En guzel sekilde pc nasil toplarım, öneriler ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
    Konu Sahibi
En guzel sekilde pc nasil toplarım, öneriler ?
Selam Maxicep Ailesi, Hepinize Kolay Gelsin ..

Ben Bundan 1 Ay Once Kadar Asus Lamborqhini Aldm .. Canavar Gibi Bilqisayardii, Cokta Memnumdum .. Ama Aldqiim Fiyattan Yuksek Bir Ucret Teklif Edilince Hemen Sattim .. :)

Simdi Kendime Masaustu Bir PC Toplamak Istiyorumm Benim Aklimda Bi Kac Donanim Varr ..

Ama Tam Bir Oyun Canavari Olsun Istiyorum ..

Ve Wireless Olsun Istiyorumm ..

Sizden Ricamm .. Bana Anakartindan HDD'Ye RAM'dan Ekran Kartina En Guzel Bilqisayari Nasil Toplarimm Yardim Istiyorum ..

Fiyat Araliqi Yokk Yeterki Canavar Olsun ..

Belcikada Yasiyorum Toplayacak Adam Belcikalii Tabi Bende Yardim Edeceqimm ..:)

Tesekkurler ..


 


fnldstntn

Üye
INTEL CORE I7 2600K SOKET 1155 3.4GHZ 8MB .......... İşlemci

MSI Z68A-GD80 INTEL Z68 SOKET 1155 DDR3 2133MHZ .......... Anakart

LEADTEK GTX580 GDDR5 1536MB 384BIT NVIDIA .......... Ekran Kartı

G.SKILL SNIPER F3 8GB DDR3 1600Mhz CL7 (2x4GB) .......... Bellek

WD 1 TB 7200 RPM 32MB SATA2 (Caviar Black) .......... Sabit Disk

AeroCool XPREDATOR Evil Black Çift 23cm Fanlı Kasa .......... Kasa

SEASONIC SS-850AT 850W 80Plus Bronze .. Güç Kaynağı
 
futbol123

futbol123

Üye
bütçe limitsizse :D
gtx590 768bit oyun canavarı değil oyun manyağı :D

4x4 ddr3 1600mhz ram gsıkıll veya kingston
geresini saymama gerek yok
 
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
    Konu Sahibi
Final Ve Berke Tesekkurler Monster Yaptiniz Arkadaslar :)

Ozellikle Final Iyi Parcalar .. Yanliz Modifiye Bir Kasa Istiyorum Yha :S

Boyle Her Yerinden Mavi Isik Ciksin :S

Burda Guc Kaynaqina Gerek Yok Elektrikler Gitmiyorr ..

Wireless ..?
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
guc kaynagı power şart o
elektrık le alakalı degıl kasa ıcındekı bısey :)

suan ceptlfnundayım sana kasa hazırlayamıcam yarın ıns ınternet kafeye gıdersem sana monsterın babasını hazırlıcam merak etme...
Her seyıyle hastası olacaksın....
Dusunki 6 gb buyuklugundekı bır fılmı 12 sanıyede kopyalayabılırsın ... Ama depo harddısk daha yavas olacaktır... :? Neyse sen yarını bekle kardes....
 
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
    Konu Sahibi
Yuh 6 GB 12 Saniyedemii :)

Bekliyorm Kardesim :)
 
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
    Konu Sahibi
Hayalet Gittin Gelmedinn .! :)
 
NiTr[O]gEn

NiTr[O]gEn

Üye
INTEL CORE I7 2600K SOKET 1155 3.4GHZ 8MB .......... İşlemci

MSI Z68A-GD80 INTEL Z68 SOKET 1155 DDR3 2133MHZ .......... Anakart

LEADTEK GTX580 GDDR5 1536MB 384BIT NVIDIA .......... Ekran Kartı

G.SKILL SNIPER F3 8GB DDR3 1600Mhz CL7 (2x4GB) .......... Bellek

WD 1 TB 7200 RPM 32MB SATA2 (Caviar Black) .......... Sabit Disk

AeroCool XPREDATOR Evil Black Çift 23cm Fanlı Kasa .......... Kasa

SEASONIC SS-850AT 850W 80Plus Bronze .. Güç Kaynağı


Üstüne sistem yok gibi :D
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
MSI N580GTX Lightning 1536MB DDR5 384 Bit Pci Ekspres Ekran Kartı

Asus P8Z68-V PRO/GEN3 Intel
1155 Soket DDR3 USB3 SATA3
PCIE3 ATX Anakart

INTEL Core i7-2600K LGA 1155
8MB 3.4GHz Dört Çekirdekli
İşlemci

Aerocool Strike X ST 1100Watt
80+ Plus Gold Güç Kaynaklı, Hot
Swap HDD Slotlu Big Tower
Oyuncu Kasası

Geil Evo Corsa 8GB 2133MHz
CL10 Dual Channel Bellek Kiti
(2x4GB)

WD Caviar Black 1 TB 7200 RPM
64 MB Ön Bellek 3,5" SATA III
DISK (WD1002FAEX)


Tp-Link TL-WN951N 300Mbps Kablosuz Antenli PCI Kart

----------Eklendi @ 11:31:24 ---------- Yazıldı @ 10:35:34 ----------

Bide bu var yazmayı unutmusum

Team Xtreem S2 240GB 550-500MB/sn SandForce Kontrolcülü 2.5" Sata3 SSD

kasada 18 tane fan yerı var ıstedıgın kadar mavi ısıklı fan takabılırsın ve
hız kontolcusuyle hızlarını dusurerek
gurultuyu en az duzeye ındırırsın...

