En Çok Kota Yiyen Web Tarayıcısı

Sponsorlu Bağlantılar

by_fatixx

by_fatixx

Üye
    Konu Sahibi
En Çok Kota Yiyen Web Tarayıcısı
arkadaşlar tam 2 yıl önce sınırlı adsl aldım.İlk 1 yıl kotayla ilgili hiçbir sorunun yoktu istediği izlerdimçok abartmamak kaydıyla fakat genede 4 gb yi dolduramazdım.Fakat son 1 yıldır 35 tl den aşağı fatura ödemedim bu meseleyi çok düşündüm.Hatta 1 ay hiç video izlemedim sadece webde gezindim spor siteleri haber siteleri felan ama yine 4 gb yi 40 mb geçtim.Aklıma başka bir olasılık geldi.İlk internetle tanışdığımda IE kulllanıyordum sonra firefox a geçtim bu dönemlerde kotam gayet iyidi.Fakat ne olduysa operaya geçtim kota abızıttı.Operadan da çok mennum acaba bu opera fazla kota yiyor olabilirmi ?

Artık şu ttnet kota ile ilgili bir değişiklik yapsın herkes kendi kota sınırını seçsin.Adamlar ayda 200-300 gb indirim sömürüyolar ttneti.Bİz 4gb ye takılmışız bari şunu 15 felan yapında insanları bu kadar eziyet ettirmeyin.Gelmişler 8 mps hzı diyorlar biz 1mps yi zor alıyoruz gelmiş 8 diyor ayrıca kotası olmayan o kadar hızı neresine **** hayret bişey.Yetr artık ttnet sömürmeyi bırak yeter :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuğrul Kütükçü


Nedved

Nedved

Emekli Yönetici
Eğer antivirüs olarak kaspersky kullanıyorsan dikkatli ol...Bence herhangi bir ağ izleyici program kullanarak hangi yazılımın nekadarlık giriş-çıkış (download-upload) yaptığını izle...Sonuçları kendin görebilirsin bu şekilde...Ve tavsiye olarak firefox kullan derim...Ayrıca herşeyi TTNET üzerine yıkmayalım...Tamam ben de sevmem değerli şahsiyetleri ancak sistemimize kurduğumuz yazılımlara ve yaptıkları işlemlere dikkat edelim...
 
Feel It

Feel It

Üye
Aynen bende her ay 42 TL ödüyorum kotayı ne yapsam ne etsem 5gb ın altına çekemiyorum bence 6 GB olmalı en düşük ve de bu internet sorununa çözüm olan fiberoptik kabloları döşenmeye başlamış.. Hehehehehe herkesin internet hızı yükselicek yuppi TTNET bizi ne kadarda çok düşünüyor... DUR BAKALIM !
Neden durduk yere fiberoptik kablo döşeniyormuş ?
Efenim bildiğimiz kadarıyla IPTV yayına girecekmiş TTNET bu yenilik yüzünden parasına kıyacakmış...
 

Benzer Konular



Üst Alt