En Acı Günüm(Bölüm 2)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Marchegiani

Marchegiani

Üye
    Konu Sahibi
En Acı Günüm(Bölüm 2)
Elif'i düşünüyordum yine.Hiç uyumadım gece.Ama eğlenmedim de.Balkonda oturup düşündüm,ağladım.Ne televizyon,ne de bilgisayarla uğraştım.15 Ağustos 2007'de,saat sabah 05.32'de ortamda hiçbir ses yokken selası okunmuştu.Gün ağarmıştı artık.Hala oturuyordum.Telefondan saate baktığımda,saat 05.32'ydi...Bu,bana kaderin bir oyunu gibi geliyordu artık.Kendimi mindere attım,gözümden yaşlar süzüldü.Orada uyuya kalmışım.Sabah uyandığımda salona girdim,saat 08.30'du.Maxicep'e bu konunun 1.bölümünü açtıktan sonra odama gidip yine uyuya kaldım.Uyandığımda saat 12.24 idi.Babam işten izin almış günün önemi için,ben onu işte sanıyordum.Yüzümü yıkayıp salona giriyordum.Boynumda kalp şeklinde bir kolye vardı,onu açıp içinde onun olduğu fotoğrafını öperken tam kapıyı aralamıştım.Karşımda Elif'in ailesini görünce gözyaşlarım sel olmuştu.Elif'in ailesi kalktı,bana sıkı sıkı sarıldı.Geçti İbrahim,tamam dediler.Bu sefer ağlamam durmuştu.Evde ağlamayan kalmamıştı.Küçük kardeşim bile gözyaşlarını tutamadı.Elif'in babası,yani Nadir amca,boynumdaki kolyeyi açıp baktı ve bana birkez daha sarıldı.Büyük bir sessizlik içinde kahvaltımızı ettik,sonra berbaer fotoğraflarımıza baktık Elif'le benim aramdaki.Yine gözyaşlar tutulamadı.Biraz oturduktan sonra saat akşamüstüne geldi.Mezarlığa gidecektik,arabalara karşı büyük nefretim olduğundan ben yürüyerek gittim.Hayallere dalmışım,araba çarpıyordu neredeyse.O anda sinirlenerek arabaya sert bir tekme attım.Arabanın sürücüsü bir erkek olsa ne yapacaktım bilmiyorum fakat bir kadındı arabanın sahibi.Genç bir bayandı,benimle çok ilgilendi.Arabayı kenara çektik,arabaya oturduk.737 gün sonra ilk defa arabaya oturmuştum.Durumu anlattıktan sonra o da gözyaşlarını tutamamıştı.Gideceğin yere götüreyim mi seni?dedi.Ben de arabaya olan nefretimi anlattım.Yavaş yavaş gideriz,emniyet kemerini bağla lütfen deyince korkumu yenmek için ikna oldum.Gerçekten de yavaş bir hızla vardık mezarlığa.Önce dualarımızı okuduk.Dua için açtığım eller gözyaşı dolmuştu.Dualarım bittikten sonra mezar taşına vurmaya başladım.Elimle vuruyordum mezar taşına.Ellerim kan içinde kalmıştı.Sinir krizi geçiriyordum yine,bağırıyordum.

Neden Elif!
Neden!
Neden!
Neden!diye..

Zor aldılar beni oradan..Hastaneye vardığımızda hala bağırıyordum 'neden'diye.Ellerimden akan kan tükenmek bilmiyordu,gözlerimden akan yaşda öyle..Sakinleştiriciyi aldım,ellerimi sardılar ve eve doğru yol aldık.Yine sessizlik çöktü Küçükyalı'ya..

Neredesin Elif'im..
Neredesin..
Neredesin..


İbrahim ADA
 
  • Beğen
Tepkiler: krugersavaşı


krugersavaşı

Üye
Ağlayasım geldi.
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
kardeşim gerçekten çok üzücü YARADAN ALLAH sana sabır versin
 

Nillowa

Üye
yaa gözlerim doldu... gene :agla

Allah sana sabır wersin
 
aLone

aLone

Üye
ciğerim parçalanıyo bunlara okurken :( üzülme kardeşim ateş düştüğü yeri yakarmış ben seni tam olarak anlayamam ama allah sabır versin dualarını eksik etme sen elif için tekrardan allah sabır versin :(
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
    Konu Sahibi
Sağol yorumun için.
 
çeşnibahar

çeşnibahar

Üye
geçmş olsn yaf, Allah sabır ve kolaylk versn.. :cry:
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
geçmiş olsun .. keşke bir sene geçmeden paylaşsaydın bizimle teselli olurduk sana ..
 
' KalendeR '

' KalendeR '

Üye
Elif tektir,O bir demektir... O gönüllerde yaşar.
 
aLLbiNo

aLLbiNo

Üye
:( :( :(
 
Pure Life

Pure Life

Üye
çok üzüldüm kardeşim allah sana sabır versin diyecek başka birşey yok tez zamanda bu acı diner insallah:(
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
    Konu Sahibi
Geçirmeye çalışıyorum Burcu abla..
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
    Konu Sahibi
Acaba benden büyük müsün?:ehe
 

_KadirşinaS_

Üye
İbrahim kardeşim müsaden olursa, her ne kadar geç kalmış olsak bile, naçizane bir iki kelam da biz edelim.