Anakartı degıstırebılırım aslında cok kafama yatmadı :)
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
MSI N580GTX Lightning 1536MB DDR5 384 Bit Pci Ekspres Ekran Kartı

Asus P8Z68-V PRO/GEN3 Intel
1155 Soket DDR3 USB3 SATA3
PCIE3 ATX Anakart

INTEL Core i7-2600K LGA 1155
8MB 3.4GHz Dört Çekirdekli
İşlemci

Aerocool Strike X ST 1100Watt
80+ Plus Gold Güç Kaynaklı, Hot
Swap HDD Slotlu Big Tower
Oyuncu Kasası

Geil Evo Corsa 8GB 2133MHz
CL10 Dual Channel Bellek Kiti
(2x4GB)

WD Caviar Black 1 TB 7200 RPM
64 MB Ön Bellek 3,5" SATA III
DISK (WD1002FAEX)


Tp-Link TL-WN951N 300Mbps Kablosuz Antenli PCI Kart
Şu anda ortalama ne kadara mal olur bu özelliklerdeki bir kasa?
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
ssd yıde dahıl edersenız 5000-5500 kadar eder...
 
futbol123

futbol123

Üye
benim önerdiğim işlemci dünyanın en iyi işlemcisi haberiniz olsun ;)
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
ıyıde yanı sımdı 2600k nın 1 bucuk katı performans verıyor dıye 2.500 tl verılmez. Ustelık suanda o ıslemcıyı tam anlamda butun cekırdeklerıyle kullanacak herhangı bır program veya oyun yok :ehe
 
futbol123

futbol123

Üye
ıyıde yanı sımdı 2600k nın 1 bucuk katı performans verıyor dıye 2.500 tl verılmez. Ustelık suanda o ıslemcıyı tam anlamda butun cekırdeklerıyle kullanacak herhangı bır program veya oyun yok :ehe
arkadaş bütçe sorunum yok demiş zaten 6 çekirdek birden çalışıyor işlemci amd gibi değil yani sonradan çekirdek açılmıyor
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
tamam butce sorunu yok ama suan x79 anakartlarda sorun olabılıyor
2011 soket x79 chıpsetlı anakartlarda yanma ve arıza sorunları baş gostermıs...
Isterse 10bin tl tutsun x79 onermem herhangı bır sorun olursa vıcdan azabı cekmek ıstemem.
Keyfı bılır ısterse sadece anakart ve ıslemcı degıserek halledebılır bu durumu... :D
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
i7-2700K(o.c kapasitesi 2600kdan daha iyi)
Gigabyte veya MSI P67 bi anakart(P67ler o.c için daha iyi)
8 GB DDR3 Kingston yada G.Skill ram(MHz farketmez CL7 olsun yeter)
Belçikada olduğun için EVGA GTX580 Classified ekran kartı(evgalar trde bulunmuyor ancak bana göre nvidia kartların kralını yapıyorlar)
Corsair Force 3 GT 240GB SSDx2 Raid 0(bi de yanına 2TB harici alırsan tadından yenmez)
850W 80+ PSU işini görür zaten
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
mesaj bir altta yazıyor.
düzenle dedim geri kabul etmedi :)
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
ssd leri raid yaparsa trim özelligini kullanamaz ...
Raid harddisklerde 0 performans artışi sağlar ama ssd lerde `-70 civarı bir artış sağlar.. Ve trim kullanılamaz.
Ben olsam ssd raid yapmazdım
.
bu arada adamın para sıkıntısı yok.. Overclock yapacagına sistemi yenıler. Ve x79 i7 3960 a geçer... Birde cl7 değerini günlük kulanımda fark edemez.. Overclockta fark yaratır ama o kadar fiyat farkına değmez. Gerçekten Paraya yazık..
Gtx580 e gelirsek
evga classified da overclock için o power yetmeyebılır.
1100 watt gold plus power super olur..
Yada 2li sli yaparsa canavar olur :D :ehe
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
ssd leri raid yaparsa trim özelligini kullanamaz ...
Raid harddisklerde 0 performans artışi sağlar ama ssd lerde `-70 civarı bir artış sağlar.. Ve trim kullanılamaz.
Ben olsam ssd raid yapmazdım
.
bu arada adamın para sıkıntısı yok.. Overclock yapacagına sistemi yenıler. Ve x79 i7 3960 a geçer... Birde cl7 değerini günlük kulanımda fark edemez.. Overclockta fark yaratır ama o kadar fiyat farkına değmez. Gerçekten Paraya yazık..
Gtx580 e gelirsek
evga classified da overclock için o power yetmeyebılır.
1100 watt gold plus power super olur..
Yada 2li sli yaparsa canavar olur :D :ehe

SSDyi 600GB da önerirdim ama SATA2 var şuan 600GB olan. CL7 günlük kullanımda farkı belli olur sonuçta timingler önemli. 3960X e gerek yok illa x79 alıcaksa 3930K alsın. PSU da 1000W yeter 250W işlemci yesin 750W ekran kartı yesin anasını satiyim :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt