en iyi cfw seçiyoruz (2013) (güncel)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

eshot96

Üye
    Konu Sahibi
en iyi cfw seçiyoruz (2013) (güncel)
Şu anda kullandığınız en güzel cfw hangisi?
 


___kaptan___

___kaptan___

Üye
Symbian Belle Refresh-111.040.1511

En son bu versiyondur bunu kullanmanızı tavsiye ederim :oke:
 
kartal076

kartal076

Üye
603 Belle FP2 çokta memnunum ben :)
 
KKIVANCC

KKIVANCC

Üye
Telefon: Nokia 700

Sürüm: Nokia Belle FP2

Yazılım Sürümü: 113.010.1506

Özel Sürüm: 113.010.1506.C00.01

Dil Paketi: 113.010.156.01.01

Telefonum bu şekilde ve çok memnunum ama hack yapmazsan işkence çekiyorsun

Tavsiye Uygulamalarım

Smart Office - fMobi - FB Browser - HTC Weather & Clock - Whatsapp - Opera - CuteTube - ScreenShoot - Skype - Tweeties

Tavsiye HD Oyunlarım

- Dungeon Hunter 2 - Asphalt 6 - Fruit Ninja - Monopoly - GT Racing - Slam Dunk - Angry Birds - Azkend 2 - Angry Birds - Real Football 2010 - Circus

Tavsiyelerim de bunlar eğer yardımcı olabileceğim başka bişi varsa seve seve yardımcı olurum.
 
  • Beğen
Tepkiler: eshot96
Dumbledore

Dumbledore

Üye
Belle Refresh kurulu uzun bir süredir.Tarayıcı hariç bir sıkıntı yaşamadım.
 

MaxipmaN

Üye
tarayıcı kötü olsa da en iyi refresh yani son versiyon
 
OPC

OPC

Üye
C6-01 Belle refresh Symbian for TR CWF orjinalden çok daha iyi bence :)
 
asigsasi

asigsasi

Üye
telefon mu alacaksın
 
CABBAR

CABBAR

Üye
Telefon: Nokia 700

Sürüm: Nokia Belle FP2

Yazılım Sürümü: 113.010.1506

Özel Sürüm: 113.010.1506.C00.01

Dil Paketi: 113.010.156.01.01

Telefonum bu şekilde ve çok memnunum ama hack yapmazsan işkence çekiyorsun

Tavsiye Uygulamalarım

Smart Office - fMobi - FB Browser - HTC Weather & Clock - Whatsapp - Opera - CuteTube - ScreenShoot - Skype - Tweeties

Tavsiye HD Oyunlarım

- Dungeon Hunter 2 - Asphalt 6 - Fruit Ninja - Monopoly - GT Racing - Slam Dunk - Angry Birds - Azkend 2 - Angry Birds - Real Football 2010 - Circus

Tavsiyelerim de bunlar eğer yardımcı olabileceğim başka bişi varsa seve seve yardımcı olurum.

HTC
Weather & Clock bu uygulamayı nereden bulabilirim ? Forumda yok sanırım
 
  • Beğen
Tepkiler: KKIVANCC
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Belle refresh 111.040.1511 çok memnun olmasamda mecburen kullanıyorum,ama nokia sıkmaya başladı artık,çok fazla bir beklentimiz yok şu tarayıcıyı bir halletmedi gitti.
 

eshot96

Üye
    Konu Sahibi
yok n8 e cwf arıyorum
 
larten123

larten123

Üye
belle refresh hakan_710un cfwsını kullanıyorum uzun zamandır cok memnunum
 

bugli

Üye
adam en iyi cfw yi seciyoruz demis, yazilan cevaplarin yarisi ofw...
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Sorunsuz bir cfw ye rastlamadığımdan hack li OFW kullanıyorum
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
c6-01 ciler benim cfw yi kullanın içiniz rahat etsin diyorum sadece :)
 
IchigoKurosaki

IchigoKurosaki

Üye
Kendi cfwmi kullanirim en iyisi :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt