by_fatixx
Üye
En Çok Kota Yiyen Web Tarayıcısı
arkadaşlar tam 2 yıl önce sınırlı adsl aldım.İlk 1 yıl kotayla ilgili hiçbir sorunun yoktu istediği izlerdimçok abartmamak kaydıyla fakat genede 4 gb yi dolduramazdım.Fakat son 1 yıldır 35 tl den aşağı fatura ödemedim bu meseleyi çok düşündüm.Hatta 1 ay hiç video izlemedim sadece webde gezindim spor siteleri haber siteleri felan ama yine 4 gb yi 40 mb geçtim.Aklıma başka bir olasılık geldi.İlk internetle tanışdığımda IE kulllanıyordum sonra firefox a geçtim bu dönemlerde kotam gayet iyidi.Fakat ne olduysa operaya geçtim kota abızıttı.Operadan da çok mennum acaba bu opera fazla kota yiyor olabilirmi ?
Artık şu ttnet kota ile ilgili bir değişiklik yapsın herkes kendi kota sınırını seçsin.Adamlar ayda 200-300 gb indirim sömürüyolar ttneti.Bİz 4gb ye takılmışız bari şunu 15 felan yapında insanları bu kadar eziyet ettirmeyin.Gelmişler 8 mps hzı diyorlar biz 1mps yi zor alıyoruz gelmiş 8 diyor ayrıca kotası olmayan o kadar hızı neresine **** hayret bişey.Yetr artık ttnet sömürmeyi bırak yeter
Artık şu ttnet kota ile ilgili bir değişiklik yapsın herkes kendi kota sınırını seçsin.Adamlar ayda 200-300 gb indirim sömürüyolar ttneti.Bİz 4gb ye takılmışız bari şunu 15 felan yapında insanları bu kadar eziyet ettirmeyin.Gelmişler 8 mps hzı diyorlar biz 1mps yi zor alıyoruz gelmiş 8 diyor ayrıca kotası olmayan o kadar hızı neresine **** hayret bişey.Yetr artık ttnet sömürmeyi bırak yeter

