muhahah qzel tesptbazen yanımdan geçiyor bir kız kadın bayan her neyse varya kusasım geliyoz bazıları çok iğrenç insan koklar almadan önce kesin gripken alıyolar onlar
![]()

bz de erkek-bayn idare ediyorz işte
lolita,nina ricci,little white, speed fln![]()

bzde bi sorun var sanırm yamır
neden bayan parfümü dururken erkek parfmlernden hoşlanıyorz![]()

500 yıldır aynı parfümPolo Classic.
Şu anda piyasada yok. Özel günlerde çıkıyor. Şişe dibinde az kaldı... Kullanmaya kıyamıyorum![]()
:500 yıldır parfüm sıkmıyon mu500 yıldır aynı parfüm:
Bu ne suratsız suratsız yazı böyle ya... İnsan bir smiley kullanır500 yıldır parfüm sıkmıyon mu
edit: özel gün derken polonun 20.yılı vs mi ? Sevgililer günü diyecem ne alaka şimdi


