çekse bile destel her türlü devam edicek ayrıca linux olduğu için symbianla uzaktan yakından alakası yok ve android uygulamalarında kodlara ihtiyaç yok alien dalvik ile apk uzantılı uygulamayı yüklüyorsun ve cihaz açıyor işte sizin hiçbir şey bilmediğiniz belli artık size anlatmaktan bıktım siz hala daha önce ki yorumlara bakmadan direk sallayarak mesaj atıyorsunuz
bende merak ediyorum bu meego yu 
Lg ve nokıa gibi devler he .ayrıcs arkadaş biz inteli s60v5 te gördük sözde s60v5 e flash ve grafik hızlandırıcı yapıcaktı ama sonradan vazgeçti .yani diyeceğim ben bu saatten sonra ne nokıaya güvenirim ne lg nede intele .
yok hayır yine cevap vermicem ama lg ve nokia gibi devlerle dalga geçiyor biri dünya birincisi diğeri üçüncü birşey demeye gerek yok
Nokıanın neresi dünya birincisi lgnin neresi dünya içincüsü çok şey bildiğin kesin . 10 sene önceki anketlerle gelme buraya biz 2011de yaşıyoruz . İpone samsun se varken kıçıkırık lg kimse 3. Seçmez nokıayıda okadar mağduru varken 1.seçmez

iPhone'u marka zanneden insan. Bir an önce sus bence![]()
Nokia çok satıyor, çünkü insanlar hala eski iyi telefonların etkisiyle araştırmadan Nokia yaptıysa iyi yapmıştır modunda. Ama insanların yavaş yavaş gözü açılıyor..

aynen oyle
) symbianla devam ettıklerı sürece dahada kotuye gıdecekler..evet o da doğru iphone u marka sanıyor
dostum anketlere bakmana gerek yok zaten şuanda hem cep telefonu piyasasında hemde akıllı telefon piyasasında nokia birinci satış birincisi anladın mı anket sonucu değil ayrıca sadece türkiyeye bakmıyacaksın nokia mağduru diye hala hindistan çin ve rusya gibi teknoloji manyaklarının dolu olduğu ülkedelerde symbian satılıyor alanda aşırı fazla android veya ios alan geri satıyor sonra telefon pazarında ise lg üçüncü ve yine birşey bilmediğin ortada en azından maxi nin portalı takip et orda satış rakamları vardı nokia geçen seneyi toplam 107milyon satışla ile kapatırken samsung 70milyondu ilk çeyreğe baktığımızda ise yine nokia hala birinci devam ediyor sana daha cevap vermeyede gerek yok hiçbir şey araştırmadan geliyorsunuz
