Exalans
Üye
en eski msn baya bi eski hemde
Bu resimde tarihte kullanılan en eski messenger görünüyor.
Tabi hangi versiyonu kullanılıyor tam emin değilim.
En fazla 5 kişi eklenebiliyor listeye. O şekilde ayarlanmış.
1 numara ile gösterilen yerde messenger listesindeki kişileri görüyorsunuz.
2 numaralı ile gösterilen yerde yeni bir mesaj geliyor onu görüyorsunuz.
Bu resimde de messenger hack olayı dikkati çekiyor.
Demekki o devirde de hack varmış
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Bu resimde tarihte kullanılan en eski messenger görünüyor.
Tabi hangi versiyonu kullanılıyor tam emin değilim.
En fazla 5 kişi eklenebiliyor listeye. O şekilde ayarlanmış.
1 numara ile gösterilen yerde messenger listesindeki kişileri görüyorsunuz.
2 numaralı ile gösterilen yerde yeni bir mesaj geliyor onu görüyorsunuz.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Bu resimde de messenger hack olayı dikkati çekiyor.
Demekki o devirde de hack varmış





