Anıl Umut
Emekli Yönetici
laf büyük fontu küçük olsa ne olur
kardeşim benim
Bu yoruma + 1 milyar rep veriyorum

Neyse konu dağıtmayalım.Oh my god! dağıtan bir de biziz!

laf büyük fontu küçük olsa ne olur
kardeşim benim


yaa aşk olsn hesana yolliim bi tane little white dress
![]()
3.şişemi kullanıyorm hatta şişeleri de duruyokokla da müptelası ol
![]()


Arkadaşa kendi parfümlerinin yanısıra bir sürü alternatif parfüm sundukarkadaşlar ben böle bi konu açmak istedim herkes en iyi etki bırakan parfümü yaza bilirmi ben kullandıklarımı yazayım
lacoste pour home(kalıcılığı iyidir, kızlar beyeniyo ama bi müddet sonra baş ağrısı yapıyo)
diesel (yurt dışından almıştım ama afrodizyak etkili tatlı bi kokusu war kızlar gerçekten peşimden koşuyo ve sürekli bana yakın oluyolar tawsiye edilir.)
armani-code(kalıcılığı iyi sewgilinizle buluşurken kullanırsanız iyi sonuçlar alırsınız.)