Bir insanı sevmenin, hem de çok sevmenin ne olduğunu çok iyi bilirim. Sevgiden ziyade aşkı da bilirim. Sevginin artık yok olduğu, aşıkla maşuğun bir olduğu, sonsuz bir boşluktur aşk. O kadar sonsuzdur ki başına hiçbir sıfat getiremez, onu daha başka bir kalıpla şekillendiremezsin. Çok sevebilirsin, çok etkilenebilirsin; ama aşkın çoğu azı yoktur, aşk tektir ve sonsuzdur.Eğer gerçekse...

Unutmaki aşk sınırı ve sonu olmadığı için tükenmez de. Zira 2 yıl geçmesine rağmen ne aşkın, ne de sen tükenmemişsin. Bu kadar sağlam bir iradeye sahip olduğun için fazlasıyla takdiri hakediyorsun. Fakat bilmediğin başka bir şey var kardeşim, ne olursa olsun dünya üzerinde tek gerçek ölümdür. Eğer sen o hanımla kısmet olsaydı evlenseydin, yine bir zaman sonra ölüm ya sana ya da ona bir şekilde gelecekti. Bu sebeptendir ki, bu kadar üzülmen bu kadar kendini yıpratman gereksiz. Kaldı ki bir aşığı en çok yaralayan şey maşuğunun gözünden akan yaşları görmektir.Unutma ki tüm ölüler bu dünyadan ebediyen ayrılmak için kıyameti bekleyecek ve bu süre zarfında tanıdıklarını,sevdiklerini görebilecekler. Şimdi sen her ağladığında, onun ne kadar üzüldüğünü düşünebiliyor musun? Üstelik sana müdahale de edemiyor. Yanında olup teselli de veremiyor ve onun yüzünden üzüldüğünü düşünerek belki senin o talihsiz gecede çektiğinden daha fazla acı çekiyor. Daha 16 yaşında bir melek olarak kabir hayatına göçmüş ve cennet bahçeleri içerisinde ahireti ve seni huzurla bekleyecek, bir hanımı bu kadar üzmeye huzursuz etmeye hakkın var mı?

Dediğim gibi aşk sonsuzdur ve biz insanlara Allah'ın en büyük hediyelerindendir. Tabi seninki kadar saf olan aşklardan bahsediyorum. Şimdi sen bu kadar üzülerek, bu kadar yakınarak, hayata küserek hem bu hediyenin güzelliğini inkar ediyorsun hem de ileride tekrar kavuşacağın, ellerini tutup, gözlerine bakacağın Elifine çok büyük acılar yaşatıyorsun. Bu iki hatanın da bedeli çok ağır olacaktır böyle devam ettiğin sürece.

Şimdi bir dur, toparlan. Demin de söylediğim gibi, bir gün hem sana bu hediyeyi verene, hem de o hediyenin, senin için en güzel meyvesi Elifine kavuşacaksın ve onlara karşı mahçup olmamak için bu dünyayı hakkını vererek yaşamak zorundasın. Hiçbir zaman "Elifim gitti artık ne yapsam boş" diye düşünme lüksün yok. Çünkü bir kere aşık oldun ve o aşk hiç bitmeyecek. En fazla şu anda olduğu gibi şekil değiştirebilir.Elif'i kaybettiğini düşünme, o seni bekliyor olacak. Onu kaybettiğini düşünürsen o zaman, şu an olduğu yerde, kendisini senin gözünde değersiz hissedecektir. Ona kavuştuğun gün seni nasıl karşlamasını istiyorsan öyle hareket et. O senin ne kadar başarılı bir adam olmanı isterdi, seni nerelerde görmek isterdi; bunları düşün ve öyle yaşa. Sonra ona kavuşmak için cenneti arzulamalısın. Çünkü 16 yaşında günahsız bir melek olarak göçtü buradan. Seni daha zorlu bir yol bekliyor. Belki de bu senin bu dünyada yaşayacağın en büyük sınavın. Allah hem onu çok sevdiği için, çok erken yanına aldı ki bu dünyada daha fazla kirlenmesin diye; hem de bu vesile ile sana bir hedef koydu ona kavuşabilme yolunda daha dikkatli va ahireti düşünen bir kul olarak yaşaman için.

Son olarak şunu söyleyeceğim, çok uzattığımın farkındayım. Tüm yukarıdakiler benim şahsi görüşlerim. Benim hayat tarzımın yansımaları ve baştan sona yanlış gelebilir sana. Nasıl bir insan olduğunu bilemediğim için, senin duymak isteyebileceklerini değil, sadece kendi düşüncelerimi yazdım. Amacım akıl vermek değil; inançlı da olsa inançsız da olsa insanı yok eden tek şey umutsuzluktan ve mutsuzluktan seni uzak tutmaya çalışmak.
Ben yukarıdakileri kendi perspektifimden yazdım. Sen benim yazdıklarımın aksine ölümden sonrasına inanmayan biri de olabilirsin. Lakin bu durumda bile Elifin için yaşamaya değer hayatın. Senin sevginle onun bahçesindeki(mezarı demiyorum) çiçekler yeşerecektir.

Allah yar ve yardımcın olsun, acılarını unuttursun sana dostum. :oke:
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
    Konu Sahibi
Kadir ağabey yorumun için sana ne kadar teşekkür etsem azdır.Gerçekten çok etkilendim.Tabii ki ölümün sonrasındaki hayata inanıyorum.Şu an Elif yukarıda beni izliyor ve belki de bana kızıyor.Ama kendime hakim olamıyorum.İnşallah acılarımı unuturum.Tabii unutamazsam sonumu biliyorum.İntihar...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
515
DarkredBlue61
Cevap
1
Görüntüleme
1K
-YARINIYOK-
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
733
Doğuş Pertez
grafikseli 84
Cevap
3
Görüntüleme
3K
Doğuş Pertez


Üst Alt